Bleach Wiki
Advertisement

Jūshirō Ukitake (浮竹十四郎, Ukitake Jūshirō ) kaptanı on üçüncü takım arasında Gotei 13 . Kaptanı Kaien Shiba idi, ancak öldüğünde görevi üçüncü subaylar Kiyone Kotetsu ve Sentarō Kotsubaki tarafından dolduruldu .

Özet

Profil

Ukitake, uzun beyaz saçlı hasta bir adamdır. Manganın 18. cildinde tüberkülozun tüm karakteristik semptomlarına sahip olan hastalığından bahsediyor. Ayrıca bu hastalığın ortaya çıkmasından üç gün sonra saçlarının beyazlaştığı söyleniyor. Buna rağmen Ukitake, sadece kısa süreler için savaşabilmesine rağmen çok güçlü bir savaşçıdır. Teğmeni Shiba Kaien hayatta iken kaptan olarak görevlerini yerine getirdi. Ölümünden sonra, üçüncü subay Kiyone Kotetsu ve Sentarō Kotsubaki tarafından ele alınır.

Dürüst, sadık ve kendi adalet anlayışına şiddetle inanıyor. Bu yüzden birçok kişi ona, özellikle de astlarına derinden saygı duyuyor. Bu nitelikler, her zaman ilgi odağı olduğu shinigami akademisine geri dönüyor. Birçok kişi tarafından onurlu ve güvenilir olarak kabul edilir, öyle ki Yoruichi Shihouin Ichigo Kurosaki'yi Byakuya Kuchiki'den kurtardığında Rukia Kuchiki, Hanatarō Yamada ve Ganju Shiba'dan ayrıldı, Ukitake'nin üçünden hiçbirinin yaralanmasına izin vermeyeceğini bilerek.

Kaien gibi Ukitake de bir şeyin olduğu gibi olmaması gerektiğine inandığında pes etmez, kurallara karşı gelmeyi umursamaz. Gençliğinden beri var olan bir arkadaşlık olan Shunsui Kyōraku ile çok iyi arkadaştır .

Özet

Tarih

Ukitake, asil Ukitake ailesinin (küçük aristokrasi) en büyük oğludur. Beş erkek ve iki kız kardeşi var ve temelde çoğunu destekliyor.

Bleach'in planından 2000 yıldan fazla bir süre önce, Shunsui Kyōraku ile birlikte Yamamoto akademisinin kaptanı olan ilk mezunlardan biriydi. Dahası, kişisel olarak Yamamoto tarafından eğitildi.

Serinin şu anki çizgisinden yaklaşık 110 yıl önce, Kaptan Kisuke Urahara terfi töreninde Shunsui Kyōraku, Beşinci Bölüm Kaptanı Shinji Hirako ve Sub-Captain Sōsuke Aizen ile diğerlerinin durumu hakkında bir konuşma yapıyor. 100 yıl önceki Kaptan neslinden, kendisinin yanı sıra sadece Shunsui, Komutan Yamamoto ve Retsu Unohana'nın görevlerinde kaldığı ortaya çıkan Gotei 13, ayrıca Onikinci Yüzbaşı'nın terfi ettiği de Aizen'e açıklanıyor. Tümen, Bölüm Sıfır, Kraliyet Muhafızı. Ukitake sürekli olarak Teğmenlik pozisyonunu, kendisini reddeden ve ondan kaçan Kaien Shiba'ya arkadaşça çay içerken Gotei çocuk dahileri, Gin Ichimaru ve Altıncı Tümen Kaptanı ve Kuchiki Klanının Başının küstah torunu hakkında sohbet etti.Byakuya.

Yaklaşık 9 yıl sonra Rukongai'de tuhaf kayıplar meydana geldi ve hatta olayı araştırmak için gönderilen Kensei Muguruma'nın Dokuzuncu Bölümü'nü bile etkiledi. Bundan önce Seireitei ve Shinji Hirako'da alarm çalmaya başlar, Love Aikawa, Rōjurō Otoribashi, Lisa Yadōmaru ve Hachigen Ushōda, bunu araştırmak için Hiyori Sarugaki'ye takviye olarak gönderilirken, Ukitake, Shunsui ve Ginrei Kuchiki Seireitei'yi korumakla görevlidir.

Daha sonra görevlerini her şeyle ilgilenen Sub-Captain Kaien Shiba'ya devreder, karısı ve grubu bilinmeyen bir Hollow tarafından ortadan kaldırıldığında, Kaptan Kaien ve Rukia Kuchiki ile birlikte bir keşif gezisine liderlik eder. Orada Kaien'in sadece gururu ve onuru için savaşmasına izin verdiği içi boş Metastasia'ya karşı talihsiz savaşını izler. Kaien, Zanpakutô'unun yok edildiğini görür ve Rukia'ya saldıran Hollow tarafından zorlu bir dövüşün ardından Ukitake, astının vücudunu alan kişiyi bitirmeye kararlı olarak boğazını keser ve harekete geçer. Hastalığının bir krizi onun savaşmasını engeller ve Rukia'ya giden Hollow tarafından yaralanır, sonunda tepki verir ve kılıcıyla Kaien'i şişirerek Kaien ve Metastasia'yı öldürür.Shinigami, tek başına savaşmasına izin verdiği için ona teşekkür eder ve Rukia cesedini Shiba'nın evinde bırakacaktır.

Ruhlar alemi

Ukitake, Soul Society'ye bir izinsiz giriş olduğunu öğrendikten sonra ortaya çıktı, hemen dinlenmesinden (bu onu Seireitei'den uzak tutuyor) geri dönüyor ve tıpkı Kaptan gibi Tövbe Sarayına varıyor. Altıncı Lig Byakuya Kuchiki, Rukia Kuchiki'yi kurtarma girişimlerinde Ganju Shiba'yı yendikten sonra Hanatarō Yamada'yı idam etmeye hazırlanır. Ukitake, shikai'sini ( Senbonzakura ) tekrar kullanmak üzere olan Kaptan'ı durdurur . Byakuya, Zanpakut'ların özgürleştirilmiş haliyle kullanılmasına izin verildiğini, ancak o anda Ichigo Kurosaki'nin uçan bir cihazla sahneye çıktığını söyler. [1]Jushiro ukitake Byakuya, hasta Kaptan'ın kafa karışıklığından önce ryoka ile yüzleşmeye hazırlanır, ancak Shihouin Yoruichi onu durdurur, Ichigo'yu uyuşturur ve shunpo ile kaçar ve Byakuya'nın onu yakalama çabalarına rağmen Utsumeni adı verilen bir teknikle, yeri rahatsız eder ve içeride bırakır. esirlere Ukitake'nin elleri. Kaptan, Ganju ve Hanatar cur'nın iyileştirilip hapsedilmesini emreder, Üçüncü Temsilcileri Kiyone Kotetsu ve Sentarô, emrini yerine getirir ve Kaptanlarının onu kurtarmanın bir yolunu bulacağına güvenerek Rukia'yı tekrar hapse atarlar.

Ukitake, infazın ilerlemiş olduğunu ancak işe yaramadığını, üşüdüğünü ve kanuna uymaya kararlı olduğunu öğrenince Byakuya'nın tekrar düşünmesini sağlamaya çalışır ve hastalıktan yine etkilenen Ukitake'yi hor görür. Ukitake, Sub-kaptan ve arkadaşı ve Kaptan Shunsui Kyōraku'nun yardımıyla infazı durdurmaya karar verir ve Double Blade'i yok eder.

İnfaz gününde Ukitake, Soukyoku serbest bırakıldıktan ve Ichigo tarafından bir kez gözaltına alındıktan sonra Shihou ailesinin Arması ile birlikte gelir. Shunsui ve Ukitake, bağlayıcı eseri serbest bırakmak ve güçlü ateş kuşunu ortadan kaldırmak için kullanır. Renji Abarai, Rukia ile birlikte kaçarken, Ichigo Birinci, İkinci ve Dördüncü Tümenlerin Alt Kaptanlarını yener ve Byakuya ile çatışır. İkinci Bölümün Kaptanı Soi Fong daha sonra Ukitake'nin astlarına saldırır, Kaptan onlara yardım etmeye çalışır, ancak Yamamoto onları cezalandırmaya kararlıdır. Shunsui, Komutan ile yaklaşan savaşı astlarından korumak için Shunpo ile birlikte Ukitake'yi alır ve onları Kaptan Yardımcısı Nanao Ise takip eder.

