Bleach Wiki
Advertisement

Yoruichi Shihōin (四 楓 院 夜 一, Shihōin Yoruichi ) şu anda Urahara Çadırında yaşayan Soul Society'den sürgün edilmiş güçlü bir Shinigami'dir . Yoruichi, arkadaşı Kisuke Urahara ile birlikte, Ichigo Kurosaki'ye ve arkadaşlarına birçok kez yardım etmenin yanı sıra, Urahara Mağazası ile Soul Society arasındaki en önemli bağlantıdır.

Görünüm

Dizinin başında Yoruichi, onu tanıyan herkesi şaşırtacak şekilde konuşabilen altın gözlü kara bir kedi olarak göründü. Kedi görünümünün altında sesi o kadar derindi ki, herkes onun bir erkek kedi olduğunu kabul etti, bu yüzden onun bir insan formu aldığını görmenin şaşkınlığı, aslında koyu tenli, çok çekici bir kadın olduğunu ortaya çıkardığında daha da büyüdü. ve ince gövde. Yoruichi'nin gözleri normal görünümüne döndüğünde altın rengini koruyarak ona daha egzotik bir hava verirken, saçları koyu mor renkte uzun bir at kuyruğu şeklinde taranmış.

Bir asırdır kedi gibi yaşadıktan sonra giyinmeye alışkın olmadığını itiraf etti, ancak her zaman üzerine turuncu bir ceket giydiği ve daha büyük bir şekilde hareket ettiği dar siyah kıyafetlerle gösterildi. hız, açık beyaz ayakkabılar giyin. Geriye dönüşlerde, kısa saçlı olduğu ve Soi Fong'un şu anda giydiği üniformanın aynısını giydiği görüldü , sırtını ve omuzlarını açık havada bırakan ve etrafına siyah bir kumaş şeridi de eklediği bir Shinigami kıyafeti giydi. boynunun (halefinin yapmadığı bir şey). Aynı şekilde, Gotei 13'ün yüksek mevkilerinin toplantılarında Yoruichi bir haori giydi Beyaz kollu, pozisyonunun ayırt edici özelliği, ancak onunla pek rahat hissetmiyor gibi görünüyor, çünkü bu durumlar dışında hiç kullanmamış.

Kişilik

Yoruichi, Soul Society, tarihi ve sırları hakkında çok fazla bilgiye sahip, keskin zekaya sahip bir kişidir. Shihōin ailesinin 22 lideri olmasına rağmen, dört büyük soylu ailelerinden biri Seireitei ona tavır diğer soyluların böyle kibirli ve resmi değildir. Öyle ki, öğrencisi Soí-Fong'a karşılık gelen onursal ekleri kullanmadan ona hitap etmeyi öğrenmesini bile denedi ve sonunda istifa ederek onu Yoruichi-sama olarak adlandırdığını kabul etti.. Durum gerektirdiğinde, Yoruichi yorumlarında çok ciddi ve hatta sert olabilir, olası bir cevabı kabul etmeyebilir ve çok katı bir şekilde davranabilir. Bununla birlikte, çoğu zaman çok daha rahat ve hoş görünüyor. Dahası, onu çıplak görmeye verdiği tepkiye alay etmek için Ichigo'nun önünde insan şeklini almaktan özellikle zevk alıyor gibi görünüyor.

İlişkiler

Urahara gibi, Yoruichi de çatışmalardan kaçınma eğilimindedir, onları uzaktan izlemeyi tercih eder, yalnızca kendi tarafının dezavantajlı olduğunu ve yardımına ihtiyaç olduğunu düşündüğünde müdahale etmeye karar verir. Arkadaşı bakkal gibi, Yoruichi de Soul Society'nin itibari bir müttefikidir, ancak yıllarca saklanmasına rağmen onu ölüme terk etti, bu nedenle ilişkileri yalnızca Soul Society Saga'da gerçekleşen olaylar. Bununla birlikte, Gotei 13'e olan sadakatinin tam olup olmadığı kesin olarak kesinleştirilemez, çünkü Urahara Mağazası'nın tüm üyeleriyle birlikte kararlarında bağımsız görünüyor ve kimseye açıklama yapmadan özerk olarak çalışıyor gibi görünüyor. yaptıklarınınGerçek şu ki, bugüne kadar Ichigo'ya ve arkadaşlarına karşı daha büyük bir yakınlığa sahip olduğunu göstermiştir.Ryoka , Ichigo'nun ve Urahara'nın amaçlarını ilerletmek için Ruh Derneği'nin güçleriyle yüzleşecek kadar ileri gidiyor.

