Bleach Wikia
Advertisement
KurosakiIchigo10
Ichigo Kurosaki
 (黒崎 一護 Kurosaki Ichigo?Dublaj voce: Masakazu Morita (japoneză), Johnny Yong Bosch (engleză)
Protagonistul din Bleach, Ichigo, un elev de liceu cu părul portocaliu devine un shinigami temporar după ce absoarbe forțat de împrejurări puterile lui Rukia Kuchiki. Natura lui cinică îl face ca la început să îi displacă noua datorie, dar cu trecerea timpului acesta o acceptă, iar cînd puterile sale temporare dispar, își riscă viața pentru a deveni un shinigami deplin. Acesta își dorește puteri cît mai mari pentru a fi în stare să protejeze pe toți cei dragi lui și pentru a o salva pe Rukia de la moarte.
Rukia Kuchiki (朽木 ルキア Kuchiki Rukia?Dublaj voce: Fumiko Orikasa
Kuchiki-Rukia-byakuya-and-rukia-25226277-695-1024
(japoneză), Michelle Ruff (engleză)
Rukia Kuchiki este un shinigami trimisă în lumea oamenilor ca patrulă de exterminare a spiritelor malefice în orașul natal a lui Ichigo. Deși fizic arată ca o adolescentă, ea are de fapt peste 150 de ani. Rukia este forțată în timpul unei lupte să-și transfere puterile lui Ichigo și să trăiască o perioadă ca un om obișnuit. Se înscrie la liceul din oraș și se mută în dulapul lui Ichigo, în timp ce îl învață cum să fie un shinigami-înlocuitor în locul ei.
Orihime Inoue (3)
Orihime Inoue (井上 織姫 Inoue Orihime?Dublaj voce: Yuki Matsuoka (japoneză), Stephanie Sheh (engleză)
Orihime Inoue este o colegă veche de clasă a lui Ichigo, îndeaproape legată de el de o prietenă comună (Tatsuki Arisawa). Ea este practic orfană, de vreme ce ea și fratele ei mai mare, Sora, au fugit din casa în care erau abuzați de la o vârstă fragedă, iar mai târziu și acesta a murit. Deși inițial lipsită de puteri spirituale, începe să și le dezvolte pe timpul petrecut pe lângă Ichigo în noua sa formă, ulterior posedând una din cele mai puternice abilități de vindecare, fiind capabilă de a readuce corpul la starea precedentă de sănătate, oricât de grave ar fi rănile. Are 6 zâne(Hinagiku, Baigon, Lily, Shuno, Ayame, Tsubaki) care îi îndeplinesc dorințele.
Yasutora "Chad" Sado (茶渡 泰虎 Sado Yasutora?Dublaj voce: Hiroki
Images
Yasumoto (japoneză), Jamieson Price (engleză)
Yasutora Sado, cunoscut mai bine drept Chad, este unul dintre cei mai buni prieteni ai lui Ichigo. Deși este cunoscut pentru statura sa impozantă este foarte blând, refuzând a se lupte decât pentru binele altora. Nu poate percepe fantomele la început, dar acest lucru se schimbă când observă un grup de copii find atacați de un hollow. Descoperă că posedă o putere unică ce îi acoperă unul dintre brațe, crescându-i puterea și permițându-i să distrugă hollows. Mai tîrziu manifestă și puterea de a trage cu energie din brațul acoperit cu armură.
3283888-9421697135-Uryu-
Uryū Ishida (石田 雨竜 Ishida Uryū?Dublaj voce: Noriaki Sugiyama (japoneză), Derek Stephen Prince (engleză)
Deși la prima vedere nu pare decât un coleg de clasă silitor, dar solitar, Uryū Ishida este defapt un Quincy, descendent al unei clan de arcași cu abilități de a vâna hollows. Poartă o ură pentru toți shinigami, inclusiv Ichigo, dar după un timp ajunge să-l vadă pe Ichigo diferit, în cele din urmă ajungând să-l considere aliat și prieten.
Advertisement