FANDOM

Aparat GALERIA

White (ホワイト, Howaito) jest eksperymentalnym Hollowem stworzonym przez Sōsuke Aizena, wiele lat przed jego wydaleniem z Soul Society. Bazą dla jego powstania była dusza Shinigami.[1]

Wygląd Edytuj

White jest prawie całkowicie czarnym Hollowem, z białą maską[2] i długimi, jasnymi, sięgający połowy pleców włosami. Po bokach głowy wystają mu rogi, a jego wypełniona dziura Hollowa znajduje się w górnej części klatki piersiowej. Zamiast przedramion ma dwa długie ostrza, dzięki którym może walczyć z przeciwnikiem używającym miecza.[3]

Osobowość Edytuj

Jak większość Hollowów, White całkowicie ulega swojemu instynktowi i zawsze na polu bitwy wybiera najsłabsze ofiary. Gdy Isshin Shiba próbował wyciągnąć od niego jakiekolwiek informacje, Hollow milczał. Podczas walki z nim, Isshin nie mógł uciec wrażeniu, iż krzyżuje miecze nie z Hollowem, a z Shinigami.[4]

Historia Edytuj

R531 Isshin kontra Hollow

White kontra Isshin Shiba

Jakiś czas temu, White został stworzony w ramach eksperymentu Aizena z duszy Shinigami. Pewnego dnia, White przybywa do Naruki i zabija dwójkę Shinigamich, po czym pojawia się przed Isshinem Shibą.[5] Hollow rusza do ataku zmuszając kapitana do obrony. Po pojawieniu się innego Shinigami, White wystrzeliwuje Cero.[6] Isshin stwierdza, że Hollow z takimi zdolnościami nie byłby w stanie ukryć się przed Soul Society i pyta, kto pociąga za sznurki. White nie odpowiada, więc kapitan Shiba postanawia zakończyć sprawę uwalniając swój Shikai.[7]

R532 Ona i Hollow

White wgryza się w Masaki

Isshin zostaje zaatakowany przez Aizena, jednak Hollow nie daje mu czasu na rozpoznanie kim był napastnik i dalej atakuje. W wyniku ataku White traci jedno ramię, jednak to nie powstrzymuje go od dalszej szarży. Chce wykończyć przeciwnika wystrzeliwując Cero z bliska, jednak zostaje rozproszony przez strzały, które w jego kierunku wystrzeliła Masaki Kurosaki. White zmienia swój cel, atakuje dziewczynę z niesamowitą prędkością, jednak daje się jej złapać i zostaje z bliska trafiony przez jej strzałę.[8] Po chwili ulega autodestrukcji, a siłę wybuchu przyjmuje na siebie Isshin.[9]

Niezwykła szybkość: White jest niesamowicie szybkim Hollowem. Zaatakował dwóch Shinigamich od tyłu i zanim ci zdążyli zorientować się w sytuacji, ten już odciął ich głowy.[10] Podczas walki z Isshinem Shibą, który jest ekspertem Shunpo, White nie dał się zaskoczyć i był w stanie dorównać mu szybkością.[11]

Zwiększona siła: Kiedy Isshin pozornie powalił White'a w dół i przytrzymywał ostrzem, ten był w stanie wyrzucić kapitana na znaczną odległość i spowodować duże zniszczenie.[12]

Zwiększona wytrzymałość: Nawet po utracie jednego z ramion, White był w stanie nadal walczyć na wysokim poziomie z Isshinem (chociaż ten był już ranny po ataku Sōsuke Aizena).[13] Przyjął także na siebie wiele ciosów uwolnionym Engetsu, nie otrzymując przy tym żadnych obrażeń.[14]

Ogromna moc duchowa: White pokazał, że posiada Reiatsu, którego przeraził się sam Isshin Shiba. Według słów Aizena, Hollow powinien być w stanie pokonać każdego kapitana Shinigami z uwolnionym Shikai.[15]

Ekspert walki wręcz: Używając swoich ramion jako ostrzy, był w stanie walczyć na równi z Isshinem, mistrzem Zanjutsu.[16]

R533 White eksploduje

White ulega autodestrukcji

Mechanizm autodestrukcji: Gdy jest poważnie ranny, White jest w stanie ulec autodestrukcji. Jego dziura Hollowa rozszerza się, a następnie tworzy potężny wybuch, który poważnie rani Shinigami rangi kapitana.[17]

Cero: White potrafi używać Cero (pomimo iż Isshin stwierdził, że nie jest on Menosem,[18]) które było wystarczająco silne, aby zabić przeciętnego Shinigami nie pozostawiając po nim żadnego śladu.[19] Nawet kapitan Shiba obawiał się o swój los w razie, gdyby White go trafił.[20]

Ciekawostki Edytuj

  • Sōsuke Aizen stwierdził, że nazywanie go „Whitem” pomimo całkowicie czarnego wyglądu jest ironiczne ze względu na jego czystą naturę.[21]

Odniesienia Edytuj

  2. Manga Bleach; Rozdział 531, strony 3
  16. Manga Bleach; Rozdział 531

Nawigacja Edytuj