Seireitei'de geçirdiği yıllardan beri Yoruichi, kendisini değerli bir müttefik olarak gören Kaptanlar Kyōraku ve Ukitake ile dostluk kurmayı başardı . Ayrıca, daha sonra 2. ve 6. Tümenlerin kaptanları olan Soi Fong ve Byakuya Kuchiki'nin kaptanları rütbesine terfi ettirilecek olanların kişiliklerini farklı şekillerde işaret ediyor gibi görünüyordu . Bununla birlikte, Yoruichi'nin tüm Soul Society'nin en büyük bağlarına sahip olduğu kişi kesinlikle Kūkaku Shiba ile., eski Kaptan Yardımcısı olduğu bile söylentiler arasında. Bu iki kadını birleştiren arkadaşlık, Kūkaku'nun Ichigo ve diğerleriyle birlikte Seireitei'ye girmesine yardım etmekten, daha sonra kendini kırmak ve böylece Yoruichi'ye yardım etmekten çekinmediği şekildedir. Buna ek olarak, Yoruichi Urahara ve Kūkaku arasında egzersizleri o köprünün rolü Ruh Derneği ve operasyonların takımın üs olarak Shiba evin rolünü giren arkadaşı olasılığı göz önüne alındığında, yadsınamaz Sosuke'ninki işaret olur. Aizen .

Yaşayanların dünyasında Yoruichi'ye, Urahara Dükkanının diğer üyeleri, özellikle de kadının bir başka eski tanıdığı Tessai Tsukabishi tarafından saygı duyulmakta ve en yüksek onurla muamele edilmektedir . Ayrıca çeşitli vesilelerle yardım ettiği Ichigo ve arkadaşları Ishida , Chad ve Orihime ile de çok iyi anlaşıyor . Ancak, Urahara'dan farklı olarak, Yoruichi'nin Vizard'larla hiçbir ilişkisi yok gibi görünüyor ve onun Isshin Kurosaki ve Ryūken Ishida'yı tanıyıp tanımadığını bilmiyoruz .

Kisuke Urahara

 Kisuke ve Yoruichi'nin arkadaşlığı yüz yıldan fazla sürüyor ve her ikisinin de Gotei 13'e girdikleri tarihten bile daha eskiydi. Her iki karakter de büyük bir güven ve sadakat gösteriyor gibi görünüyor, öyle ki Yoruichi ayrılmayı iki kez düşünmedi. konumunu ve arkadaşına yardım etmek için bir kaçak haline geldi. Aynı şekilde Yoruichi, Urahara'nın gençliğinde geliştirdiği hızlı ama tehlikeli yöntemin ardından Rukia'nın kurtarılmasına katılmak, Ichigo'yu bankai'de eğitmek için Urahara'nın planlarını takip ederek Soul Society'ye geri dönmekten çekinmeyecektir . Buna karşılık Urahara, Yoruichi'ye her zaman büyük bir minnettarlık göstermiştir ve şüphesiz onu en iyi anlayan kişidir. Urahara ve Yoruichi tarafından oluşturulan çift, en korkulan çiftlerden biridir ve yaşayanlar dünyasında yaşayan en tehlikeli iki karakter olarak kabul edilirler (bu sınıflandırmanın aynı zamanda Isshin ve Vizard'ı da kapsayıp kapsamadığını bilmiyoruz. nerede olduğu hem Soul Society hem de Aizen'in güçleri tarafından bilinmemelidir). Aralarındaki kimya, birden fazla durumda aralarında romantik bir ilişki olduğu fikrinin önerildiği anlamına geliyordu; anime , takvimler veya video oyunları tarafından her ikisinin de farklı görüntülerini tanıtmak için kullanılan bir argüman . Bununla birlikte, Tite Kubo , bu olası çift hakkında yorum yapmadı, tıpkı şu anda var olan çoklu karakter eşleşmelerinden herhangi biri hakkında yorum yapmadığı gibiAğartıcı ve bugün kesin olan tek şey, Kisuke Urahara ve Yoruichi Shihōin'in harika bir dostluğa sahip olmasıdır.

