Bleach Wiki
Advertisement

Ulquiorra Schiffer (ウルキオラ·シファー, Urukiora Şifa ) Dördüncü olan Espada ordusunun Sōsuke Aizen , serinin ana düşmanı. Şu anda soyadını yazmanın doğru yolu bilinmemekle birlikte, fandom arasında en yaygın olanı "Schiffer" veya başarısız olursa "Cifer".

Görünüm

Ulquiorra, tamamen beyaz teniyle birlikte ona kırılgan bir görünüm veren, kısa boylu ve ince yapıya sahip , Shinigami güçlerini kazanmış bir Arrancar , bir Hollow'dur . Saçı siyah ve alnından aşağı düşen bir kilitle kısa ve dağınık takıyor. Ancak Ulquiorra'nın en dikkat çekici özelliği iri gözleri, koyu yeşil ve tamamen parlamadan yoksun olması, bu da ona gerçekten insanlık dışı bir görünüm kazandırıyor (kedi göz bebekleriyle güçlendirilmiş). Gözlerinden, tüm yüzünü kaplayan, gözyaşına benzer iki yeşil çizgi çıkıyor. Gibi Byakuya Kuchiki (çok sık karşılaştırıldığı) Ulquiorra, ifadesini nadiren değiştirir, her zaman aynı tembel ve ifadesiz hareketi sürdürür. Ulquiorra'nın ilk görünümü (şu anda gösterilenden farklı olarak Hollow deliğinin konumuna dikkat edin) Dördüncü Kılıç, başka türlü nasıl olabilirdi, Arrancar geleneğini giyiyor, siyah bir kuşak ve ayakkabılarla birlikte beyaz bir ceket ve hakama giyiyor . Giysisini şüphe götürmez kılan özellik, sanki bir sabahlık paltoymuş gibi ceketinden çıkan iki uzun kuyruk. Siyah mürekkeple yazılmış bir 4 olan rütbesini gösteren dövme göğsünün sol tarafında bulunurken, içi boş maskesinin kalıntıları başının sol tarafında görünür. Bunlar, Vasto Lorde'nin siluetinde görülebilene çok benzeyen, boynuzlu kırık bir kask görünümündedir., bu Ulquiorra'nın yırtık bir Vasto Lorde olabileceğini düşünmeye yol açtı. Ulquiorra ayrıca göğüs kafesinin başlangıcında bulunan Hollow deliğini de kolayca görebilir ( manganın ilk görüntülerinde boynun dibinde görünmesine rağmen ).

Kişilik

Bleach'deki tüm karakterler arasında Ulquiorra, zalimlik olmadan melankolik bir hale ile karıştırılmış, en soğuk ve en duyarsız kişiliğe sahip olabilir. Genellikle herhangi bir dış uyarana karşı herhangi bir duygu göstermez, etrafında olan her şeye kayıtsız görünür ve yoluna çıktıklarında hem düşmanları hem de yoldaşları incitmekten çekinmez. İlk görünüşünde dikkatini çekmeye değmeyen birine "çöp" dedi, bir daha yapmamış olmasına rağmen, bu onun ayırt edici özelliklerinden biri haline geldi. Yine de Ulquiorra, özellikle şiddetli değildir ve yalnızca Aizen tarafından emredildiğinde veya rakibini kendisi kışkırtırsa, sık sık yaptığı bir şeyle savaşır. Grimmjow Jeagerjaquez göreUlquiorra'nın içi boş deliğinin olduğu yerde dikkatini çeken insanları çıplak elle geçirme alışkanlığı vardır, bilinçli olarak icra edip etmediği bilinmeyen bir gelenek.

Ulquiorra, insan duygularına belirli bir ilgi gösteriyor, ancak onları anlamıyor ve hatta varlığını inkar ediyor çünkü ona göre, "çünkü gözleriniz onları göremiyorsa, gerçek değillerdir." Bu düşünme biçiminden, bir Hollow'un anlamsız yaşam tarzı nedeniyle Ulquiorra'nın duyguların ne olduğunu anlamadığı görünebilir, ancak geçmişini hala yeterince bilmiyor olsak da, onu doğrulayamayız.

Doğası ve analitik zihninde zeki olan Ulquiorra, her durumda en küçük detayı vurgulayabilen ve onu çok değerli bir bilgi kaynağı yapan son derece algısal bir yapıya sahiptir. Dahası, bilerek ya da bilmeyerek, onunla yüz yüze gelenlerin duygularına doğrudan saldırabildiğini ( Ichigo'nun öfkesini uyandırarak , Orihime'yi gerçek bir psikolojik savaşa maruz bırakarak ...) ve tepkilerini gözlemleyerek oldukça aldatıcı olduğunu kanıtladı . . Varoluş tarzı acımasızdır ve ne kadar insanlık dışı ve iğrenç olursa olsun, gözünü kırpmadan bile her türlü eylemi gerçekleştirebilir.

