FANDOM

Uryū zaatakowany! Przyjaciele w niebezpieczeństwie! jest trzysta czterdziestym piątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Odc345 Ishida wnoszony do ambulansu

Ranny Uryū na noszach

Sanitariusze na noszach wnoszą rannego Uryū do ambulansu. Zebrani na miejscu wypadku mieszkańcy miasta szepczą między sobą. Wycie syreny pogotowia słychać także w pokoju Ichigo. Markotny chłopak wyciąga z torby Odznakę Przedstawiciela Shinigami.

Odc345 Spadająca belka

Zrzucona belka mknie na kolegów

Po zmroku Keigo i Mizuiro wracają opustoszałą uliczką. Rozmawiają o Ichigo. Keigo wspomina jatkę w szkolę i uprowadzenie Kurosakiego przez szefową, lecz wpatrzony w ekran telefonu Mizuiro bagatelizuje, że fajnie jest żyć życiem nastolatka. Wnet Kojima odwraca się; wydawało mu się, że ktoś ich śledzi. Kolegów ostrzega krzyk Arisawy. Gdy spoglądają w górę, z rusztowania spada ciężka bela. Tatsuki spycha ich w ostatniej chwili. Wyjaśnia, że przechodziła obok, gdy zauważyła jak ktoś w nich celuje. Sztaba wbiła się w ziemię.

Odc345 Spojrzenie Riruki

Spojrzenie Riruki Dokugamine

Po zmierzchu wraca też Kūgo Ginjō. Przed nim u szczytu schodów stają mężczyzna z opaską na oku i dziewczyna z malinowymi kucykami, która kpi z niepowodzenia Ginjō. Ten zauważa, że zabronił im za sobą iść. Riruka Dokugamine słodkim głosem przygania, że nie jest ich szefem i nie słuchają jego rozkazów. Daj mi to zrobić – mówi, pewna, że szybko podporządkuje Ichigo Kurosakiego. Jej kompan zauważa, że zgodzili się pracować dla Kūgo, ale dziewczyna obrzuca go ścinającym białko spojrzeniem. Zarzeka, że ona nie pracuje dla nikogo. Nie wiedzieć kiedy Kūgo wymija ich.

Odc345 Ichigo nad brzegiem

Pożegnanie z Odznaką

Późnym wieczorem dawny obrońca Karakury staje nad brzegiem rzeki. Wpatruje się w otrzymaną od Shinigamich Odznakę. Mówi, że nie lubi rozpamiętywać przeszłości. Ciska order do wody.

Witając brata, radosna Yuzu pokazuje szkolny test, za który zdobyła 95 punktów. Jej wzrok apeluje „pochwal mnie”. Brat przygarnia ją z uśmiechem. Mówi, by pokazała wyniki tacie. Na pytanie o ojca Yuzu odpowiada, że nie ma go od rana. Odbiera jego zachowanie jako dziwne.

Ep345 Wyobrażenie Ichigo przez Orihime

Kurosaki z wyobraźni

Rumieńce wciąż nie zeszły z twarzy Orihime. Oblana pąsem, przywołuje w pamięci czarujący obraz szarmanckiego Kurosakiego, który – luzując krawat – namiętnym głosem zaprosił ją do domu (naprawdę wyglądało to inaczej). Turla się po podłodze, aż w końcu boleśnie uderza w szafkę, z której spada zdjęcie Sory. Orihime wspomina rozmowę; domyśla się, że kolega coś ukrywa. Będzie dobrze – odzywa się nagle telefon. Orihime odbiera połączenie od Ishidy. Jej szok rośnie z każdym słowem.

Siostry Kurosaki jedzą kolację bez brata, który pozostał w pokoju. Karin komentuje, ze dorastający chłopcy to sami zboczeńcy. Broniącej go Yuzu mówi, że powinna przestać mieć wyidealizowany obraz Ichigo – w końcu to nie bohater anime. Zdenerwowana Yuzu odrzuca pałeczki i wybiega z pokoju, obrażona. Po chwili ze schodów zbiega Ichigo. Wypada z domu, nie odpowiadając dokąd idzie.

Odc345 Ishida w szpitalu

Uryū po operacji

Ichigo wbiega do szpitalnej sali. W środku jest już Inoue. Ta tłumaczy, że Chad nie odbiera telefonu, ponieważ pracuje jeszcze na budowie. Obandażowany Uryu zza parawanu narzeka, że zadzwoniła nawet do Kurosakiego. W drzwiach staje lekarz, Ryūken Ishida. Pomiędzy ojcem i synem wywiązuje się sprzeczka. Uryū nie chce powiedzieć, co zaszło. Odpiera, że nie dotyczy to Kurosakiego. Gdy podnosi głos, Ryūken z satysfakcją ostrzega, że wyższy ton otworzy ranę. Uryū prosi Inoue, by wracała do domu.