Soi fong

Shihōin ailesinin liderine ölümüne hizmet etmek için yetiştirilen Soi Fong, Yoruichi'ye onu ilk gördüğünden beri bir tanrıça gibi tapıyordu ve korumalarından biri haline gelmek arttı. Mümkünse daha çok, ona duyduğu saygı. Her zaman kibar ve arkadaş canlısı olan Yoruichi, ona bu kadar saygı göstermemeye ve onu daha insan olarak görmemeye çalıştı, bu tam olarak başarılamayan bir şeydi. Böylece, Yoruichi aniden ayrıldığında ve bir asırdan fazla bir süre bir daha yaşam belirtileri göstermediğinde, Soi Fong, onu astları için hiçbir şey hissetmeyen acımasız ve tatsız bir insana dönüştüren ciddi bir duygusal darbe aldı. Neden onu yanına almadığını merak ederek,Soi Fong, Soul Society'deki beklenmedik buluşmalarına kadar Yoruichi'den nefret etmeye başladı. Öğrencinin öğretmene hala ulaşamayacağının gösterildiği aralarında meydana gelen çatışmanın ardından, Soi Fong yenilgisini üstlendi ve aralarındaki ilişki yüz yıldır var olan ilişkiye dönmüş gibi görünüyor. arkasında. Soul Society Saga'dan sonra Yoruichi ve Soi Fong arasında daha fazla karşılaşma olmamasına rağmenmanga , bu böyle olmamıştır anime o 2 Bölümü Derhal Kaptan belli bağımlılığını kurtarıldı doğrularım mümkün olmuştur, - ama değil kadar geçmişte olduğu gibi - onu eski patronu doğru.

Urahara ve Yoruichi arasında bir ilişki olasılığı çok tartışıldıysa, Soi Fong'la olan bu ilişkiden daha da fazlası oldu, bu, tüm seride ezici bir farkla en çok takipçi kazanan iki kadın arasındaki tek ilişkiydi. . Tite Kubo'nun kendisi de bu fikirle çok oynadı, çok sayıda omake Soi Fong'un Yoruichi'ye olan takıntısını ve ikincisinin eski öğrencisinin duygularına karşı cehaletini gösteriyor.

Byakuya Kuchiki

Dört büyük soylu aileden birinin lideri Gotei 13'ün kaptanı olmasının yanı sıra, bir asır önceki Yoruichi , o zamanlar 6. Tümen'in kaptanı ve onu ziyaret eden Kuchiki'nin başkanı Ginrei Kuchiki ile çok samimi bir ilişkiye sahipti . sayısız olaylar. Bunun nedenlerinden biri, (bugün Ichigo ile yaptığı gibi) şiddetli karakteriyle alay ederek veya at kuyruğunu çıkararak sinirlendirmeyi seven ve onu her zaman onu yakalamaya zorlayan eski kaptanın torunu, genç Byakuya'nın varlığıydı. Shunpos'a dayalı bir yarış. Bu alışılmadık eğitime dayanarak Byakuya, hızından büyük bir avantaj elde edecek ve hatta daha sonra sonsuz yarışlarında onu asla yenmediğini belirtmekten çekinmeyecek olsa da, Yoruichi'den teknikler öğrenecekti.

Byakuya, Yoruichi ile yeniden bir araya geldikten sonra, ondan haber almadıktan yıllar sonra, 6. Bölümün kaptanı herhangi bir duygu göstermedi ve hatta tekrar kaybettiği bir hız düellosunda onunla savaşmaya geldi. Yoruichi, Byakuya'ya sadece onu kızdırmak için bir çocuk gibi davranmaya devam ediyor, ancak ikisi arasındaki ilişki önemli ölçüde soğumuş. Gelen anime aralarında daha karşılaşmalar olmuştur ve her zaman aralarında gerginlik serpiştirilmiş karşılıklı saygı ile işaretlendi ve Byakuya kendisi kendisine kavgalara Yoruichi den öğrendiği teknikleri kullanmak zorunda hoşlanmaz belirtmiştir, Bu henüz iyileşmemiş bazı kinlerin varlığına işaret ediyor gibi görünüyor.

