FANDOM

Walka z Chimerą: Gotei 13 kontra Ayon to walka mająca miejsce w sztucznej Karakurze, jest kolejną z bitew, które się tam odbędą. Uczestniczą w niej wicekapitanowie i Genryūsai Shigekuni Yamamoto oraz chimera Ayon i jego stwórczynie Fracción 3. Espady, Emilou Apacci, Cyan Sung-Sun, Franceska Mila Rose.

Prolog Edytuj

Po bitwie z Rangiku i Hinamori, Arrancarki zdecydowały się przyzwać bestię Ayona by pozbyć się Shinigamich. Rozwścieczona chimera szybko wyeliminowała z walki dwójkę wicekapitanek. Na pomoc im ruszyli Hisagi, Kira i Iba.

Bitwa Edytuj

Ayon atakuje Momo

Ayon atakuje Hinamori gdy ta próbuje pomóc Rangiku

Ayon pojawił się na polu bitwy, po czym ruszył na Matsumoto, która nie zdążyła obronić się i została ciężko zraniona.[1] Przerażona Momo rzuciła się za przyjaciółką, używając Bakudō 37. Tsuriboshi chwyta ją w sieć. Hinamori mówi, że zaraz ją uleczy, lecz bestia nie miała zamiaru czekać i rani dziewczynę. Na szczęście pojawia się Kira, który używając tego samego Bakudō, co wcześniej wicekapitanka, łapie w sieć Momo, a Hisagi używając łańcucha, który jest przytwierdzony do jego Zanpakutō, Kazeshini, zaplątuje łapę chimery.[2]

Ayon próbuje zjeść Hisagiego

Ayon zamierza pożreć Hisagiego

Apacci woła na Ayona, żeby ich zabił, lecz on nie słucha. Hisagi mówi, żeby Kira zajął się Hinamori i Matsumoto, a on pokona bestię. Z początku, Izuru nie chce się zgodzić, lecz gdy Shūhei przypomina mu, że był kiedyś w 4. Oddziale, przystaje na propozycję. Używając Bakudō 73. Tozanshō, zaczął leczyć rany Rangiku. Tymczasem Hisagi postanowił, że najpierw zapozna się ze zdolnościami Ayona, po czym dzięki Hadō 11. Tsuzuri Raiden powalił go na ziemię. Jednak po chwili chimera wstała, połamała łańcuchy, którymi była obwiązana i złapała Shūheia. Nagle z pomocą przybył Iba. Chciał zadać cios, gdy pojawiło się oko, które wystrzeliło Cero. Ayon zaczął dusić Hisagiego, lecz znudziło mu się to i wyrzucił go, kierując się na Kirę. Gdy Izuru myślał, że to koniec do bitwy dołączył wszechkapitan Yamamoto, mówiąc, że dzieciaki są żałosne, sprawiając, że musi walczyć.[3]

Ayon defeated

Yamamoto pokonuje Ayona

Kira zaczyna przepraszać wszechkapitana, który odpowiada, że teraz nie jest czas na to oraz by obserwował przeciwnika. Ayon naprawia dziurę, którą zrobił mu Yamamoto. Chimera używa El Martillo i bardzo się powiększa. Chce uderzyć wszechkapitana, lecz ten bez wysiłku go powstrzymuje. Po chwili uwalnia Zanpakutō Ryujin Jakka, po czym ponownie wypala dziurę w bestii, by ta w kilka sekund później rozpłatała się na dwie części.[4] Zdenerwowane Fracción rzuciły się na Yamamoto, lecz on jednym ruchem Zanpakutō lekko je przypalił.[5]

Następstwa Edytuj

Apacci, Mila Rose i Sung-Sun, ciężko ranne padły na ziemię, a wszechkapitan znów zaczął obserwować walki.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj