Bleach Wiki
Advertisement

Bir Arrancar (破 面 (ア ラ ン カ ル), arankaru ; İspanyolca "To Tear Off", Japonca "Ripped Mask" anlamına gelir), maskesini çıkarıp Shinigami benzeri güçler kazanmış bir Hollow'dur .  Hōgyoku ve Aizen'in Hueco Mundo'da ortaya çıkmasının ardından, Aizen'in en güçlü on Arrancar'ı olan Espada , dizinin ana düşmanları oldular .

İçindekiler

Genel Bakış

Arrancar, Hollows'un maskelerini çıkarmasının sonucudur. Bununla birlikte, maskelerini çıkaran ortalama bir Hollow Gotei 13 için sorun olmazdı . Kendilerini Gotei 13'e karşı tutmak için maskelerini çıkaranların Menos veya daha güçlü olması gerekir.  Arrancar için genel terim Shinigami-Hollow Hybrid'dir.

Psuedo-Arrancar son birkaç on yılda pek gelişmedi. Sōsuke Aizen için değilse , sözde Arrancar ile iletişime geçtikten sonra Hōgyoku kullanarak tam Arrancar yaratmaya çalıştı .

Arrancar'ın sahip olduğu sayı, güçlerinin sırası değil, doğum sıralarıdır. Sadece on bir ve üzeri numaralar için geçerli olsa da. İlk olarak, Hōgyoku aracılığıyla, Hollows'tan Arrancar'a yeniden doğarlar. Daha sonra doğdukları sıraya göre on bir ile başlayarak bir numara atanırlar.

Arrancar ve sıradan Hollow'lar birkaç yönden farklılık gösterir:

  • İnsansı Form : Bir Menos, Arrancar haline geldiğinde genellikle insan şeklini alır. Kesinlikle% 100 insansı bir forma kavuşacak olanlar Vasto Lorde sınıfı Menos'dur . Kalan iki seviye için, Arrancar olmasına rağmen tamamen insansı bir forma sahip olmayan birçok kişi var. Bu nedenle, bir Hollow'a ne kadar yakın bakılırsa, akıl yürütme gücü o kadar düşük olur.  Arrancar muazzam bir güç elde etmek için insan formlarından vazgeçebilir.  Bu yeni form, çıkarılan maskelerinin parçaları ve bir Hollow delik gibi geçmiş benliklerinin kalıntılarını tutacak. Bazı Arrancar (örneğin Nnoitra Jiruga ve Tia Harribel ) bu kalıntıları gizlemeyi tercih ederken, diğerleriistenmeyen ilgiden kaçmak için yüzlerini tamamen gizlemeyi seçerler. Çoğunun da yüzlerinde bir tür renkli işaret vardır, ancak bazıları yalnızca Zanpakutō'larının (Örn: Nnoitra, Szayel Apporo ve Harribel) piyasaya sürülmesiyle bu işaretleri kazanır. Bir Zanpakutō serbest bırakılmadan görülebilen izler içeren birkaç durum arasında Ulquiorra'nın gözyaşı izleri, Sun-Sun'ın pembe noktaları, Grimmjow'un gözlerinin altındaki çizgiler, Nelliel'in elmacık kemikleri ve burnu boyunca geçen işaret ve Yammy'nin elmacık kemiklerindeki izler sayılabilir.
  • Zanpakutō : Arrancar, yeteneklerinin çekirdeğini bir kılıç biçiminde mühürler. Shinigami'nin kullandığından tamamen farklıdır . Zanpakut'un mühürlerini serbest bıraktıklarında, gerçek güçlerini ve gerçek biçimlerini açığa çıkarırlar.  Bir Arrancar'ın serbest bırakılmış bir Zanpakutō ile savaş verimliliği birkaç kat artırıldı.  Bu nedenle, bir Arrancar'ın Zanpakutō'larını serbest bırakması, sadece eski benliklerine geçici bir restorasyondur ve onlara Hollow formlarının sahip olduğu herhangi bir gücü verir. Serbest bırakma eyleminin adı Resurrección ( "Resurrection" için İspanyolca), bir komut ifadesiyle ve ardından kılıcın adıyla etkinleştirilir. Bir Espada'nın Dirilişi, normal bir Arrancar'ınkine hiç benzemez.
  • Ruh Ayrımı : Coyote Starrk ve Lilynette Gingerback söz konusu olduğunda, diğer Hollow'lar Arrancars'a dönüştüğünde, güçlerini vücutları ve kılıçları arasında paylaştırdılar. Ama iki bedene ayrıldılar. Tekrar bir olduklarında, tüm güçleri serbest kalır.