Ichigo Kurosaki

Yoruichi, Tövbe Kulesi'nde Byakuya Kuchiki ile karşılaşması sırasında hayatını kurtaracak kadar ileri giderek Ichigo Kurosaki'ye pek çok kez gönüllü olarak yardım etti. Urahara gibi, Yoruichi de Shinigami yerine bir tür öğretmen olarak hareket ederek bankai'nin varlığını ortaya koydu ve Urahara'nın bunu başarmak için tasarladığı yöntemi sadece üç günde öğretti. Ichigo ile Yoruichi arasındaki iyi ilişkiler, her ikisinin de gösterdikleri güven ve ikincisini ne kadar zevk aldığının, insan formunu geri kazandıktan sonra çıplak vücudunu göstererek birinciyi kışkırtmasıyla kanıtlanır (Soi dışında başka birinin önünde yapmadığı bir şey) Anime'de Fong ).

Tarih

Geçmişte Yoruichi, Özel Kuvvetler Komutanı ve aynı zamanda bu kolordu 1.Bölüm İnfazcıların lideriydi. Dahası, Shihōin ailesinin 22. başkanı ve bu rütbeye sahip ilk kadındı, bu onun Soul Society'de büyük saygısını kazandı. Gücü ve etkisi öyle oldu ki, 2. Bölümün Kaptanı olarak Gotei 13'e girerek bu bölüm ile Özel Kuvvetler (geleneksel olarak bir Shihōin tarafından yönetilen) arasındaki bağı daha da güçlendirdi. Yoruichi, pek çok ünvanın yanı sıra , kendisine özel olarak Shunshin adında yeni bir ünvan da kazanmayı başardı.(genellikle "Hız Tanrıçası" olarak çevrilir, ancak bu adı okumanın belki de en uygun yolu "Anlık Tanrıça" veya "Shunpo Tanrıçası" olarak tercüme edilir), Shunpo sanatında ve çeviklikte usta olduğu için.

Yoruichi, Özel Kuvvetlerin tartışmasız hanımı olduğunda, arkadaşı ve öğrencisi olan Soi Fong'u kişisel korumalarından biri olarak aldı ve bildiği birçok tekniği ona öğretti. Ayrıca o sırada Yoruichi'nin eski bir arkadaşı olan Kisuke Urahara, Shihōin malikanesinde büyüyen ve 3. Subay rütbesine yükselttiği 2.Bölümün bir parçası oldu. 12. Tümen kaptanı Kirio Hikifune Kraliyet Muhafızlarına terfi ettiğinde , Yoruichi Urahara'yı onun yerine önerdi ve önerisi nihayet Gotei 13 tarafından kabul edildi.

Dizide anlatılan ana olaylardan yaklaşık yüz yıl önce, Yoruichi, halihazırda 12. Tümen ve Kidō Tümeni Kaptanları Kisuke Urahara ve Tessai Tsukabishi'nin Soul Society'den kaçmalarına yardım etti ve onların önündeki duruşmaları sırasında onları kurtardı. 46 Evi'nin tamamı . Bundan sonra yapılacak en iyi şeyin iz bırakmadan ortadan kaybolmak olduğuna karar vererek Ruh Cemiyeti'ni unvanları ve pozisyonlarıyla birlikte terk etti ve kediye dönüşme konusundaki esrarengiz yeteneği sayesinde uzun süre saklandı.

Özet

Vekil Shinigami Saga

 Byakuya Kuchiki ve Renji Abarai'nin Rukia'yı durdurmak için yaşam dünyasına gelmesinden hemen önce , Yoruichi, dükkan sahibi tarafından büyük bir sevinçle karşılanan Urahara'nın dükkanında kedi formunda belirir. Orada, Küçük Büyük ile olan olay nedeniyle , Ruh Cemiyeti'nin gözlerini Karakura Kasabası'na almış olacağına ve Rukia'yı aramak için birini göndereceğine dair şüphelerini anlatır . Yoruichi'nin beklediği gibi, aynı gece Rukia, Ichigo ona yardım etmek için hiçbir şey yapamadan Soul Society'ye geri gönderilir, bu yüzden Urahara o andan itibaren onu kurtarmak için bir plan hazırlamaya başlar. Shinigami'nin Hōgyoku, yanlış ellere geçemeyen çok güçlü bir cihaz. Kisuke, Ichigo'nun eğitiminden sorumluyken, Yoruichi, Chad ve Orihime'ye yeni edindikleri güçlerini ihtiyaç duyduklarında, Rukia'dan sonra yakında ayrılmaları için toplamayı öğretir.

