Bleach Wiki
Advertisement

Tier Harribel (テ ィ ア ・ ハ リ ベ ル, Tia Hariberu ), Tite Kubo tarafından yaratılan anime ve manga serisi Bleach'den bir karakterdir. Kesin olarak Sōsuke Aizen'in ordusundan bir Arrancar, bir Kılıç.

Profil

Harribel, Espadaların tek dişi bileşeni olan dişi bir arrancar. Sarı saçları, kirpikleri ve açık gözleri var. Sağ göğsünde 3 numara dövme var. Derisi kahverengi ve yapısı atletik. Garip bir hakama arrancar varyasyonu kullanıyor. Ceketin uzun kolları ve orta parmaklıklarının çoğunun yanı sıra göğüslerinin büyük bir kısmı var.

Anime'de ceketinin alt kısmı hafifçe aşağı doğru uzanarak göğüslerini örter. Ağzını ve boynunu örten içi boş maske parçaları vardır.

Tarih

Arrancar Saga

Şu anda tek kadın Espada. Görünüşü genellikle kısadır, örneğin Wonderwice Marjera'nın başlangıcında Luppi veya Nnoitra Jiruga gibi diğer Espada'larla birlikte görünür .

Hueco Mundo Saga

Ichigo Kurosaki'nin Hueco Mundo saldırısı vesilesiyle Aizen tarafından çağrılan Kılıç toplantısında, Uryū Ishida ve Yasutora Sado , davetsiz misafirleri küçümsemeye başlayan Beşinci Kılıç Nnoitra Jiruga ile ekşi bir söz alışverişinde bulundular ve anında düzeltildi. Garip Arrancar'dan sert bir yanıt alan Harribel.

Daha sonra Dokuzuncu Kılıç Aaroniero Arruruerie'nin Rukia Kuchiki'nin elinde ölüm haberini , Fraction'ın endişesine rağmen ciddiyetle ve korkusuzca anında iletişim kurarak alır.

Bir sonraki adımı, Altıncı Kılıç Grimmjow Jaegerjaquez ve Ichigo Kurosaki arasındaki muharebe yerine geçmektir , burada Ichigo'yu Vizard durumu için bir Kılıç ile karşılaştırır ve küçültülmüş astlarına, hissettikleri korkuyu, birincil ve saf olduğu için değerlendirmelerini tavsiye eder. .

Daha sonra Sōsuke Aizen , Hueco Mundo'da davetsiz misafirleri ve Gotei'nin dört Kaptanını kilitledikten sonra Karakura istilasını başlatmaya çalıştığında , Harribel, Stark ve Barragan'ı kendi Fraksiyonları ile birlikte Kaptanlara karşı savaşmaları için çağırır . Kalan ve Alt Kaptanları, tüm bunlar Karakura şehrinin transfer edildiği ve çoğaltıldığı Ruhlar Derneği'nde.

Karakura Savaşı

Kaptanlar , Espada'yı bitirdikten sonra Sōsuke Aizen'e odaklanmayı planlıyorlar , bunun için Shigekuni Yamamoto-Genryūsai shikai'sini serbest bırakıyor ve Aizen, Gin Ichimaru ve Kaname Tōsen'i izole etmek için Jōkakū Enjō tekniğini kullanıyor. Buna rağmen, Aizen Espada'sının zaferinden emin.

Aizen yerine yaşlı Barragan, Harribel ve Lilinette'in hoşnutsuzluğuna rağmen güçlerin kontrolünü ele geçirir ve Karakura'yı Ruh Topluluğu'nda sürdüren dört sütunu ve onların yerine gönderdiği kopyayı yok etmeye koyulur. Onları yok etmek için birkaç ve ilkel Arrancar, ancak Komutan Yamamoto, tehdidi kolayca sona erdiren Shūhei Hisagi, Madarame Ikkaku, Yumichika Ayasegawa ve Izuru Kira'yı oraya gönderdi. Buna rağmen Espada, sütunları koruyan "karıncaları" öldürmek için dört Kesirini gönderir. Findol, Abirama ve Charlotte hemen düşer ve Pō bir sütunu yok edip Ikkaku Madarame'i yenmesine rağmen, Kaptan Sajin Komamura onu tek bir darbeyle bitirir ve öfkeyle yükselen Kılıç'ın planını bozar.  Barragan Luisenbarn Fraksiyonunun sahte Karakura'yı destekleyen sütunları yok etmeye çalışmamasından sonra, Harribel fraksiyonu (Apache, Mary Rose ve Sun Sun) Tōshirō Hitsugaya ve Rangiku Matsumoto'ya karşı savaşmaya hazırlanıyor, ancak Hitsugaya saldırıyor Doğrudan Kılıç'a karşı, savaşlarında, Kılıç, Momo Hinamori savaşa yardım ediyor göründüğünde Hitsugaya'nın enerjisindeki karışıklığı fark eder. Fraksiyonu Shigekuni Yamamoto-Genryūsai tarafından mağlup edildiğinde Harribel, Üçüncü Kılıç olarak rütbesinin yanı sıra maskesinin büyük kalıntılarını gösterir ve Hitsugaya'nın bankaisini zorlar. Yüzleşmenin sonlarında, Kılıç liderliği ele geçirmiş gibi görünüyor ve Kaptan'ın seviyesinden hayal kırıklığına uğradı, zanpakutō'unu (Köpekbalığı) serbest bırakarak rakibini bitiriyor ve köpekbalığının vurup batırdığını söylerken tek bir vuruşta ikiye kırıyor denizin dibindeki buz ejderhası Harribel, Hitsugaya'yı yendiğine inandığında Komutan Yamamoto'ya doğru yol alır.fraksiyonunun öldürülmesinin aşağılayıcı yolunun intikamını almak niyetiyle, ancak o anda Hitsugaya, Harribel'i 2'ye böldüğünün genç shinigami'nin yarattığı bir buz klonu olduğunu söyleyerek şaşırtıyor. Kılıca karşı saldırıya geçtiğinde, kaptan tarafından atılan buzu "Kaynatma" tekniği ile emer, shinigaminin devasa buz ejderhasını kendi suyuyla eritir, daha sonra onu "Şelale" adı verilen güçlü bir saldırı şeklinde geri verir. Rakibi Hitsugaya ile yaptığı kısa sohbette, gücünün gökyüzünün altındaki tüm suyu kontrol edebildiğini ve Kılıç'ın devasa bir donmuş dikilitaşta hapsolduğu nihai tekniği Hyōten Hyakkasō yapmaya karar verdiğini ortaya koyuyor. Wonderwiss'in ortaya çıkması üzerine, buz dikilitaşını yok ederek hayatta kaldığı ortaya çıkar.Vizarların gelişinden ve gillianları yendikten sonra Halibel, Hitsugaya'yı öldürmek üzeredir, ancak Hiyori ve Lisa, Halibel'e karşı savaşta kendisine yardım etmeye karar veren kaptanı görünüp kurtarmayı başarır.

Yetkileri

Harribel Üçüncü Kılıçtır, bu da Hueco Mundo'nun tüm arrancarları arasında güçte 3. sırada olduğu anlamına gelir.

Enerji saldırıları başlatmak için zanpakutō'unu kullanan tek Arrancar o. Kılıcıyla bir hareketin izini sürerken enerji patlamasını veya Sıfır'ı ateşler . Silahının boş noktasından ulaşabileceği her şeyi kesebilecek güçlü bir enerji atışı yapabildiği Mavi Mermi adlı bir saldırısı var .

