FANDOM

Teres Holcan (テレスホルカン, Teresuhorukan) był Adjuchasem, który z polecenia Las Noches sprawował pieczę nad spokojem wewnątrz Lasu Menosów.

Wygląd Edytuj

Jako Adjuchas, Teres Holcan poszczycić się może niesamowitym wzrostem. Ma na plecach coś w rodzaju skorupy, gdzie mieści się również jego ogon. Jego dziura Hollowa jest zlokalizowana po lewej stronie klatki piersiowej i nosi dużą narzutę owijającą ciało wokół bioder.

Charakter Edytuj

Okazał się być bardzo przebiegłym w zastawianiu pułapek na intruzów w lesie, przechwytując Nel Tu, Pesche i Dondochakkę, aby zwabić Ichigo, Renjiego, Uryū, Sado i Bawabawę w pułapkę. Teres Holcan zna Ashido Kanō i walczył z nim wiele razy w przeszłości. Z powodu ich konfliktu, nienawidził Ashido i zastawiał na niego pułapki, przy każdej okazji jaką zdobył.

Fabuła Edytuj

Hueco Mundo Edytuj

Po tym, jak Runuganga wysyła Ichigo i jego przyjaciół do Lasu Menosów, Teres Holcan i posłuszne mu Adjuchasy również wchodzą do lasu, by zabić intruzów. Podczas bitwy, dwóch z pozostałych trzech Adjuchasów zostają zabici i Teres Holcan decyduje się samemu skonfrontować z Ashido. Gdy Strażnik bierze górę, Rukia Kuchiki używa swojego Shikai na nim, by unieruchomić go. Ashido zabija Hollowa natychmiastowo po tym.

Teres Holcan jest najpotężniejszym Hollowem w Lesie Menosów i dlatego też został nadany mu tytuł lidera w lesie.

Biczowanie ogonem: Główną bronią Obrońcy jest jego ogon. Używa go, by biczować Ashido, ale udaje mu się zablokować ten ogon.

Dodatkowa rozciągliwość: Ma umiejętności do rozciągnięcia kilku długich kończyn z pleców. Jeśli to nie zadziała, Adjuchas może rozszerzyć swój ogon w grunt i atakować nim z pod powierzchni.

Cero: Teres Holcan również pokazał zdolność do wystrzelenia czerwonego Cero z ust, przez otwarcie ich.

Ciekawostki Edytuj

Recycledhollow

Hollow, który bardzo przypomina Strażnika, atakuje Muramasę

  • W Nieznanych opowieściach Zanpakutō, Hollow przypominający Teres Holcana atakuje Muramasę, gdy ten podróżował przez Las Menosów. Muramasa pokonuje go bez zbytniego wysiłku (choć Muramasa był w osłabionym stanie). Hollow jest czarny, a jego dziura jest ulokowana pod klatką piersiową. Ponadto, nie posiada ogona.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj