Bleach Wiki
Advertisement

Zommari Ruroux (ゾ マ リ ・ ル ル ー, Zomari Rurū ) serinin ana düşmanı Sōsuke Aizen'in ordusuna ait Arrancar'lardan biridir . O Yedinci olan Espada onu 7 tamamını ordusunun en güçlü Arrancar yapar.

Görünüm

Zommari, uzun boylu, kaslı, koyu tenli bir Arrancar. Oyuk kökenlerini ve işgal ettiği rütbeyi gösteren 7 sayısını ortaya koyan delik görünmez ve nerede oldukları bilinmemektedir ( Espada'da bu iki unsurdan hiçbirini göstermeyen tek kişi Szayelaporro Granz ile birlikte ) . İçi boş maskesinin kalıntıları, bir tepe gibi başının uzunluğu boyunca uzanan bir sıra sivri uçtan oluşur. Zommari kel ve çok dolgun dudaklı, ama belki de yüzünün en ayırt edici özelliği, tamamen parlamayan sarımsı gözleri.

Zommari'nin üniforması, diğer Arrancar'ın üniformasına pek benzemiyor, çünkü ceketi Mandarin stili, çok sıkı görünüyor ve göğsünün bir kısmını açıkta bırakıyor. Kakama diğer Arrancar benzer, ama onların sandalet dövüş sanatları eğitiminde kullanılan rahat bez ayakkabılar andıran farklıdır. Zommari ayrıca kemik malzemeden yapılmış gibi görünen bir kolye ve kafatası şeklinde küpeler takıyor. Çenesinde ters üçgen şeklinde üç dövme ve alnında sekiz paralel dikey çizgi var.

Kişilik

Görünüşü sırasında Zommari, Byakuya Kuchiki ile yüzleşene kadar oldukça az konuşkan, sakin ve düşünceli bir kişi olarak gösterildi . Dışarıdan neredeyse hiç duygu göstermese de, Arrancar'ın Shinigami'ye duyduğu geleneksel tiksintiyi gizler, onların sadece onları kötü olarak görmeye karar verdikleri için Hollow'ları avlayan ve öldüren kibirli varlıklar olduklarına inanır. Kendini Byakuya tarafından küçültülmüş olarak görünce, üstünlüğünü - ve bununla birlikte, Shinigami'ye karşı tüm Arrancar'ın - hatta birkaç dakika içinde tam potansiyelini bile kanıtlamaktan çekinmiyor. Ancak kendisini ciddi sıkıntılar içinde bulursa dinginliği tamamen bozulur ve hayatı için merhamet dilemekten çekinmeyen acınası bir görüntü gösterir.

İlişkiler

Zommari'nin dizi boyunca görünüşü kısa ve nadirdi ve diğer karakterlerden herhangi biriyle herhangi bir etkileşim gösterecek zamanı çok azdı. Espada toplantısı sırasında zar zor konuştu ve Aaroniero Arruruerie'nin ölümünü öğrendiğinde herhangi bir tepki bile göstermedi . Bununla birlikte, belki de kendisini bitiren kişiye darbeyi teslim etmek için olay yerine yürüdüğü için ona biraz saygı duyduysa. Kesin olarak söyleyebileceğimiz tek şey Zommari'nin Aizen'e büyük bir saygı duyması, hatta son anlarını ona adadığı. Zommari başka bir Arrancar'ı hizmetine almadı, bu yüzden Yedinci Kesir yok .

