FANDOM

GALERIA

Taaaki zalążek.

Yoshino Sōma ( (そう) () (よし) () , Sōma Yoshino) jest Bountem oraz byłą żoną Jina Kariyi.

Wygląd Edytuj

Yoshino ma długie, brązowe włosy. Bransoletka i pazur, które nosi w rzeczywistości to jej zamknięta lalka. Nosi kamizelkę i koszulę z czerwonym krawatem.

Osobowość Edytuj

Jak zaznaczył Uryū Ishida, Yoshino mieszka obok zegara i ogląda upływ czasu czekając na szansę, aby żyć. W przeszłości akceptował ją tylko Kariya, przez co była mu bezgranicznie wierna. Jednak z czasem ich miłość wyblakła i zaczęła sprzeciwiać się rozkazom Jina.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Bount (tylko anime) Edytuj

Hipnoza: Yoshino posiada zdolność do zahipnotyzowania dusz żyjących ludzi poprzez śpiew.

Doll Edytuj

O69 Goethe Yoshino

Goethe

Goethe (ゲーテ, Gēte) zapieczętowany ma formę pazura (umiszczonego na jej lewej ręce na środkowym palcu) i bransolety (na prawym nadgarstku). Aby rozpieczętować lalkę, Yoshino uderza dwa kawałki, tworząc iskry, które uwalniają go. Goethe jest zdolny do tworzenia i kontroli płomienia. Składa się z hartowanej magmy i płomieni, nie ma nóg.

  • Fire Generation: Goethe strzela ognistymi kulami i strumieniami ognia.
  • Inscenizacja: Zaatakowany fizycznie może się zreformować.
Goethe and yoshino

Goethe połączony z Yoshino

Hybryda: Hybrydowe formy są tylko zewnętrzną powłoką i łatwo się kruszy. W ostatnich chwilach życia Yoshino i Goethe łączą się w jedną postać. Zarówno Yoshino i Goethe są w stanie rozmawiać w tej formie, ale Yoshino jest bardziej dominująca. Niestety, jej pełne możliwości nie zostały pokazane, bo Kariya zabił ją dość łatwo w ostatniej bitwie. Po śmierci Yoshino narodziły się nowe lalki - Bitto, które wysysały dusze z żywych ludzi i magazynowały je w sobie.

Nawigacja Edytuj