FANDOM

Taaaki zalążek.
Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 18989 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Wygnanie Kisuke Urahary jest wydarzeniem, podczas którego Kapitan 12. Oddziału Kisuke Urahara oraz Kierownik Sekcji Kidō Tessai Tsukabishi zostają doprowadzeni przed obliczę Najwyższej Komnaty 46, a następnie przesłuchani i skazani. Przed niesprawiedliwym wyrokiem ratuje ich Yoruichi Shihōin, wraz z którą dwójka mężczyzn oraz ofiary eksperymentu Sōsuke Aizena zbiegają do Świata Ludzi.

Prolog Edytuj

O212 Kisuke przybywa do Lasu Fugai

Kisuke przybywa do lasu Fugai

Podczas gdy proces Hollowfikacji Kapitana Hirako postępuje coraz dalej, jego własny protegowany, Wicekapitan Sōsuke Aizen, unosi miecz z zamiarem zamordowanie swojego przełożonego. Okrzyk bezradnego Shinigami roznosi się echem po lesie, kiedy na miejsce przybywa Kisuke Urahara. Dowódca 12. Oddziału jednym, szybkim i precyzyjnym ruchem miecza pozbawia Sōsuke noszonych na ramieniu insygniów Wicekapitana, po czym staje przed nim w asyście Kierownika Sekcji Kidō, Tessaia Tsukabishi.[1][2]

Kiedy Sōsuke, nazywając nowo przybyłych "znakomitymi gośćmi", zwraca się do nich z pytaniem o powód ich przybycia, młody Ichimaru oznajmia głośno, iż on i jego grupa najwyraźniej właśnie zostali nakryci. Kaname dobywa wówczas miejsca, proponując pozbycie się intruzów, jednak Aizen odmawia. Niewidomy Shinigami nie ustępuje, co skłania mężczyznę w okularach do powtórzenia się. Wówczas Tōsen z przerażeniem pada na kolana i przeprasza za swoją niesubordynację.

O212 Hirako gani Kisuke za przybycie

Hirako karci Uraharę za przybycie do lasu

Wtedy też do Urahary zwraca się Shinji. Z trudem utrzymujący świadomość kapitan gani przyjaciela za przybycie, ten jednak obraca wszystko w żart, krytykując niewyjściowy charakter maski Hirako, a następnie kieruje swój wzrok w stronę leżącej na ziemi, nieprzytomnej Sarugaki. Kapitan 12. Oddziału zwraca się ostatecznie do Wicekapitana Aizena, prosząc o wyjaśnienie sytuacji. Sōsuke łże, opowiadając o tym, jak wraz z towarzyszami odnalazł rannych Shinigami z grupy oddelegowanej do zbadania sprawy zniknięć dusz, po czym bezzwłocznie udzielił im niezbędnej pomocy, Kisuke jednak ani przez chwilę nie daje wiary jego wersji wydarzeń. Natychmiast zarzuca mu kłamstwo, rozpoznając proces, którego ofiarą padli Shinigami.

O212 Hiryu Gekizoku Shinten Raiho

Wielki Mistrz Kidō, Tessai Tsukabishi używa Hiryū Gekizoku Shinten Raihō

Aresztowanie Edytuj

Następstwa Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdział -99, strony 18-20
  2. Manga Bleach; Rozdział -98, strona 1

Nawigacja Edytuj