FANDOM

Taaaki zalążek.

VICE IT jest czterdziestym czwartym tomem mangi Bleach.

Streszczenie wydawcy Edytuj

Rukia toczy nierówną walkę z Yammym, najsilniejszym spośród Espady. Na całe szczęście z pomocą przychodzi jej Ichigo! Po ocaleniu towarzyszki chłopak wyrusza do Karakury, by wreszcie stanąć oko w oko ze swym śmiertelnym wrogiem – Aizenem!

Bleach All Stars Edytuj

ヤミー リヤルゴ
Yammy Llargo
Tom44 Rukia 黒崎 一護
Ichigo Kurosaki
Tom44 Llargo 朽木 ルキア
Rukia Kuchiki
Tom44 Ichigo

Tom40 Hisagi 東仙 要
Kaname Tōsen
Tom40 Sajin
檜佐木 修兵
Shūhei Hisagi
Tom44 Kaname 狛村 左陣
Sajin Komamura

Rozdziały Edytuj

378. Eyes of the Victor Edytuj

Kiedy Chad i Renji leżą pokonani, Ichigo przybywa w samą porę, aby uratować Rukię przed Yammy'm i wznawia z nim walkę.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

379. Falta de Armonia[2][3] Edytuj

W starciu z gigantycznym Yammym nawet ciosy Ichigo okazują się nic nie znaczyć. Kiedy gniew Arrancara skupia się na Kurosakim, niespodziewanie przybywają posiłki!

Opis:

Plik:C379 cover.jpg

Uderzony Getsugą Tenshō Kurosakiego Yammy upada na ziemię. Widząc leżącego przeciwnika, Ichigo zdejmuje maskę, która praktycznie od razu się rozkrusza.

Siedząca nieco dalej Rukia jest zaniepokojona; ze względu na odległość nie mogła widzieć tego dokładnie, jednak młodej Kuchiki wydaje się, że wzory na masce jej przyjaciela uległy kompletnej zmianie. Dziewczyna zadawała sobie sprawę że wygląd maski zmieniał się kilkakrotnie już wcześniej, jednak nigdy nie była to aż tak duża zmiana. Ciemnowłosa Shinigami martwi się, że może to mieć jakiś wpływ na Ichigo… Tym czasem sam Kurosaki również dostrzega różnicę, z tym, że nie wizualną. Przedstawiciel Shinigami wyczuwa, że maska była jak gdyby cięższa. Rudowłosy chłopak podejrzewa, że ta zmiana mogła mieć coś wspólnego z jego przemianą w Hollowa w trakcie walki z Ulquiorrą.

Rozmyślania Ichigo zostają niespodziewanie przerwane przez atak Yammy'ego, który po ostatnim ataku Kurosakiego miał zaledwie płytką ranę w okolicach karku. Ogromny Arrancar chcąc pozbyć się przeciwnika wgryza się w niewielki budynek, na którym stał Ichigo. W ostatniej chwili Kurosaki odskakuje. Yammy po chwili wypluwa z ust kamienie, po czym wyzywając Ichigo zwraca mu uwagę, że go drasnął. Kurosaki jest w szoku; nie może uwierzyć, że po ataku Getsugą Tenshō w masce Hollowa pozostała tylko płytka rana.

Brak reakcji Ichigo zostaje zauważony przez Llargo. Cero Espada pyta przeciwnika, dlaczego ten nic nie robi. Wskazuje również na swój numer, rzucając, że Grimmjow, Nnoitra i Ulquiorra są "śmieciami" w porównaniu z nim. W następnej chwili Yammy atakuje Balą, wystrzeliwując Ichigo na sporą odległość. Kolejna prowokacja Llargo spotyka się z odzewem Kurosakiego; Ichigo przyznaje wówczas, że nie planował toczyć tylu walk z Espadą, jednak kiedy się pojawili, wiedział, że musi ich pokonać. Przyznaje również, że ma gdzieś jaki kto ma numer, ponieważ w tym momencie jedyne co musi zrobić to wykluczyć ostatniego przeciwnika z gry.