Giyim tarzı

Aizen'in komutasındaki Arrancar'ın kıyafetleri için standart bir teması var. Üniformaları beyaz bir ceket, siyah kuşak, beyaz hakama ve Shinigami'nin sandaletlerine zıt bir benzerlik taşıyan siyah beyaz çizmelerden oluşuyor ; özünde, üniformalar temelde ters çevrilmiş Shinigami üniformalarıdır.

Kişilik Özellikleri ve Zihniyetler

Arrancar'ın çoğu gelişir, eski özelliklerini geri yükler, Hollow'un kişilik özelliklerini korur ya da kendi kişilik özelliklerini korurken , dizide gösterilen Arrancar'ın çoğunluğu (hepsi değil) benzer şekilde soğuk, acımasız, hırslı, sabırsız, bencil görünür. , kişiliklerini bir boşluk olarak muhafaza etmeleri nedeniyle aşırı özgüvenli, acımasız, kibirli, dürtüsel, acımasız, acımasız, savaşa aç, ezici, kısa huylu, kayıtsız ve / veya egoist.

Hueco Mundo'da ikamet eden tüm Arrancarlar Aizen'e sadık değildir. Onlar tercih değil muhtemelen çünkü güç ve memurlarının ordusunun Aizen en büyük miktarı, onun planlarına müdahale etmek. Bu nedenle doğal olarak evrimleşmiş birçok Arrancar, daha fazla güç elde etmek için kendisini onunla aynı hizaya getirmenin gerekli olduğunu hissetti. Bazı Arrancar, Aizen'i kurtuluşu sağlayacağı umuduyla takip etmeyi seçerken, diğerleri onunla tamamen saygıdan dolayı ittifak kurar. As Iceringer koyun Aizen böyle Hollows olarak korku ve acı doğan yaratıklar, takdire bulmak korkusuz olan kişidir.

Arrancar, Shinigami güçleri kazanmış Hollow'lar olsa da, çoğu hala kendilerini Hollows olarak adlandırıyor ( Ulquiorra , Zommari , Grimmjow , vb.)  Bu, Ichigo Kurosaki'nin hala kendisinden şöyle bahsetmesine benzer bir içine onun sürekli evrim rağmen Shinigami Vizard .

Arrancar rütbeleri

Espada

'Ana madde: Espada'

Espada, Aizen'in ordusunda en üst sırada yer alan Arrancar ve serinin sonraki yarısında birincil düşmanlarıdır. Grubun tanıtımı sırasında Espada dokuz erkek ve bir kadından oluşuyor. Her Espada üyesi, üstün savaş yetenekleri için seçilir ve ardından 0'dan 9'a kadar bir sayı atanır (0 en güçlü, 9 en zayıftır), rütbelerini ve göreceli güç seviyelerini gösterir ve vücutlarının herhangi bir yerinde dövme yapılmıştır (Grimmjow's örneğin sırtının altındadır). Her Espada, kişiliklerine, inançlarına ve güçlerine bağlı olan bir ölüm yönünü bünyesinde barındırır. Espada'ya Números'un kontrolü verildi ve var olan en güçlü Arrancar olarak kabul ediliyor. Gotei 13'teki kaptanlar ve teğmenler arasındaki güç boşluğuna benzer şekilde, güç, hız, zeka,ve Espada'nın gücü, ortalama Número'nun gücünden çok daha fazladır. GibiAaroniero Arruruerie , kendisi dışındaki tüm Espada'nın Arrancar olmadan önce en azından Adjuchas sınıfı Menolar olduğunu belirtiyor . Nelliel Tu Odelschwanck , Nnoitra tarafından kandırılıp sürgün edilmeden önce eskiden 3. Espada idi.

Privaron Espada

'Ana madde: Privaron Espada'

Privaron Espada, rütbesini resmen kaybetmiş ve üç basamaklı bir numara atanmış eski Espada'dır. Eski Espada olarak, normal Números'tan çok daha güçlüler. Las Noches'in Tres Cifras adlı bölümünde bulunurlar (三 桁 の 巣 (ト レ ス ・ シ フ フ ス) Toresu Shifurasu İspanyolcası "3 Haneli" Japonca "3 Haneli Yuva" anlamına gelir ) Dordonii Alessandro Del Socacchio'nun bahsettiği gibi , bu eski "doğal olarak" -created "Espada, Aizen kendi standartlarını karşılamak için yapay olarak Arrancar'ı yaratmaya başladıktan sonra modası geçmiş hale geldi. Ayrıca not edilmelidir Aaroniero Arruruerie , orijinal Espada biriydiancak daha güçlü Espada'nın gelişine göre daha düşük bir sayıya düşürülmesi mümkün olduğu için orijinal numarası belirtilmedi.