Özet

Hueco Mundo Saga

Zommari onlar varış işitme üzerine Aizen tarafından çağrılır Espada toplantı sırasında ilk çıkışının yapar ait Ichigo Kurosaki , Uryū Ishida ve içinde Yasutora Sado Hueco Mundo . Zommari'nin müdahale ettiği tek zaman, daha önce Ryoka olarak bilinen davetsiz misafirlerin kayıp üyesinin kim olduğunu sormaktır , bu kişiye, Orihime Inoue , Aizen'in emriyle kaçırılan kız ve kime sahip olduklarını sormaktır. arkadaşlarını kurtarmaya gitti. Daha sonra Dokuzuncu Kılıç Aaroniero'nun Shinigami Rukia Kuchiki'nin elindeki ölüm raporunu nasıl aldığı görülür., bu yüzden sonunda sarayını terk etmeye ve Aaroniero'nun cesedinden önce hala hayatta olan Rukia'yı bitirmeye karar verir.  Zommari, ölüme yakın bir durumda olan Rukia'yı öldürmeye hazırlanırken, üvey kardeşi ve 6. Tümen kaptanı Byakuya Kuchiki ortaya çıkar ve diğer üç kaptanla birlikte Ichigo'ya yardım etmek için Hueco Mundo'ya geldi ve arkadaşları Espada'ya karşı savaşlarında. Byakuya, Sound Twins tekniğini kullanarak kendisine saldıran Zommari'yi ilk andan itibaren görmezden gelmeyen kibirli bir tavır sürdürüyor . Byakuya, bu tekniğin nelerden oluştuğunu çabucak anlıyor gibi görünüyor, ancak Zommari'nin beş klon oluşturabilme yeteneğine sahip olması ve Yoruichi'nin geçmişte ona öğrettiği yüksek hızlı kaçınma tekniklerinden birini uygulamak zorunda kalması şaşırttı. Shihōin. Bundan sonra Byakuya, Yedinci Kılıcın Zanpakutō'yu serbest bırakarak yanıt vermeye karar verdiği basit gerçeği nedeniyle kibirli olanın kendisi değil Zommari olduğunu onaylar . Zommari, Zanpakutō'nun yetenekleri sayesinde artık Byakuya'nın sol bacağını kontrol ediyor ve ona Love dediği tekniğin nelerden oluştuğunu açıklıyor . Byakuya, bacağının kontrolünü kaybetmemek için kendi Zanpakutō ile tendonlarını keser; bu, Rukia'nın bilinçsiz bedenine doğru tekniğini başlatmadan önce Zommari tarafından takdir edilen bir şeydir. Bir Shunpo aracılığıyla Byakuya müdahale eder ve sol elinde Aşk'ı alır ve gözünü kırpmadan onu tekrar işe yaramaz hale getirir. İşte o anda Hanatarō Yamada ortaya çıkıyorByakuya, Rukia ile güvenli bir yere gitmesini emretti. Ancak Zommari, Rukia'nın beynini ve bununla birlikte Hanatarō'dan geçmesini emrederek tüm vücudunu kontrol etmeyi başardı. Zommari, Byakuya Zanpakutō'unu yere düşürmezse Rukia'yı öldürmekle tehdit eder. Gururlu kaptan ona itaat etmekle sonuçlanır , ancak sadece evlatlık kız kardeşini hareketsiz kıldığı Bakudō 61, Rikujōkōrō'yi gerçekleştirir .

Sonraki Byakuya onun unleashes bankai o Zommari için açıkladığı gibi o elli nesneler veya vücut parçaları hakkında kontrol edebilirsiniz rağmen ve onun zanpakutō içine dağılmış olan bıçakların milyonlarca hareketini takip etmek mümkün olmayacak. Zommari, ikinci bankai tekniğinin ona nasıl düştüğünü görerek soğukkanlılığını kaybediyorByakuya'dan Gōkei Senbonzakura Kageyoshi, silahın tüm kenarlarından tek bir ölü açı bırakmayan ortak bir saldırı. Bu saldırının yıkıcı gücü muazzamdır, Aaroniero'nun sarayının patlamasına kadar ulaşır, ancak Zommari savunma yeteneği sayesinde zar zor hayatta kalır. Zommari tekrar karşı saldırıya geçti, ancak Byakuya şimdiye kadar Bakudō'nun düşmanının yeteneğini engelleyebileceğini anladı, bu yüzden saldırılarını durdurdu ve Zanpakutō'unu arkadan ona doğru çevirdi. Zommari, Shinigami'nin neden Hollow'ları yok etmeye karar verdiğini ve onlara insanları koruma ve ırklarının üyelerini öldürme hakkını kimin verdiğini sorarak merhamet diliyor. Byakuya, bir shunpo vasıtasıyla, Zommari'ye son darbeyi enlemesine keserek verirken, kendisine saldırırsa bunun Shinigami olduğu için değil, gururunu sorguladığı için olduğunu söyler. Bunun üzerine Zommari, Aizen'e destek çığlıkları arasında ölür.

Güçler ve yetenekler

Zommari, Yedinci Kılıç olarak, Aizen'in ordusunun bir parçası olan tüm Arrancar'ın yıkıcı gücü açısından yedinci sırada yer alıyor. Biz varsayalım, herhangi Kaptan ile eşit şartlarda mücadele onu layık kılan gücün bu büyük miktarda ile karşı karşıya Gotei 13 , Zommari gibi en temel Arrancar muharebe teknikleri, geliştirme yeteneğine sahiptir Cero ya Bullet , her ne kadar onları kullanırken görülmediği doğrudur. Arrancar geri kalanı gibi, o da kontrol eden Demir , izin veren bir yetenek reiatsu kompres için derisinin içine ve ona zırh direnci verir.