Jeszcze bardziej rozjuszony Yammy wystrzeliwuje kolejne Bale. Odrzucany kolejnymi atakami Ichigo zaczyna myśleć o słowach wypowiadanych przez Llargo. "Ulquiorra, Nnoitra i Grimmjow są teraz śmieciami w porównaniu ze mną"… Przedstawiciel Shinigami dochodzi do wniosku, że coś jest nie tak z tym tokiem rozumowania. W pewnym momencie Kurosaki blokuje kolejną Balę. Ichigo mówi wówczas Llargo, że chociaż wiedział, iż istoty jego pokroju nie mają prawdopodobnie czegoś takiego jak uczucia czy zdolność do nawiązywania więzi, oraz pomimo tego, że nie żałował ani przez sekundę, że zabił swoich przeciwników, to nazywanie ich śmieciami jest nie w porządku. Wówczas chłopak próbuje nałożyć swoją maskę, jednak niespodziewanie Hollowfikacja nie powodzi się.

Yammy wyśmiewa Ichigo. Chwyta go swoją masywną łapą, po czym drwi z jego umiejętności Hollowfikacji i podejścia do więzi. Kiedy wydaje się, że za kilka minut Kurosaki straci życie, jak gdyby znikąd nadchodzi pocisk Hadō 33. Sōkatsui. Czar uderza Arrancara, odwracając jednocześnie jego uwagę od Ichigo. Wówczas z przeciwnej strony zostało wyprowadzone precyzyjne cięcie, które pozbawia Llargo jednej z nóg. Wówczas dosłyszeć dało się dwa znajome głosy, które sprzeczały się, czyją ofiarą ma zostać Yammy. To Byakuya Kuchiki i Zaraki Kenpachi!

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

380. Devil, Devil, Devil, Devil Edytuj

Byakuya i Kenpachi przejmują walkę z Yammy'm w czasie, gdy Unohana wraz z Ichigo przygotowują się do powrotu do miasta Karakura.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

381. Words Just Don't Like You Edytuj

W czasie powrotu Unohany i Ichigo do Świata Żywych, kapitan 4. Oddziału wyjaśnia, dlaczego Ichigo jest jedynym, który może walczyć z Aizenem.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

382. The United Front (Discordeque Mix) Edytuj

Kiedy Unohana i Ichigo idą dalej w kierunku Świata Żywych, Unohana oferuje leczenie dla Kurosakiego, a Byakuya dołącza do walki Kenpachiego z Yammy'm.

Opis:

R382 Okładka

Okładka 382. The United Front (Discordeque Mix)

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

383. TOO EARLY TO TRUST Edytuj

Yammy ujawnia naturę swojego Resurrección w czasie, gdy Shinji konfrontuje się z Aizenem a Tōsenem jest gotowy do ujawnienia swojej prawdziwej mocy.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

384. Can't Fear Your Own Sword Edytuj

Tōsen prezentuje swoją prawdziwą siłę a Komamura i Hisagi pytają się go o powód takiej decyzji.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

385. Vice It Edytuj

Shinji konfrontuje się z Aizenem i po chwili uwalnia Shikai. W tym samym czasie trwa walka pomiędzy Komamurą a Tōsenem, gdzie Kaname odblokowuje swoją potężną moc.

Opis:

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

386. Bells Are Blue[4] Edytuj

Tōsen, przechodząc w formę Resurrección, przybiera postać Hollowa-owada, zyskując tym samym zmysł wzroku.

Opis:

Plik:Bleach cover 386.jpg

Postać Kaname znika w fali czerni, z której po chwili wyłania się, już jako przypominający owada Hollow. Mężczyzna, przybierając nową formę powoli otwiera oczy. Po chwili wydobywa z siebie krótkie stwierdzenie "Widzę…".