Ulquiorra ve Grimmjow, aynı tarafa ait olmalarına rağmen, taban tabana zıt kişiliklere sahiptir ve bu ikisi arasında birçok anlaşmazlığa neden olmuştur. Grimmjow'un dürtüselliği ve isyanı, Ulquiorra'nın onu Altıncı Kılıç'ın düşmanlığını kazanmış gibi görünen Aizen'in bile önünde bastırmasına neden oldu. Grimmjow, kişisel iyiliği açıkça ortak olanın (Aizen'in) önüne koyar, bu yüzden Ulquiorra ile sık sık çatışır. Dahası, Ulquiorra'dan daha güçlü olduğuna inanıyor ve Shinigami ile savaşında bir müttefiki ile savaşmak anlamına gelse bile bunu kanıtlamakta tereddüt etmeyecek.

Özet

Arrancar Saga

Ulquiorra ve Yammy, Aizen'in emirlerinin ardından Ichigo Kurosaki hakkında bilgi toplamak için Karakura Kasabasına vardıklarında Bleach'de görünen ilk tam Arrancar'dır . Yammy, Chad , Orihime, Ichigo ve sonunda Kisuke Urahara ve Yoruichi Shihōin ile art arda savaşırken, Ulquiorra hace un claro análisis de las habilidades de Ichigo, llegando a la conclusión de que no son una amenaza para los planes de Aizen. De regreso al Hueco Mundo (forzando a Yammy a retirarse, dada también la clara desventaja de éste ante Urahara y Yoruichi), Ulquiorra muestra a Aizen y a los otros Arrancar los resultados de su análisis, recibiendo buenos comentarios de Aizen pero siendo criticado por Grimmjow, la Sexta Espada, que piensa que debería haber matado a Ichigo.

Ulquiorra'nın raporunun ardından, Aizen, Orihime'nin olayları reddedebileceğini iddia ettiği ve Soul Society'ye karşı yaklaşan savaşta büyük fayda sağlayabileceğini iddia ettiği S claimsten Kisshun'a ilgi duyuyor . Bu nedenle, Ulquiorra'ya, Ichigo ve orada konuşlandırılan Shinigamileri meşgul etmek için dört kılıç seviyesinde Arrancar (ikisi Grimmjow ve Yammy) gönderirken, bizzat yaptığı Orihime'yi kaçırmasını emreder. . Arkadaşlarının hayatlarını tehdit eden Ulquiorra, Orihime'yi onunla barış içinde ayrılmaya ikna eder ve ayrılmadan önce tek bir kişiye veda etme şansı verir.

Hueco Mundo Saga

 Las Noches'a döndükten sonra Ulquiorra, Nnoitra'ya Aizen'in hem fiziksel hem de psikolojik olarak mahkumu Orihime için kurduğu tuzağı açıklar ve aynı zamanda Soul Society tarafından bir hain olarak kabul edilir. Ancak Ulquiorra'nın planı istenen mükemmellikte ortaya çıkmıyor, çünkü Gotei 13'ünOrihime'nin taraf değiştirdiğine inanan Ichigo ve arkadaşları, onu aramak için yürür ve Hueco Mundo'yu istila eder. Bunu duyan Ulquiorra, Orihime'yi ziyarete gider ve ona uyguladığı zihinsel baskıyı sürdürürken, arkadaşlarının birer birer yenildiğini fark etmesini sağlar. Daha sonra Ulquiorra, Orihime'nin düşman olarak görülmesi için her şeyi düzenleyen kişinin kendisi olduğunu söyleyerek provoke ettiği Ichigo ile tanışmak için dışarı çıkar. Ichigo tüm gücüyle savaşır, ancak Ulquiorra'ya karşı hiçbir şey yapamaz, onun Dördüncü Kılıç olduğunu ortaya çıkarır (ki bu, kendisinden daha güçlü üç Arrancar olduğunu ima eder, Ichigo'nun umutsuzluğuna çok fazla), onu son derece ciddi şekilde yaralamaktadır. sternum seviyesinde eliyle geçerek. Orihime'nin hücresine geri döndüğünde Ulquiorra, Grimmjow'un onu Ichigo'yu iyileştirmek için götürdüğünü öğrenir, böylece onunla savaşabilir, bu yüzden kendisini araya sokmaya karar verir, ancak bir İnkar Kutusu ile şaşırır ., Aizen'in tüm Kılıçlarına verdiği ve Grimmjow'un ona karşı kullandığı ve onu geçici olarak başka bir boyuta kilitlediği bir eser. Ulquiorra geri döndüğünde, sahne önemli ölçüde değişti, çünkü alt sıradaki Espada ile mücadele sona erdi ve Aizen, Gin, Tōsen ve ilk üç Espada ile birlikte Karakura'ya gitti ve Ulquiorra'nın genel olarak Las Nights'ı ve Orihime'yi koruduğunu bıraktı. belirli. Ulquiorra, Ichigo'nun gelişini beklerken Ulquiorra, Orihime'e korkup korkmadığını, şimdi yalnız öleceğini sorar. Ona hayır cevabı verir, arkadaşlarına olan güvenini tam olarak ifade eder ve kalbi onlara gittiği için yalnız ölmeyeceğini onaylar. Ulquiorra sözlerini anlamıyor ve kalbin gözlerinin görebileceği bir şey olmadığını ve var olmadığını belirterek ona baskı yapmaya devam ediyor,ancak diyalogları Ichigo'nun gelişiyle kesintiye uğrar.