Ancak, inkar edilemez bir şekilde Zommari'nin ana yeteneği, kendisini "Espada'nın en hızlısı" olarak ilan eden Sonido (Shinigami'nin Shunpo'suna eşdeğer) kullanmasıdır. Bunun doğru mu yoksa Zommari adına bir abartı mı olduğunu bilmiyoruz, ancak gerçek şu ki Byakuya'ya karşı mücadelesinde gösterdiği büyük hız, Gemelos Sonido olarak bilinen benzersiz bir teknik geliştirmesine izin verdi ((児 響 転 (ヘ メ ロ ス ソ ニ ー ド), hemerosu sonīdo, kelimenin tam anlamıyla "İkiz Rezonans Devrimi"). Bu yetenek sayesinde Zommari, uzayda hareket ettikten sonra kendi başına beş klonu oluşturabiliyor, tuzak görevi görüyor ve hatta aynı anda saldırıyor, çok zor - imkansız değilse de - hangisi gerçek olan. .

Zanpakutō

 Cadılık Brujería (呪 眼 僧伽 (ブ ル ヘ リ ア), Buruherīa , kelimenin tam anlamıyla "Perili Gözler Meclisi"). Zommari'nin Zanpakutō, mühürlü haliyle, bir dişli çarkı andıran, dışarıdan yuvarlatılmış ve çivili olan koruması dışında, ortak bir katana şeklindedir.

Diriliş : Cadılık aktivasyon komutu yatıştırıcıdır (鎮 ま れ, shizumare) ve söylediği gibi Zommari, avuçlarını bir araya getirip bacaklarını esnetirken Zanpakutō'unu yatay olarak önünden kaldırıyor. Sonra, başını tamamen bükerek sağ omzuna yapıştırır ve Zanpakutō, Espada'yı kaplayan duman yayarken bir spiral şeklinde kıvrılır. Bu sürecin sonunda Zommari, tüm vücuduna farklı boyutlarda elli göz daha eklemekten oluşan özgürleşmiş formunu gösterir. Zommari'nin belden aşağısı, somon rengi, balkabağı benzeri bir yapı ile değiştirilir ve kiklopik yüzler daha büyük gözlerle ortaya çıkar. Zommari'nin boynunun her iki tarafı kafatası şeklinde iki maske ile kaplıdır ve hem çenesinde hem de yüzünün iki gözünün altında üçgen siyah dövmeler görülür. Toplam,Zommari, son çare olarak kullandığı ve alnına gizlenmiş ek bir 8 eklediği 52 göze sahip olur.

Diriliş formunda Zommari'nin bacakları yok ve yerin üzerinde süzülüyor, bu da "En Hızlı Kılıç" olarak yeteneklerinin kaybolduğuna ve aslında Zanpakut'unu bıraktıktan sonra tamamen hareketsiz kaldığına inanmasına neden oldu. Bununla birlikte, tamamen yeni iki teknik edinir:

  • Amor (愛 (ア モ ル)): Zommari herhangi bir gözünü kullanarak herhangi bir nesneyi kontrol edebilir (göz başına bir oranında), kendi deyimiyle "gördüğü her şeyin egemenliğini çalar". Genellikle Zommari, Espada bakışlarını bir veya daha fazla nesneye sabitlediğinde, göz bebeklerini genişletip donuk mor bir parıltıya büründüğünde başlayan bu güçlü tekniği uygularken genellikle elleriyle hareketler yapar. Zommari bir nesnenin kontrolünü ele geçirdiğinde, üzerinde güneş şeklinde bir dövme belirir. Aşk Zommari da olur beyinde dahil vücudun herhangi bir bölümünü kontrol verir gel hedefine tüm hareketleri hakim. Bu yetenek, doğası gereği Kid'e benziyor.Byakuya'nın keşfettiği gibi ve bu nedenle Bakudō 81, Dankū (seviye 90'ın altındaki tüm Kidō'ları engelleyebilen bir kısıtlama büyüsü) ile engellenebilir.
  • El Embrión : Büyücülük, savunma manevrası olarak da kullanılabilir, Zommari'nin alt kısmının darbeleri emen küresel bir yapı şeklinde tüm vücudu kaplamasına izin verir. Zommari böylece saldırıya karşı verilecek başardı Byakuya en hakkındaki Bankai ama fiyat olarak yüzünün ikisi hariç, maruz bırakıldı tüm gözler kaybetti.

Meraklar

Zommari Savunma

  • Espada isimleri, mimari ve mobilya tasarımı dünyasındaki büyük karakterlerin isimlerine dayanıyor gibi görünüyor. Ancak şimdiye kadar Zommari ile henüz kimse tanımlanmadı.
  • Belki de Witchcraft'ın balkabağı şekli, cadılar ve balkabağı arasındaki yakın ilişkiden kaynaklanıyor ve dünya çapında Cadılar Bayramı'nın şöhretiyle besleniyor.
  • Zommari tümünde en kısa ömürlü Kılıç olmuştur Bleach herhangi rol aldı sahip değil, en az bilinen bir veri bile Aaroniero ve LUPPI aşarak ve flashback öldüğü rağmen.
Advertisement