FANDOM

Tokie Tonokawa (砥ノ川 時江, Tonokawa Tokie) jest duszą Zanpakutō stworzoną przez Ōetsu Nimaiyę oraz częścią grupy jego strażniczek.

Wygląd Edytuj

Tokie ma czarne włosy, sięgające nieco poniżej podbródka. Nosi długą sukienkę, przepasaną czarnym pasem.[1]

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Tokie. W momencie, kiedy pomaga przy pracy nad Zanpakutō Ichigo, działa niechętnie, narzeka i ociąga się, traktując swoją powinność jako "zbędne brudzenie sobie rąk".[2]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Tokie pojawia się wspólnie z pozostałymi strażniczkami, aby pomóc Ōetsu przy pracy nad bronią Ichigo. W momencie, kiedy dziewczyny wyskakują zza pleców Kurosakiego, wspólnymi siłami nokautują swojego przełożonego, po czym praktycznie stając na nim, przedstawiają się.[3]

Kilka minut później, Tokie wykonuje swoją część pracy nad przekuwanym mieczem, zajmując się dostawą wody. Zadanie to wyraźnie nie podoba się dziewczynie; chociaż wykonuje je, narzeka i podchodzi do tego, jak do przykrego obowiązku.[4]

Nieco później, kiedy Ichigo zyskuje nową broń, Tokie, podobnie jak reszta strażniczek przygląda się temu, o się dzieje. Po zniknięciu wody w Hōōdenie, dziewczyna zastanawia się, czy wydarzyło się to kiedykolwiek wcześniej, jednak inna strażniczka z pewnością zaprzecza.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach; Rozdział 540, storna 3
  3. Manga Bleach; strony 2-3