Ulquiorra ve Ichigo arasındaki savaş hemen başlar, ilki ikincisinin güçlendiğini fark eder ve onu kendisinin ortadan kaldırması gereken bir tehdit olarak görmeye başlar. İlk başta, iki rakibin güçleri eşit görünüyor, Ichigo'nun belki de Ulquiorra'nın önceki karşılaşmalarından daha insani olduğu gerçeğine atfettiği bir şey, Arrancar'ı öfkelendiren bir şey, çünkü sadece duran büyük bir saldırı ile karşılık veriyor. Orihime'nin kalkanı. Bu gerçek, Orihime'ın eylemlerini sorgulamaya devam etmesi için ondan yararlanır ve Ichigo'ya arkadaşının zaten tamamen Aizen ve Arrancar'a ait olduğunu ima eder. Orihime, Lolly ve Menolly tarafından saldırıya uğradığındave daha sonra Yammy tarafından Ulquiorra, onunla Ichigo'nun arasına girer ve ona yardım etmek isterse önce onu yenmesi gerektiği konusunda uyarır.

Ishida'nın kesintiye uğramasının ardından Ichigo, Vizard Mask'ini kullanır ve Ulquiorra, düşmanının seviyesinin o kadar yükseldiğini fark eder ki, mühürlü durumda ona karşı hiçbir şey yapamaz. Bu nedenle, Las Noches kubbesinden geçer (ilk dört Espada'nın kubbenin altına bırakılması yasak olduğundan) ve Hueco Mundo'nun ayı altında Zanpakutō'unu serbest bırakır .

Güçler ve yetenekler

 Dördüncü Kılıç olan Ulquiorra, Aizen'in ordusunda 4. en güçlü Arrancar'dır. ve bu nedenle serideki en büyük yıkıcı kapasiteye sahip karakterlerden biri, Soul Society'nin en güçlü kaptanları seviyesinde. Şimdiye kadar savaştığı görülen ufaktan, Arrancar'ın tüm becerilerine hakim olan uzman bir savaşçı gibi görünüyor, örneğin:

  • Cero(虚 閃 (セ ロ), sero , kelimenin tam anlamıyla "İçi Boş Alev"): Tüm Eksi ve Arrancar'ıntemel saldırısı, hedefi parçalayabilen güçlü bir enerji boşalması. Ulquiorra, işaret parmağının ucundan yeşilimsi bir Sıfır (daha yaygın olan kırmızı yerine) atabilir. Buna ek olarak,Espada'danbiri olan Ulquiorra, gösterdiği görülmemiş olmasına rağmen, Büyük Kral Sıfır'ıgerçekleştirmek için yeterli seviyeye sahiptir(王 虚 の 閃光 (グ ラ ン ・ レ イ ・ セ ロ), guran rei sero , kelimenin tam anlamıyla "Fogonazo de Hollow Real "), çok daha güçlü bir versiyon, alanı bile bozabilir.
  • Bala (虚 弾 (バ ラ), bara , kelimenin tam anlamıyla "Hollow Bullet"): Sıfırdan daha zayıf, ancak yaklaşık yirmi kat daha hızlı bir saldırı, Ulquiorra'nın büyük bir tercih gösterdiği, Shinigami'ye bu şekilde şaşırarak saldıran Orihime'yi yaşayanların dünyasına geri götürmek.
  • Gibi diğer özellikler, Sonido (響転(ソニード), SONIDO , kelimenin tam anlamıyla "Rezonans devrimi"), bir eşdeğer Shunpo Shinigami arasında; Boğaz (黒腔(ガルガンタ), garuganta farklı dünyalar arasında hareket edebildiği ile anlamıyla "Kara Boşluk"); veya Demir (鋼 皮 (イ エ ロ), iero , kelimenin tam anlamıyla "Demir Deri"), Arrancar'ın derisinde ona bir zırhın direncini veren ruhsal gücün sıkıştırılması.

