FANDOM

Aparat GALERIA

Zeidritz (ザイドリッツ, Zaidorittsu) był Quincym oraz podwładnym Yhwacha w czasach przed założeniem Wandenreich.

Wygląd Edytuj

Zeidritz był starszym mężczyzną o jasnych krótkich włosach zaczesanych na prawą stronę. Miał wyraźne kości policzkowe, a na lewym oku nosił opaskę. Środek jego wąsów był całkowicie wygolony i stopniowany tak, aby zaczynały się one dopiero od pewnej dalszej części. Ubrany był w standardowy dla swoich czasów mundur. Górna część składała się z białego uniformu ze zdobionym kołnierzem, który zapinany był na guziki. Sięgał on do górnej części bioder. Strój kończył się zwykłymi spodniami w tym samym kolorze i butami.[1]

Historia Edytuj

R631 Zeidritz rozmawia z Yhwachem

Zeidritz rozmawia z Yhwachem

5 lat po spaleniu wioski Jugrama i Bazzarda, Zeidritz spotyka się z Yhwachem i rozmawia na temat powołania nowych żołnierzy. Informuje jednak, iż w całym Lichtreich nie ma już niczego, co można podbić, dlatego też szukanie nowych rekrutów jest bezcelowe, ponieważ nawet aktualni stają się już bezużyteczni. Jego Wysokość wyprowadza podwładnego z błędu i objaśnia plan podbicia Soul Society, co szokuje mężczyznę. Yhwach nazywa nowy batalion Sternritterami. [1]

Później, w bliżej nieokreślonym czasie, Zeidritz zostaje spopielony przez Bankai wszechkapitana Yamamoto.[2]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Szczątki Zeidritza zostają wezwane przez wszechkapitana Yamamoto za pomocą techniki Zanka no Tachi, Minami: Kaka Jūmanokushi Daisōjin w walce z Royd Lloydem. Pojawia się on z innymi pobratymcami w formie szkieletu zbudowanego z pyłu i sadzy. Zatrzymuje Sternrittera, jednak po chwili, tak jak reszta, zostaje zdeptany przez Quincy'ego.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 631, strona 16
  2. 2,0 2,1 Manga Bleach; Rozdział 509, strony 6-12

Nawigacja Edytuj