Bleach Wiki
Advertisement

Espada, emsalsiz bir güce sahip on Arrancar'dan oluşur. Kılıç üyelerine 0'dan 9'a kadar bir sayı verilir. Her Kılıcın, sırtın alt kısmında oturduğu Grimmjow Jaegerjaquez gibi ve Coyote Starrk gibi üzerinde bir yerde numarası bulunan bir dövmesi vardır. bu sol elin arkasındadır. Sōsuke Aizen , Gin Ichimaru ve Kaname Tōsen ile birlikte Kılıç, Soul Society'nin Gotei 13'ünün Shinigami kaptanları ile karşılaştırılabilecek güce sahip bir gruptur.

Arrancar arasındaki muazzam güç ve liderlik statüsü, her Kılıç'a , Aizen'in Las Noches'daki diğer güçleri üzerinde hakimiyet kurma yetkisi verir : Sayılar , ölümler ve kendi Fracciónları , onlar tarafından Rakamlar arasından seçilir. Gotei 13 kaptanları ve teğmenler arasındaki güç boşluğuna benzer şekilde, Kılıcın gücü Ortalama Sayının çok üstünde. Aizen'in Kılıçlarının, gerçek dünyada bilgi toplamak, Las Noches ve Karakura'daki Shinigami kaptanlarıyla kendileri için savaşmak ve onları aramak gibi potansiyel olarak tehlikeli görevlere gönderecek kadar emin olduğu gösterildi. Büyük Rab .

Advertisement