Soul Society Saga

Yoruichi, Urahara ona tüm güveni verdikten sonra, Rukia'yı kurtarmak için Ichigo, Orihime, Ishida ve Chad'e eşlik eder. Zaten Ruhlar Derneği'nde, kedi onlara Rukongai ve Seireitei arasındaki bölünmeyi gösteriyor ve Seireitei'ye ilk girme girişimi Gin Ichimaru tarafından reddedildikten sonra.(Yoruichi'nin 3.Bölümün Kaptanı olduğunu hemen anlar), grup, onu Yoruichi'ye bağlayan bağlar sayesinde topuyla girmelerine yardım etmeye karar veren Kūkaku Shiba'nın evine yürür. Ancak grubun Seireitei'ye girişi beklenenden daha düzensiz hale gelir, çünkü sonbaharda arkadaşlar dörde bölünmüştür. Yoruichi yalnız kalır ve sonraki günlerde kendisini olayların gidişatını uzaktan gözlemlemeye adar. Ichigo, Kenpachi Zaraki ile kavgasını bitirdiğinde yeniden ortaya çıkar , insan formuna kavuşur ve onu iyileştirmek için Urahara'nın yıllar önce Sōkyoku altında inşa ettiği saklanma yerine götürür .

Ichigo, büyük şaşkınlıkla Yoruichi'nin gerçek görünümünü keşfettiğinde ve ona gerçekte kim olduğunu sormaya başladığında, Ganju Shiba'yı önlemek için Tövbe Kulesi'ne gelen Byakuya Kuchiki'nin manevi gücünü algılayarak konuşmaları kesilir . ve Hanatarō Yamada , Rukia'yı kurtarıyor. Ichigo yardımına gider ve ondan sonra, Byakuya için bir düşman olmaktan hala uzak olduğunu düşündüğü için onu eylemden çıkaran ve onu geri alan Yoruichi'ye gider. Kaçışı sırasında Byakuya ve Ukitake, eski suçlamalarıyla onu teşhis eder ve Shunshin unvanının taşıyıcısı olduğunu yeniden onaylar.Kaptan Kuchiki'den kaçmayı başardıktan sonra. Saklanma yerine geri dönen Yoruichi, Ichigo'ya Urahara'nın bankai'yi Shinigami'nin geri kalanından çok daha kısa sürede almak için icat ettiği yolu gösterir ve sıkı eğitimlerini denetler. Başlangıçta hedefine ulaşması konusunda şüpheci olsa da, sonunda hedefine sadece 2 günde ulaşan Ichigo'ya olan inancını gösterdi ve Shihōin ailesinden uçmasına izin veren bir cihaz sayesinde Rukia'nın infazını durdurmayı başardı.

Daha sonra, kaotik durumun ortasında Gotei 13'ün kaptanlarının birçoğu kavga ederken, Yoruichi, Soi Fong'un ihanetle suçladığı Kiyone Kotetsu'yu öldürmesini engeller ve eski öğrencisiyle savaşmaya hazırlanır. Bu, çok geliştiğini ve hem Özel Kuvvetler hem de 2. Bölümde Yoruichi'nin yerine geçmeye layık olduğunu, ona artık ona ihtiyacı olmadığını ve ondan daha iyi olduğunu göstermek için tüm gücüyle savaştığını gösteriyor. Soi Fong'un Zanpakutō'sunun güçleri nedeniyle , nihayet kolunda kalan ası Shunkō'nun kullanımını göstermek zorunda kalan Yoruichi için işler zorlaşmaya başlar.Soi-Fong'un güçlükle ustalaştığı ve Yoruichi'nin çok daha iyi kontrol ettiği bir teknik. Bu güç gösterisiyle karşı karşıya kalan Soi-Fong, Yoruichi ile olan geçmişini hatırlar ve öfkeyle dolu, eski öğretmenine yaptığı tüm saldırıların nasıl durdurulduğunu görür. Sonunda, son hücumunda Yoruichi, Soi Fong'un ölümünü önleyerek son anda durdurduğu bir yumrukla karşılık verir. Yoruichi'ye Soul Society'den kaçtığında neden onu yanına almadığını sorarak gözyaşları içinde teslim olur.  Dövüşten sonra, Yoruichi ve Soi Fong, Aizen'in ihaneti keşfedildiğinde Sōkyoku'da ilk ortaya çıkan kişilerdir ve ikisi arasında, Hueco Mundo'dan bir Minus Grande kohortu görünene kadar hain kaptanı tutarlar. Reddetme tekniği , Aizen ve müttefiklerinin kaçmasına izin verir. Bu olaydan sonra Yoruichi, Ichigo ve yoldaşları ile birlikte yaşayanların dünyasına geri döner.