Ukitake'nin Kiyone ve Sentarô'yu Soi Fong ile yalnız bırakma konusunda çekinceleri vardır, ancak Shunsui, Kaptan'la onlara yardım etmek için savaşan Yoruichi'nin varlığını hissettiğinde onu caydırır. Sonunda Ukitake, Shunsui ve Nanao uzak bir tarlaya varırlar. Birkaç saniye sonra Yamamoto, onlarla etkileşime geçmeye hazır bir şekilde ortaya çıkar. Nanao dövüşü başlatmaya çalışır, ancak Yamamoto'nun tek bir bakışı onu yener ve Shunsui'yi Shunpo'yla birlikte götürmeye zorlar. Yamamoto, her iki kaptanı da övüyor, eski günleri hatırlıyor ve hayal kırıklığını ona göre ikisi de çocukları gibiymiş gibi gösteriyor. Ukitake ustasını düşündürmeye çalışır, ancak eski shinigami mantığı dinlemez ve shikai'si Ryūjin Jakka'yı serbest bırakır.

Shunsui ve Ukitake de kılıçlarını serbest bıraktılar, Katen Kyōkotsu ve Sōgyo no Kotowari, Soul Society'nin tek iki kompozit kılıcını gördüklerinde Komutan tarafından tekrar övüldü, maç sonunda başlıyor. Çatışmanın birkaç önleminden sonra, Yamamoto'nun her iki Kaptan üzerindeki üstünlüğü açıktır, ancak o anda Dördüncü Bölüm Komutan Yardımcısı Isane Kotetsu, tüm özgür shinigamilere, yenilmesi gereken düşmanın Sōsuke Aizen olduğunu bildirmek için kidoh sanatlarını kullanıyor. Hōgyoku'yu almaya çalışırken Rukia'nın infazından ve 46 Temsilciler Meclisi'nin öldürülmesinden sorumlu olan kişi olarak.

Devam eden savaşlar kesintiye uğradı ve hem Yamamoto, Shunsui hem de Ukitake, Tōsen Kaname ve Gin Ichimaru ile birlikte Kisuke Urahara'nın çalışmalarıyla sonunda Hueco Mundo'ya kaçan Aizen ile buluşmaya giderler. Bundan sonra, ryokaya yardım eden herkes affedilir ve bir süre Soul Society'de kalır, ayrılırken Ukitake, Ichigo Kurosaki'ye gerçek bedeninden ayrılması için bir cihaz verir ve onu Karakura bölgesinden sorumlu yedek shinigami olarak atar.

Arrancar Saga

Daha sonra, Karakura'da Arrancar ile yapılan birkaç savaştan sonra Ukitake, Hitsugaya'nın Grimmjow Jaggerjack ve grubu ile yaptığı grup savaşından bir ay sonra, Rukia ve Inoue Orihime'e Bölüm alanlarında antrenman yapma izni verir. Rukia ve Orihime, orada Dokuzuncu Tümenin Kaptan Yardımcısı Shūhei Hisagi ile kısa bir konuşma yapıyor ve burada hem arkadaşlarının çabalarını övüyor hem de daha uzun bir barış dönemi dileğini dile getiriyor. O sırada birkaç Arrancar Espada'nın Karakura'ya saldırısı tespit edilir. Ukitake hemen Rukia'yı gönderir, ancak Inoue'ye bir insan olduğu için beklemesini emreder ve geçmesi zaman alacaktır. Inoue, iki shinigami eskortuyla geçtiğinde, Espada Ulquiorra Cifer tarafından kaçırılır.

Arrancar ile yapılan savaştan sonra, Ichigo Kurosaki'ye ek olarak tüm Hitsugaya grubu, Ukitake'nin Inoue'nin ortadan kaybolduğunu duyurduğu ve Komutan Yamamoto'nun onu bir traidoa olarak gördüğü, Ichigo'nun ona yardım etmesini ve Hueco Mundo'ya gitmesini yasakladığı bir mesajla çağrılır. Hitsugaya'nın grubundan çekilmek. Ancak, Ichigo gitmeye kararlıdır ve Kisuke Urahara boğazını ona, Yasutora Sado ve Uryū Ishida'ya açar, daha sonra Rukia ve Renji'ye katılacaklar.

Hueco Mundo Saga

Ichigo Kurosaki, Renji Abarai, Uryū Ishida, Rukia Kuchiki ve Yasutora Sado, Komutan'ın emirlerine karşı geldikten ve izinsiz Hueco Mundo'ya gittikten sonra, dört Kaptan (Byakuya Kuchiki, Zaraki Kenpachi, Retsu Unohana ve Mayuri Kurotsuchi) kendilerine teşekkürleriyle gönderiliyor. Kisuke Urahara tarafından Gorge zamanından iki ay önce istikrara kavuşturulduğunda , orada birkaç Espada'yı yendiler ve yedek shinigami'nin yoldaşlarını kurtardılar.

Daha sonra Sōsuke Aizen, Gorges'i kapatarak Hueco Mundo'daki dört Kaptan ve müttefiklerini kilitleyip Karakura'yı yok etmeye gittiğinde, Komutan Yamamoto'nun Kisuke Urahara ve Oniki Tümen üyelerine Karakura kasabasını taşıma emrini verdiği ortaya çıkar. Rukongai'den uzak bir bölgeye ve tüm sakinlerini Tenkaikezzu'yu kullanarak uyutup shinigamiyi beklemek için geri kalan tüm Kaptanlarla, aralarında Ukitake de var. Aizen bunu anlar ve en güçlü üç Kılıçlı Stark, Halibel ve Barragan'ı Kesirler ile birlikte Ōken için savaşmaya çağırır .

Karakura Savaşı

Karakura Savaşı [değiştir] Onlar kapalı bitirdikten sonra Kaptanları planı Sōsuke Aizen odaklanma Espada Shigekuni Yamamoto-Genryūsai Şikai serbest bırakır ve izolat Aizen, Cin Ichimaru ve Kaname Tosen yaptığı Jōkakū ENJO tekniğini kullandığı için. Buna rağmen, Aizen Espada'sının zaferinden emin. Parçası başarısızlığı sonra Kesir Barragan Luisenbarn ait denemek için o nöbetçiye ayağı ortadan arkadaşı Shunsui Kyoraku ile mücadele içine girerken, gerçek savaş başlar, Ukitake yakından izlediğini Kılıç Lilinette, kızdırıyor Stark, hangi İsteksizliğine rağmen Kaptan ile savaşmaya hazırlanır. Ukitake, Arrancar'ın tüm darbelerini kolayca savuşturur ve onunla savaşmamakta ısrar eder.

Yetkileri

Ukitake, tüm shinigamiler gibi, oyuğu maskede derin bir kesikle yaralarsa ve bonusları Ruhun Cenazesi aracılığıyla Ruhlar Topluluğu'na taşıma gücüne sahiptir .

Bir Kaptan olarak, Soul Society'deki en büyük 13 ruhsal güçten birine sahiptir, ayrıca onları verimli bir şekilde bulabilir.

Ani adım veya shunpo ile yüksek hızlarda hareket eder.

Bakudō 6 Seki'nin gösterdiği gibi, kidō arts'ı hassas bir şekilde kullanabilmektedir.

Ukitake, büyük gücüne rağmen, çektiği hastalık nedeniyle savaşta tükenmiştir, bu da onu savaşın ortasında savunmasız bırakabilir, ancak bir çatışmada her zaman kararlı ve cesurdur. Muharebe felsefesi (astlarına aşıladığı) gurur ve hayatta kalmak için iki neden üzerinde düşünür.

Zanpakutō

Mühürlü formunda Ukitake, Hollow Metastasia'yı ciddi şekilde yaralayarak gösterildiği gibi ustaca kullandığı normal bir katana taşır.

Shikai: Sōgyo no Kotowari

 Shikai eyaletinde Sogyono Kotowari Ukitake'nin Zanpakutō'u Sōgyo no Kotowari'dir (双魚 の 理 veya 双魚 理, İkiz Balığın Gerçeği ) ve tüm dalgalar kalkanım olsun, tüm gök gürültüsü benim kılıcım olsun (波 悉 く 我 が 盾と な れ 雷 悉 く 我 が 刃 と な れ, Nami kotogotoku, waga tate to nare. Ikazuchi kotogotoku, waga yaiba to nare .)

UkitakeShikai.gif

Soul Society'de ikiz olan iki bilinen Zanpakut'tan biridir. Shikai'yi bıraktığında kılıçlar incedir ve zıpkınları andırır. Buna karşılık , Sõgyo no Kotowari'nin ucu, her kılıçta ters çevrilmiş bir kenardan ibarettir. Bir kordonla birleştirilirler, bir dizi küçük metal plaka sarkar.

Advertisement