Na ustach Tōsena pojawia się uśmiech. Wkrótce wydaje z siebie okrzyki euforii, oznajmiając całemu światu, że widzi. Wpierw spogląda na niebo, następnie na krew, oraz na miasto. Po chwili obraca się w stronę dawnego przyjaciela, Komamury. Z pogardą w głosie rzuca, iż Sajin jest brzydszy, niż mógł to sobie wyobrazić. W następnej chwili przypuszcza frontalny atak na nieludzko wyglądającego Shinigami.

Przed oczami Komamury ponownie staje moment, kiedy razem, w Soul Society, nad grobem przyjaciółki Tōsena rozmawiają o powodach, dla których zdecydowali się wesprzeć tę procesję. Wówczas Kaname jako powód podaje sprawiedliwość… Sajin przyznał w duchu, że już tamtego dnia wyczuł w słowach kompana nutkę kłamstwa. Choć Tōsen zawsze mówił "Ona kochała ten świat", nigdy nie przyznał, że on również go kocha. Przyjmując do wiadomości tą kwestię, Komamura postanawia zostać najlepszym przyjacielem Kaname, aby ten mógł szukać u niego oparcia, aby Sajin mógł nakierować Tōsena, na odpowiednią drogę, gdyby z niej zboczył.

Sajin przypuszcza atak, jednak nawet olbrzymie ostrze Kokujō Tengen Myō'ō zostaje bez trudu zatrzymane przez Tōsena, na dodatek gołymi rękoma. Chwyt hybrydy Hollowa i Shinigami okazał się tak silny, że na Zanpakutō Komamury pojawiają się szczerby. Wówczas Kaname wykonując w powietrzu kilka obrotów dłońmi, używa unikalnej techniki, jaką jest Los Nueve Aspectos. Technika ta okazała się na tyle potężna, by zadać niesamowite obrażenia olbrzymowi Bankai Komamury, a co za tym idzie także jemu.

Po tak potężnym ataku duch Bankai unoszący się do tej pory nad dachami sztucznej Karakury znika. Sajin pada bezsilnie na ziemię z dosyć poważnymi obrażeniami. Kaname podlatuje do leżącego Komamury, z zamiarem dobicia go przy pomocy Cero. Wierząc, że to jego ostatnie słowa, Sajin przeprasza Tetsuzaemona i Hisagiego. Pomimo zdarzeń z ostatnich minut, słowa przeprosin kieruje także w stronę Tōsena, przepraszając, że nie zdołał go pokonać.

Wtem przez głowę Kaname przebija się miecz. To Hisagi powrócił na pole walki. Wicekapitan ze smutkiem stwierdza, że osoba, którą przebił mieczem nie jest już jego dawnym kapitanem, ponieważ ten, kiedy był niewidomy, z łatwością uniknąłby tego ataku. Z bólem w sercu Hisagi uwalnia swój miecz, powodując zmianę jego kształtu; jedno z ramion kosy przebija gardło Kaname.

Przegrany Tōsen w myślach mówi sobie, że to nie tak miało być. Mając przed oczyma leżącą w trumnie zmarłą przyjaciółkę, wspomina, że już nic nie widzi

Występujące postacie:

Odcinki zaczerpnięte z tego rozdziału:

Odniesienia Edytuj

  1. Tom 44 w książkach Shūeisha
  2. 2,0 2,1 tłumaczenie "Brak harmonii"
  3. 3,0 3,1 Ten rozdział pierwotnie pojawił się bez tytułu
  4. 4,0 4,1 Ten rozdział pierwotnie pojawia się jako 'Bestialski' ('The Bestial') w Weekly Shonen Jump magazine

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Vice It

  • Tom 44

    2 wiadomości
    • Ma ktoś może wiedzę na temat czy do Empików doszedł już 44 tom Bleacha?
    • 2 tygodnie od czasu premiery 44 tomu minęły, więc powinien być.