Saga Bount (yalnızca anime )

Zaten Karakura'da, Yoruichi, Bount'un hareketlerini ilk araştıran ve ilk hareketlerinde Soi Fong'un yardımını alan ilk kişidir . Yoruichi, Bount ile ilgili arşivleri aramak için Society of Souls'a birkaç gezi yapmaya başlarken, canlıların dünyasında onlarla savaşmaya başlarlar. Döndükten sonra, Urahara ve diğer mağaza üyelerine, lider Jin Kariya'yı tamamen yenemeyince Ishida ve Ichigo'nun kendisini kurtarmayı başardıkları Bount malikanesine eşlik eder . Daha sonra Bounts, Soul Society'ye girme amacına ulaştığında, Yoruichi, Ichigo'nun grubuna eşlik etmek ve Kūkaku'nun işbirliğini talep etmek için geri döner. Yoruichi, hayatta kalan son Bount'u kesin ölümden kurtarır.Gō Koga ve Ichigo ile Kariya arasındaki son savaşa tanık olduktan sonra onu yaratıcısı sürgün edilen Ran Tao'nun bakımı altına alır .

Arrancar Saga

Aizen'in ordusunun ilk Arrancar'ı Karakura Kasabasına geldiğinde , Urahara ve Yoruichi, Yammy'nin saldırılarından yaralanan Chad, Orihime ve Ichigo'nun yardımına gelir . İki güçlerini küçük bir kısmını Orada göstermek, ilk Yoruichi Yammy çıplak elleriyle büyük dayak vererek (daha sonra o karşı Shunkō kullanılan etmemeleri yüzünden, onları sarmak zorunda olmasına rağmen Demir o kapaklar Arrancar derisi) ve sonra Urahara, bir durdurarak Zero kişinin düşmanından ve benzeri bir güç saldırı'nın. Bir keşif görevi için işlerin karmaşıklaştığını gören Ulquiorra , Yammy'yi de aynısını yapmaya zorlayarak geri çekilmeye karar verir.

Yoruichi'nin aşağıdaki görünümleri tarihte daha dakik ve daha az ağırlıklıdır. Arrancar'la savaşırken karşılaştıkları tehlikeyi vurguladıktan sonra, Urahara onunla konuşmak istediğinde Orihime'ı aramaya giden ve daha sonra arkadaşına belki de kıza karşı biraz sert davrandığını söyleyen kişidir. bir savaşçı ruhuna sahip olmadığı için, gelecek savaşa daha fazla karışmadı. Bu müdahaleden sonra Yoruichi, dizinin ana olaylarına müdahale etmek için geri dönmedi.

Güçler ve yetenekler

85900864b35484d5c227f7618804d54d.gif

Yoruichi'nin ilk yeteneği ve belki de onu tüm Bleach içinde en eşsiz kılan şey, kara bir kediye dönüşme yeteneğidir. Şimdiye kadar, başka hiçbir karakterin kendi isteğiyle başka bir varlığa dönüşebildiği gösterilmedi ve Yoruichi'nin neden böyle bir şey yapabildiği henüz açıklanmadı. Bu güç sayesinde, Yoruichi dünyanın geri kalanından uzun süre izole edilmiş ve kendini tespit edilemeyeceğini bilerek sakinleşmiştir. Yoruichi kedi formunda, manevi gücü kanalize etme ve büyük bir hızla hareket etme yeteneğine sahip olduğunu, ancak açıkça insan formunda sergilediği seviyelere ulaşmadığını da göstermiştir.

Yoruichi'nin güçlerinin ne kadar ileri gidebileceğini bilmiyoruz, ancak tüm serideki en güçlü karakterlerden biri olması çok olası, çünkü Gotei 13'ün bir kaptanına karşı açık bir üstünlük gösterebildi. Zanpakutō. Yoruichi'nin kendi Zanpakutō ile dövüştüğünü henüz görememişken, onu güç skalasına kolayca yerleştirmemiz imkansızdır, ancak açık olan şey, onun seviyesinin sıradan bir kaptanın ortalamasının üzerinde olmasıdır. bütün bir yüz yılı savaşmadan geçirmiş ve bu yüzden - kendi sözlerine göre - yeterince dayanıklılık ve rahatlık kaybetmişti.  