EP345 Ichigo i Rukia Sen

Sen o dawnej przyjaciółce

Po wyjściu z sali Kurosaki jest przygnębiony. Oferuje Inoue odprowadzenie (ta w mig dostaje rumieńców), lecz Ryūken ishida odpiera, że zawiezie ją samochodem. Żegnającą Ichigo Inoue lekarz upomina, że w szpitalu nie należy krzyczeć. Wyjawia jej, że jego syn nie został zaatakowany ani przez Hollowa, ani przez Shinigamiego. Tłumaczy, że w ranie pozostało Reiatsu, z którym nigdy wcześniej się nie spotkał. Podejrzewa, że Uryū również nie wie, kto był napastnikiem. Quincy dedukuje, że agresor był człowiekiem, podobnym Inoue i Sado. Ostrzega, że to oni mogą być następnym celem.

EP345 Tsukishima wydaje rozkazy bandycie

Mężczyzna wydaje polecenie

W swoim śnie Ichigo biegnie za idącą przez mgłę Rukią. Shinigami jest dla niego zimna. Nie poznaje go. Jej postać blaknie, a nastolatek budzi się. Tymczasem w luksusowej posesji mężczyzna w szelkach siedzi na wersalce, pogrążony w lekturze. Gdy ktoś wchodzi do środka, mężczyzna stwierdza, że sprawy nie idą gładko. Zatrzaskuje książkę i postanawia, że zaczną od początku.

W klasie Keigo z ekscytacją proponuje wypad na kręgle. Uzasadnia, ze to ich ostatni rok i nigdy nie wiadomo co może się przydarzyć. Urywa, by nie zdradzić, do czego doszło poprzedniego wieczora, a Mizuiro ratuje go z opresji. Ponieważ Ichigo przy śniadaniu zaproponował siostrom wspólne zakupy, po szkole spotyka się z Yuzu.

Ep345 Ichigo i Tatsuki

Tatsuki nie może dodzwonić się do kolegów

Kilka rzeczy wydarza się wtedy jednocześnie; przed Asano i Kojimą staje groźny, poturbowany przez Ichigo zbir, a do rodzeństwa Kurosakich podbiega Tatsuki, która nie może skontaktować się ze wspomnianymi kolegami. Opowiada ona nieświadomemu Ichigo o zajściu z wczoraj. Atmosfera grozy wisi w powietrzu. Siostra zwraca Ichigo uwagę, że powinien iść. Ichigo i jego koleżanka z dojo odbiegają. Rozdzielają się.

Ep345 Ichigo spotyka Tsukishimę

Zagadkowy zleceniodawca

Nieprzytomni Keigo i Mizuiro leżą na placu budowy i to tam znajduje ich Ichigo. Chłopak własnym ciałem zatrzymuje metalowe pręty przed runięciem na ofiary. Podchodząc, poobijany oprych zdradza, że działa na czyjąś prośbę. Raz po raz uderza niezdolnego do obrony Ichigo. Grozi jego znajomymi i rodzinie. Wyciąga nóż. Zaprawiony w boju dawny Przedstawiciel Shinigami powala zbira. Gdy pyta o zleceniodawcę, odgłos zatrzaskiwanej książki obwieszcza obecność zagadkowego mężczyzny. Zbir ucieka. Stojący za ostatnimi zajściami wróg świdruje Kurosakiego wzrokiem. Znika, używając nieznanej techniki.

Ep345 Zarzuty Ryuken

Pytanie Ryūkena uświadamia Ichigo jego bezsilność

Na budowie pojawia się Ryūken Ishida. To jego Reiatsu spłoszyło oprawcę. Lekarz krótko odpowiada na pytania. Diagnozuje, że dwaj chłopcy nie odnieśli ciężkich ran. Radzi Kurosakiemu, by nie mieszał się w tę sprawę. Ichigo, który zawsze bronił swych bliskich, protestuje. Ishida jednym pytaniem uświadamia mu jego bezsilność. Co możesz zrobić ? – pyta.

Ep345 Ichigo dzwoni do XCution

Telefon do Xcution

Zbliża się noc. Pozbawiony dawnych mocy bohater jest rozwścieczony swą bezradnością. Przypomina sobie o wizytówce, którą wręczył mu tajemniczy klient, Kūgo Ginjō. Wystukuje zapisany na niej numer. Głos w słuchawce pyta go, czy jest nowym członkiem. Ichigo przedstawia się. Głos z drugiego końca stwierdza, że spodziewali się tego telefonu. Wita w Xcution.

Encyklopedia Quincy Edytuj

Ryūken tanecznym krokiem wkracza do gabinetu. Przerzuca papiery i komentuje, że jego powrót do akcji poskutkował zaległościami w pracy. Wita go głos z kozetki – drapiąc się po piersi, leży na niej Isshin Kuroskaki. Stały bywalec bezwstydnie odpiera, że nie ma niczego do roboty. Poirytowany Ryūken zarzuca mu, że choć również jest lekarzem, na przestrzeni fabuły zaledwie raz zbadał pacjenta. Quincy przywołuje łuk i wypuszcza strzały w intruza.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Quincy:

Nawigacja Edytuj