Şimdiye kadar Ulquiorra, tüm bu becerileri mükemmel bir şekilde ele aldığını ve ayrıca başka hiçbir Arrancar'da görülmemiş ve Aizen için mümkün olan en verimli muhbir olmasını sağlayan özel bir özelliğe sahip olduğunu gösterdi. Bunun nedeni, Ulquiorra'nın daha önce kaydettiği sahneyi düşünen izleyicilere gönderilen sol gözü yuvalarından çekip toza çevirerek gördüğü her şeyin insanlara gösterilebilmesidir. Ulquiorra'nın gözü zamanla yenilenir, böylece bu garip, isimsiz yeteneği istediği kadar gerçekleştirebilir.

Zanpakutō

 Yarasa Murciélago (黒 翼 大 魔 (ム ル シ エ ラ ゴ), Murushierago , kelimenin tam anlamıyla "Büyük Kanatlı Kara Şeytan"). Kapalı durumunda, Ulquiorra'nın Zanpakutō, yeşil renkli sapı ve belli belirsiz bir göze benzeyen oval şekilli bir koruyucusu ile en genel katana şekline sahiptir. Ulquiorra, Zanpakutō'unu nadiren kullanır ve Ichigo ile en son kavgası bile, sadece çıplak elleri ve onu örten demir teniyle korkunç bir rakip olduğunu kanıtlamıştır. Görünüşe göre, silahına yalnızca düşmanının dikkate alınması gereken bir tehdit olduğunu düşündüğünde başvuruyor ve onu büyük bir kolaylıkla idare ettiğini gösteriyor.

Diriliş : Yarasanın aktivasyon komutu zincirdir (鎖 せ, öksürük). Bunu telaffuz ederken, Ulquiorra'nın etrafında yoğun bir duman oluşur ve bu yoğunlaşarak siyah yağmur şeklinde etrafına dökülür. Ulquiorra, özgürleştirdiği yönüyle, yarasa veya iblisinkine benzer iki büyük siyah kanat kazanıyor ve giysilerini bir tür uzun ve sıkı beyaz tek parça bornoza dönüştürüyor. Bu durumda göz altındaki izler büyüdükçe ve daha üçgen bir şekil aldıkça saçları biraz uzar. Ulquiorra'nın içi boş maskesi, görünüşü değişiklik gösterse de, tapınakları daha özgür bırakarak ve Ulquiorra'nın kapalı durumunda olduğundan farklı boynuzlar göstermesine rağmen, tamamlanır ve başın tamamını kaplar.

Ulquiorra'yı serbest bırakmak, gücünü ve hızını önemli ölçüde artırdığı gibi, bir silah olarak kullandığı uzun parlak sivri uçlar yaratma yeteneğini de kazanır. Bu şekilde gösterdiği diğer teknikler şunlar olmuştur:

  • Karanlık Sıfır : Ortak Sıfırdan çok daha üstün bir güce, daha geniş bir saldırı menziline ve yıkıcı güce sahip siyah bir Sıfır. Ulquiorra, serbest bırakılmış haldeki herhangi bir Espada tarafından kullanılabileceğini iddia ediyor, ancak gerçek şu ki, onu yalnızca onun kullandığı görülmüştür. Ona göre, doğası gereği Ichigo'nun Getsuga Tenshō'sine çok benziyor.

Meraklar

  • Bugüne kadar yapılan en son popülerlik anketinde Ulquiorra 3.751 oy alarak 10. sırada yer aldı.
  • İlk görüntüler anime Ulquiorra ve Grimmjow dördüncü görülebiliyordu açılışında Bount Saga sırasında serisinin.
  • Ulquiorra, Bleach video oyununda görünen ilk Arrancar'dı ve Bleach: Heat the Soul 3'ün hikaye modu geçtikten ve bir bonus görev tamamlandıktan sonra elde edilebilecek bir karakterdi .
  • Aşağıdaki video oyunlarında istisnasız olarak yer almasına ek olarak Ulquiorra, seslendirme sanatçısının karakterden ilham alan iki temayı yorumladığı kendi Bleach Beat Koleksiyonuna ve daha önce anime'de açıkladığı bir sesli mesaja sahiptir. , soyadı ve Dördüncü Kılıç olarak konumu.
  • Ulquiorra bir yoksun Top 6'da sadece Espada olduğunu Kesir belki Yammy önce bile Lolly Onuncu Espada terfi ya edildiğini düşünmek birini açtı ve Menolly onun Kesirler idi etmiştir.
  • Görünüşe göre tüm Espada isimleri ünlü mimarlara ve mobilya tasarımcılarına dayanıyor. Bu teoriye göre Ulquiorra'nın adı İspanyol mimar Patricia Urquiola'dan esinlenmiştir.
Advertisement