Özel Kuvvetler ve Uygulayıcılar Birliği'nin eski lideri olan Yoruichi, varlığını ve sessiz suikastı gizlemekte ustadır. Aynı zamanda en iyi Kidō kullanıcılarından biridir, ismini bile söylemeden saldırı büyüleri yapabilen ve hatta Hanki'yi (反 鬼, Reverse Demon), bir Kid uygulayarak düşmandan herhangi bir Kidō'yi etkisiz hale getirmeye izin veren gelişmiş bir teknik bilmektedir. ters yönde aynı miktarda enerji. Kidō ile birlikte Yoruichi, Hakuda'da göğüs göğüse dövüşen en iyi Shinigami'lerden biridir . Hatta Shunkō denen çok güçlü bir teknik üzerinde bir miktar kontrol bile edindi.(瞬 閧, Instant Scream), bir Zampakutō tarafından gösterilen güçlerle rekabet etmeye değer. Shunkō, Kidō ile göğüs göğüse dövüşü birleştirerek muazzam miktarda ruhsal enerjiyi kullanıcının sırtına ve omuzlarına yoğunlaştırabilir (bu nedenle Özel Kuvvetler liderinin üniforması vücudun bu kısımlarını havada bırakır) ve isteğiniz doğrultusunda yönlendirin. Soi Fong, Shunkō Yoruichi'ye henüz yeni girmiş olsa da, bu tekniği uzun süredir biliyor ve onu hiç kontrol etmediğini kabul etmesine rağmen, kullanımında öğrencisinden çok daha yetenekli. İlginç bir şekilde, her iki Shinigami'nin Shunkō'u biraz farklı görünüyor, çünkü Soi Fong kasırga oluşturuyormuş gibi görünürken, Yoruichi'nin shunkō şimşek gibi güçlü elektrik şokları yayıyor.

Ancak Yoruichi'nin gerçek gücü , yüksek hızlı hareketleri içeren Shinigami sanatı Hohō'daki ustalığından kaynaklanıyor . Onun için benzersiz bir yetenek olmasa da (Shinigami'nin yüksek pozisyonlarının çoğu farklı derecelerde Shunpos yapabiliyor), Yoruichi bu disiplinin en iyisi olarak kabul ediliyor ve Shunshin unvanını kazandı . Yoruichi'nin hızı yıllarca süren hareketsizlikten muzdarip olsa da, Byakuya'yı geride bırakmak, Soi Fong için işleri zorlaştırmak ve hatta birkaç Özel Kuvvetler üyesini saniyenin birkaç onda biri içinde ortadan kaldırmak için fazlasıyla yeterli oldu. . Shunpo'nun kullanımı dahilinde Yoruichi, "gizli teknikler Shihō " olarak vaftiz ettiği bir dizi teknik geliştirdi.Şu anda, en azından Byakuya'nın öğretilmiş olduğu bu becerilerin tam sayısını bilmiyoruz ve yalnızca, Utsusemi (空 蝉, Cicada) adı verilen ve kullanıcının şu bölgeye taşınmasını sağlayan üçüncüsünün varlığından emin olacağız. Düşman tarafından saldırıya uğrayan yem olarak sahte bir imaj bırakan büyük bir hız.

Zanpakutō

Biz Yoruichi bir zanpakutō sahip olduğunu, ve o da hem bildiğini biliyorum rağmen Şikai ve bankai aksi o Gotei 13'de kaptan olmak mümkün olmuştur asla, o silah taşıyan ana hikaye ortaya olmamıştı. Yoruichi en zanpakutō sadece bir karikatüre görülmüştür manga hala gençken Urahara ile ona bir görüntüsünü gösterir, ve de anime o da o Soi Fong ile paylaştığı genişletilmiş flashback dahil edilmiştir. Tüm bu görüntülerde, Yoruichi'nin silahı bir katanadan daha kısa bir silah görünümündedir, muhtemelen bir kodachi veya hatta bir wakizashi, Özel Kuvvetler üyelerinin savaşma tarzına uyan bir şey.

Meraklar

  • Üçüncü popülerlik anketinde (Yoruichi'nin gerçek görünüşü keşfedildikten sonra katıldığı ilki), 7. sırada yer aldı, 6'ncı Byakuya Kuchiki'nin sadece sekiz oy gerisinde. Ancak, çok sınırlı görünüşü nedeniyle bir sonraki ankette 28. sıraya düştü.
  • Tite Kubo, Yoruichi'nin genellikle sake içmediğini, ancak sütü tercih ettiğini söyledi.
Advertisement