FANDOM

Tōshirō Hitsugaya kontra Shawlong Koufang ‎ jest jedną z walk podczas Zimnej Wojny. Podczas inwazji podwładnych Grimmjowa, drużyna Tōshirō ma za zadanie ich wyeliminować.

Prolog Edytuj

Grimmjow Jaegerjaquez udaje się wraz ze swoimi Fracción do Karakury, ponieważ kpi z Ulquiorry, że ten nie zabił Ichigo Kurosakiego. Shawlong zauważa, że jest więcej przeciwników niż mówił Cifer. Grimmjow każe użyć im Pesquisa i zabić każdego, kto ma nawet odrobinę Reiatsu.[1] Wszyscy znaleźli sobie przeciwników i udali się na miejsce.[2] Shawlong i Nakeem udają się do Hitsugayi i Rangiku.[3]

Bitwa Edytuj

Shawlong natychmiast przystępuje do ataku, lecz Tōshirō natychmiastowo blokuje atak. Przedstawiają się sobie, Arrancara stwierdza, że skoro jego przeciwnik jest kapitanem 10. Oddziału, więc trafił w dziesiątkę. Hitsugaya odpowiada, że nie i trafił najgorzej jak mógł.[4]

ShawlongKufang

Hitsugaya próbuje pokonać Shawlonga lodowym ogonem

Hits..

Śmierć Shawlonga

Koufang zauważa, że Di Roy Rinker został przez kogoś zabity.[5] Hitsugaya aktywuje Bankai, Daiguren Hyōrinmaru i wydaje się być lekko zmęczony walką. Nagle Hitsugaya atakuje Shawlonga stwarzając wybuch lodu, jednak Shawlong bez problemu rozbija lód. Hitsugaya ponawia atak atakując ogonem i zamrażając ramie przeciwnikowi. Koufang zauważa, że jest to Bankai, spostrzega również że płatki nad Hitsugayą to ograniczniki mocy. Shawlong stwierdza, że bez Bankai było by niegrzeczne i uwalnia swoje Resurrección. Zanim Hitsugaya zareagował został przez swojego przeciwnika pocięty dzięki długim pazurom Kufanga. Ciężko ranny Tōshirō przedstawia się, a jego przeciwnik czyni to samo mówiąc mu, że jest najstarszym Arrancarem, ale to nie wiek symbolizuje siłę. Wyjaśnia mu również sprawę z Espadą oraz to, że służy jednemu z nich numerowi 6. Nagle wszyscy Shinigami dostają pozwolenie na wykorzystanie pełni mocy. Hitsugaya zamraża ramię Shawlonga, a on sam jest świadkiem śmierci jednego ze swoich kolegów. Następnie Shawlong próbuje uciec, lecz Tōshirō go zamraża i niszczy na drobne kawałki.

Następstwa Edytuj

W wyniku tej bitwy Grimmijow stracił wszystkich swoich podopiecznych, miejsce w Espadzie oraz zyskał bliznę na klatce piersiowej.

Odniesienia Edytuj

  3. Manga Bleach; Rozdział 200, strony 13

Nawigacja Edytuj