Zanpakutō

 Köpekbalığı : Zanpakutō'nun adı SHARK'tır (テ ィ ブ ロ ン, Teiburon, kelimenin tam anlamıyla "İmparatorluk Köpekbalığı İmparatoriçesi") Zanpakutō'unu Soi Fong'unkine benzer bir şekilde sırtına takıyor. Kılıcın kendisi diğerlerine kıyasla özellikle geniştir ve batı tarzı bir koruma tarzına sahiptir. Onun Zanpakutō'u, Harribel'in Mavi Mermi adını verdiği ve doğrudan merkezindeki içi boş şekilden çıkan güçlü bir enerji saldırısı gerçekleştirebilir .

Diriliş

Köpekbalığı Etkinleştirme komutunun Saldırı olduğu bilinmektedir (討 て, ute) Harribel kılıç kılıcını aşağı doğru çevirirken, kalp şeklindeki küresel bir dalga vücudunu tamamen kaplar, onu bir kasırga içinde yutar ve ardından gerçek görünümünü ortaya çıkarır. Harribel, özgürleşmiş haliyle giysilerini tamamen kaybeder. ve yanaklarında S şeklinde iki iz olan yüzünü ortaya çıkaran içi boş maskesi, göğüslerini, omuzlarını ve sol kolunu örten bir göğüs plakası da kazanıyor ve omur şeklinde bir tür koruma. Karnını, göbeğini kısmen örter ve kasıklarını kemik şeklinde bir mini etek örter, sırtından çıkan bir çeşit kanadı kazanmanın yanı sıra,ayaklarının üzerinde uzun, sivri uçlu bir çift bot var ve sonunda sağ kolunun yerini kütüğünden eline uzanan bir tür kılıç alıyor. Şimdiye kadar Harribel, diriliş formunda açıkça tanımlanmış üç yetenek gösterdi.

  • Harribel, yeni silahının bir hareketiyle yüksek hızda güçlü bir eğik çizgi ve bir şey yapmadan önce tespit edilmesi neredeyse imkansız olan bir menzil sunabilir.Hız o kadar geniştir ki, Kaptan rütbesine sahip bir Shinigami için bile tespit etmek imkansızdır ( Toshiro Hitsugaya'nın buz klonunu tek bir hareketle ikiye bölerek kanıtlandığı gibi ).

Harribel, gücünün üç güçlü varyasyonunu başlatmak için güçleriyle eriterek kendisine atılan suyun aşamalarını manipüle edebilir, bunlar ...

  • Kaynama "灼 海流" (イ ル ビ エ ン ド), yukarı doğru, kelimenin tam anlamıyla "Kavurucu Akım"): Harribel'in kılıcını kullanarak Hitsugaya'nın ona saldırmak için yarattığı buz ejderhasını bloke etmek ve eritmek için kullandığı bir teknik.
  • Cascade "断 瀑" (カ ス ケ タ), kasukeda, kelimenin tam anlamıyla "Shearing Waterfall"): Silahının ucunda Hitsugaya'nın saldırısından gelen buzu tutup Kaynatma yeteneği ile onu sıvı suya dönüştürdükten sonra, Harribel bu tekniği kullanarak tüm o suyu çok güçlü ve büyük bir patlamayla geri getirin.
  • Damla “戦 雫” (ラ ・ ゴ ー タ), kelimenin tam anlamıyla "Savaş Damlası"): Harribel, silahının etrafında büyük miktarda su yoğunlaştırır ve onları bir ok ucu şeklinde vurur.

Kesir

Halibel komutasında üç Arrancar kadını var: Apaçi , Mila Rose ve Sun-Sun , üçü kötü anlaşıyor gibi görünse de, koşulsuz devam ettikleri liderlerine saygı duyarak birleşiyorlar . Her şeye rağmen, Harribel, hizmetçilerinin ölümünün intikamını almak amacıyla Yamamoto'ya saldırmaya çalışarak gösterildiği gibi, fraksiyonuna karşı muazzam bir saygı duyduğunu gösteriyor.

Meraklar

  • Adı İngiliz mimar Harry Bell Measures'a atıfta bulunmaktadır.
Advertisement