FANDOM

Taaaki zalążek.
GALERIA

Yūichi Shibata ( (しば) ()   (ゆう) (いち) , Shibata Yūichi) był chłopcem, którego matka została zabita przez Hollowa Shriekera, kiedy ten jeszcze był seryjnym mordercą.

Wygląd Edytuj

Yūichi to mały chłopiec o średniej długości brązowych włosach i oczach. Gdy zmarł, miał na sobie zielony sweter i czerwone krótkie spodenki. Kiedy trafia do Soul Society, nosi zwykłe szare kimono z żółtymi kołami na ranieniach.[1]

Historia Edytuj

Będąc dzieckiem, Yūichi był świadkiem morderstwa własnej matki przez seryjnego morderce, Shriekera. Chłopiec złapał go za nogę, przez co mężczyzna stracił równowagę i wypadł z balkonu. Gdy Shrieker został Hollowem, umieścił duszę Yūichiego w papudze. Wykorzystując dziecięcą łatwowierność, oszukał go, że jeśli zdoła uciekać mu przez trzy miesiące, to zwróci życie jego matce. Od tego czasu Shibata wciąż starał się uciec, a Shrienker zabijał każdego, kto mu pomagał.

Fabuła Edytuj

Agent Shinigami Edytuj

Soul Society Edytuj

Występy w innych mediach Edytuj

W grze Bleach: Dark Souls, Yūichi jest postacią, którą można odblokować. Jednakże jest on bardzo słaby ze względu na jego wzrost i ubogi zasięg, co czyni go jedną z najsłabszych postaci w grze.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj