FANDOM

Walka na śmierć i życie! Ichigo kontra Ichigo! jest szóstym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

O6 Ichigo przynosi śniadanie koleżance

Ichigo przynosi Rukii śniadanie

Rukii brakuje paru produktów ze Sklepu Urahary, więc wybiera się tam z samego rana. Zapomniała o tym powiedzieć Ichigo, który przyniósł jej śniadanie, a w szafie, w której spała, zastał tylko piżamę. Zastanawia się, gdzie się podziała i nazywa ją idiotką. Postanawia sam zjeść śniadanie. Na dole Yuzu i Karin rozmawiają o dziwnym zachowaniu brata. Jego ojciec podkreśla, że Ichigo ma 15 lat i jest w "rozkwicie młodzieńczych lat". Głośno zastanawia się nad tym, co robi samotnie w pokoju. Wtedy pojawia się Ichigo i zaprzecza podejrzeniom ojca, dając mu kopniaka w twarz. Rozkazuje mu również, by przestał podglądać i nazwał go zbokiem. Mimo tego Isshin uważa, że tak powinien zachowywać się prawdziwy ojciec. Rozpoczyna się mała kłótnia.

O6 Rukia odbiera zamówienie od Urahary przyniesione przez Ururu

Rukia odbiera zamówienie

Tymczasem w Sklepie Urahary, Jinta i Ururu zaczynają się kłócić o to, że chłopak nie chce sprzątać, oraz na temat Tessaia. Kończy się na tym, że Jinta przygniata miotłą Ururu. Wszystko przerywa Rukia, która zabiera miotłę Jincie. Pyta się go czy nigdy się nie zmieni oraz czy jest kierownik. Jinta otwiera sklep, spotyka Tessaia, a następnie zaspanego Uraharę. Rukia podaje Uraharze listę zakupów, oraz pyta się o swoje wcześniejsze zamówienie. Urahara prosi Ururu, by przyniosła rzecz z kartonu "nowe towary". Jak się późnie okazało, dziewczynka pomyliła się i wzięła produkt z kartonu "zepsute towary".

O6 prezent dla Ichigo

Ichigo dostaje cukierek duszy

W szkole, Rukia spotyka Ichigo i prosi go, by na chwilkę wyszedł. Mimo protestu, uderza go w głowę i zabiera go ze sobą. Tam daje mu coś, czego opakowanie przypomina kaczkę. Tłumaczy, że to Gikongan. Ichigo nie podoba się opakowanie i zaczyna na nie narzekać. Mimo tego, Rukia każe mu wsiąść jedną tabletkę. Po jej połknięciu, jego dusza zostaje oddzielona od ciała. Ichigo nie podoba się jego zamiennik. Wtedy Rukia zabiera chłpaka, by zabić Hollowa, a Zastępcza Dusza żegna się z nimi i obiecuje posłuszeństwo, jednak w rzeczywistości knuje jakiś niecny plan.

Urahara w swoim sklepie zauważa, że Ururu pomyliła kartony i dała klientce Zmodyfikowaną Duszę. Jinta krzyczy na dziewczynę, a Urahara i Tessai domyślają się, co może się stać…

O6 nadludzka skoczność Kona

Zmodyfikowana Dusza testuje swoje nowe ciało.

O6 prawdziwa natura Kona

Zmodyfikowana Dusza oczarowana Orihime

Zmodyfikowana Dusza rozciąga się i testuje swoje nowe ciało. Gdy spotyka pracownika szkoły - bez problemu przeskakuje go. Następnie skacze na piętro, gdzie lekcję na jego klasa i pyta się, czy to ta klasa. Stoi na parapecie, a cała klasa patrzy na niego ze zdziwieniem, Tatsuki pyta się, jak zdołał tam wejść. Odpowiada, że wskoczył przez okno, jednak Arisawa w to nie wierzy. Zmodyfikowana Dusza w ciele Ichigo rozgląda się po klasie i bardzo spodobała mu się Orihime, głównie ze względu na klatkę piersiową. Podchodzi do niej, pyta o imię i całuje w rękę, co bardzo rozwścieczyło Tatsuki. Zmodyfikowana Dusza przyznała, że ta dziewczyna z bliska też jest całkiem ładna. Tymczasem, Ichigo i Rukia wracają po wykonaniu swojego zadania. Kurosaki martwi się o swoje ciało, lecz Rukia go uspokaja. Nagle oboje zauważają, jak z okna ich klasy wylatuje ławka. To dlatego, że Tatsuki wpadła w szał. Rzuca w ciało Ichigo ławkami i nazywa go łajdakiem. Wtedy do klasy wchodzi Rukia i Ichigo, który rozpoczyna walkę ze swoim ciałem, jednak ono ma dużą przewagę. Gdy przez chwilę jest wolny, wyskakuje z okna i ucieka. Wtedy Rukia uświadamia sobie, czym to tak naprawdę jest.

O6 Rukia tłumaczy Zmodyfikowane Dusze

Rysunek Rukii tłumaczący, co to są Zmodyfikowane Dusze.

Ichigo krzyczy na Rukię, po czym ona tłumaczy mu za pomocą ilustracji, co to jest Zmodyfikowana Dusza. Ichigo obraża talent Rukii, przez co został wielokrotnie uderzony po głowie.

O6 Kon podsłuchuje rozmowę Hashigamy, Kanedy i Ino

Zmodyfikowana Dusza przygląda się dzieciom

Zmodyfikowana Dusza popisuje się na ulicy, przyciągając wzrok mieszkańców. Skacze na budynek szkoły i obserwuje trójkę dzieci. Słyszy, jak jedno z nich mówi o swojej gierce, że jeśli coś nie jest posłuszne swemu panu, to należy się tego pozbyć. Te słowa bardzo przejęły Zmodyfikowaną Duszę, przez co był na nich zły. Chciał ich nawet zaatakować, ale został zatrzymany przez Ichigo.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Shinigami:

Nawigacja Edytuj