Números

'Ana madde: Números'

Bu Arrancar savaş uzmanlarıdır. Yaşlarını belirtmek için doğumda 11'den 99'a kadar iki basamaklı bir sayı verilir (Número 11 en büyüğü, Número 99 ise en küçüğüdür). Temel Número üniforması, beyaz yakalı bir ceket ve siyah kuşakla tutulan cüppelerden oluşur. Bununla birlikte, üniforma özelleştirilebilir ve her Número'ya bir bireysellik duygusu verir. Números'un dövüş yeteneğinin, Espada (şimdiki ve eski) hariç diğer tüm Arrancar'lardan daha üstün olduğu düşünülüyor.

Fracción

'Ana madde: Fracción'

Fracción, Números'un belirli bir Espada'ya doğrudan hizmet eden bir alt bölümüdür. Herhangi bir Espada için Fracción sayısı değişiyor: Nnoitra Jiruga'da sadece bir tane var gibi görünüyor, Szayel Aporro Granz ise en az bir düzine. Görünüşe göre Coyote Starrk , Yammy Riyalgo , Zommari Leroux , Ulquiorra Cifer ve Aaroniero Arruruerie gibi tek başına savaşmayı tercih eden birkaç Espada var ve komutaları altında herhangi bir Fracción bulundurmamayı seçmiş görünüyorlar.

Exequias

'Ana madde: Exequias'

Exequias, görünüşe göre davetsiz misafirleri ve isyancıları işten çıkarmakla suçlanan infaz bölümünün bir parçası olan Arrancar. Bunlar eşdeğer olan Soul Society 'nin Onmitsukidō. Kaptanları, Zanpakutō'unu kullanarak bu grubu oluşturan görünüşte sonsuz sayıda asker yaratabilen boğa başlı Rudobōn'dur.

Las Noches

Aizen'in Arrancar'ı , Hueco Mundo çölünün merkezinde bulunan devasa, beyaz renkli bir kale olan Las Noches'de bulunuyor . Barragan ne zamanHueco Mundo'nun kralıydı, büyük bir tahttan ve birkaç sütundan başka bir şey değildi. Aizen devralıncaya kadar kalenin daha ayrıntılı ve eksiksiz hale gelmesi değildi. Birçoğu yer altı geçitlerine açılan çeşitli kuleler ve onu çevreleyen ayaklarla büyük bir kubbe şeklindedir. İçeride, çoğu Ichigo ve Arrancar arasındaki savaşlarda tahrip olan devasa silindir şeklindeki binalarla dolu. Kubbenin iç kısmının yüzeyine boyanmış bir gündüz gökyüzü vardır, bu da onu sıcak bir çöl gibi gösterir (Hueco Mundo'da her zaman gece olmasına rağmen). Kalenin merkezinde, Aizen ve Espada'sının zamanlarının çoğunu geçirdikleri, genellikle uzun bir masa karşısında toplantı yaptıkları bina var.

Yetkiler ve Yetenekler

Shinigami gibi, Arrancar da bazıları öncekine benzeyen ve bazıları sıradan Hollow güçlerin varyasyonları olan çok sayıda savaş becerisine ve yeteneğine sahiptir.

  • Bala (虚 弾 (バ ラ), bara ; İspanyolca " Bullet ", Japonca " Hollow Bullet " için) Bala, Cero'nun Arrancar alternatifidir. Teknik, kullanıcının Ruhsal Basıncını sertleştirir vebir mermi gibi ateşler. Normal bir Cero'dan daha zayıf olmasına rağmen, yaklaşık yirmi kat daha hızlı hareket eder ve çok daha yüksek bir hızda ateşlenebilir, ancak hasar hemen hemen aynıdır. Daha güçlü Arrancar, yirmi kat hızını korurken daha güçlü bir Bala'yı da ateşleyebilir.
  • Cero (虚 閃 (セ ロ), sero ; İspanyolca " Sıfır ", Japonca " Hollow Flash ", Viz çevirisinde" Doom Blast ") ağız gibi çeşitli vücut parçalarından ateşlenebilen yüksek güçlü enerji patlamalarıdır. , dil, el veya parmaklar. Şimdiye kadar sadece Gillians, Adjuchas, Arrancar ve Vizard'ın Cero saldırılarını kullandığıgörüldüve daha güçlü kuruluşların bunu daha verimli kullanabileceği görülüyor. Espada'ya özel Gran Rey Cero ,Ulquiorra Cifer'in yalnızca piyasaya sürülen formunda kullanabileceği Cero Oscuras ve Cero Sincrético gibi çeşitli Arrancar ve Hollow karakterleri tekniğin varyantlarını sergiliyor .Pesche Guatiche ve Dondochakka Bilstin .
  • Garganta (黒 腔 (ガ ル ガ ン タ), garuganta ; İspanyolca " Boğaz ", Japonca " Black Cavity "), Arrancar ve Menos sınıfı Hollow'ların Hueco Mundo'ya gidiş ve dönüş şeklidir. Kaname Tōsen , Kisuke Urahara ve Mayuri Kurotsuchi de tekniği kullanma becerisini gösterdiler. Kelimenin tam anlamıyla dünyaları ayıran boyutsal dokuyu yırtıp açar, farkedilebilir bir yol yaratmak için odaklanması ve katılaştırılması gereken dönen, şiddetli enerji tünelini ortaya çıkarır.
  • Hierro (鋼 皮 (イ エ ロ), iero ; İspanyolca " Demir ", Japonca " Çelik Deri " anlamına gelir), Arrancar'ın sıkıştırılmış ruhsal gücünün bir sonucu olan sertleşmiş derisine atıfta bulunur. Derileri serbest kalan Zanpakutō'u çıplak elle bile engelleyecek kadar güçlü olsa da, hiçbir şekilde aşılmaz değildir. Güçlü Arrancar genellikle orantılı olarak normalden daha güçlü bir cilde sahiptir.
  • Negación (反膜(ネガシオン), negashion ; İspanyolca " Olumsuzlanmasını " için, "Japon Anti-Membran ") enerji alanları kurtarma dost Hollows için kullanılır edilir. Yalnızca Gillian sınıfı Menolar onu kullanma becerisini göstermiştir. Negación alanları, hedefi o anda içinde bulundukları boyuttan ayıran ve ona zarar vermeyi imkansız hale getiren kare bir ışık demeti içindeki bir hedefi çevreler. Alan daha sonra hedefi, alanı oluşturan Menos'a doğru çeker. Espada'da Caja Negación (反 膜 の 匪 (カ ハ ・ ネ ガ シ オ ン), kaha negashion ; İspanyolca " Negation Box ", Japonca " Anti-Membrane of Negation "adında küp şeklinde özel bir cihaz var"), gerektiğinde astlarını cezalandırmak için kullanılan Negación alanlarını simüle etmek içindir. Küp, bir konu üzerinde kullanıldığında, onları kaçışı olmayan alternatif bir boyuta hapseder; ancak, amaçlandığı gibi kullanıldığını varsayar. Daha güçlü Arrancar, yani Espada'nın kendisi yeterli zaman verildiğinde kaçabilir.
  • Pesquisa (探査回路(ペスキス), pesukisa ; İspanyolca " Sorgulama ", "Japon Probe Circuit ") Ruhsal Basıncı hissetmeye Shinigami yeteneği Arrancar eşdeğerdir. Sonara çok benzer şekilde çalışır.
  • Resurrección (帰 刃 (レ ス レ ク シ オ ン), resurek Cushion ; İspanyolca " Diriliş ", Japonca " Geri Dönen Bıçak ") Çoğu Arrancar, güçlerini bir Zanpakutō içinde mühürleme yeteneğine sahiptir. Zanpakutō'larını serbest bıraktıktan sonra, eski benzersiz Hollow yeteneklerini geri kazanıyorlar, esasen eski benliklerini 'diriltiyorlar'. Bu yeteneği kullanırken, aslında insan formlarını ve Hollow formlarını birleştirerek tesadüfen güçlerini önemli ölçüde arttırırlar. Başka bir not olarak, bir Arrancar kendi Dirilişini kullandığında, tüm küçük yaraları iyileştirir.
  • Sonído (響 転 (ソ ニ ー ド), sonīdo ; İspanyolca " Ses ", Japonca " Ses Seremonisi ") Shinigami Flaş Adımları ve Quincy Hirenkyaku'nun Arrancar eşdeğeridir; kullanıcının kısa mesafeler için inanılmaz derecede yüksek hızlarda seyahat etmesini sağlar. Sonído'nun kullanımı, Flaş Adımlarının neden olduğu "hışırtı" sesinin aksine kısa bir statik sesle noktalanır.

Önemsiz şeyler

  • İngilizce sürümde, birden fazla Arrancar "Arrancars" olarak anılır, ancak orijinal Japonca sürümde "Arrancar" zaten çoğuldur. Bunun nedeni, Japonca'da bazı kelimelerin hem çoğul hem de tekil olarak aynı biçime sahip olmasıdır.
  • Ayrıca, İngilizce versiyonda, derecelerine İspanyol rakamlarıyla değil, İngilizce rakamlarla atıfta bulunurlar.
Advertisement