FANDOM

Tōshirō Hitsugaya i Rangiku Matsumoto kontra Bazz-B jest walką mającą miejsce podczas drugiej inwazji Wandenreich na Soul Society. Koncentruje się na kapitanie 10. Oddziału, Tōshirō Hitsugayi, jego wicekapitanie, Rangiku Matsumoto, i SternritterzeH”, Bazz-B.

Prolog Edytuj

Na jednej z uliczek, Bazz-B używając płomieni atakuje przypadkowych Shinigami. Ku jego zdziwieniu, zostają oni jednak ochronieni przez ścianę lodu, wytworzoną przez Tōshirō, który w asyście Matsumoto staje naprzeciw potężnego przeciwnika.[1] Bazz-B spotyka się na polu bitwy z 10. Oddziałem. Poznaje kapitana Hitsugayę i określa go mianem "lodowego kapitana". Sam przedstawia się jako Sternritter "H". Stwierdza, że są dla siebie idealnymi przeciwnikami, po czym przystępuje do ataku.[2]

Bitwa Edytuj

R548 Atak Toshiro

Nowy atak Hitsugayi

Strumień ognia wystrzelony przez Quincego zostaje zatrzymany przez ścianę lodu. Matsumoto odskakuje i mówi do pozostałych członków oddziału, aby zostawili tę walkę jej i kapitanowi. Jeden z żołnierzy, patrząc na kawałki lodu, stwierdza, że to musiał być cud, ponieważ tak cienki lód nie byłby w stanie powstrzymać takiej masy ognia. Bazz-B szydzi z przeciwnika, że jego lód zostaje w moment stopiony. Matsumoto przychodzi Hitsugayi z pomocą, za co ten jej dziękuje. Rangiku stwierdza, że ostatecznie to bardzo dobrze, że jej kapitan stracił Bankai, ponieważ teraz bardziej koncentruje się na współpracy z nią. Na widok zirytowanej miny Tōshirō rusza jednak do ataku - uwalnia swojego Haineko na przeciwnika. Zanim jednak jej atak zdołał dotrzeć do Quincego, Hitsugaya zamraża go swoim Zanpakutō. Bazz-B ze śmiechem stwierdza, że to po prostu kolejna lodowa ściana, po czym atakuje ogniem. Jego atak nie sprawił jednak, że bariera stopniała. Zaskoczony zastanawia się, co może być tego przyczyną. Zza ściany kapitan wyjaśnia, na czym polega ich nowa strategia: Rangiku uwalnia swojego Zanpakutō, Tōshirō zamraża jej pył, tworząc lodową ścianę. Wtedy Matsumoto przywraca Haineko do pierwotnej postaci. Zamrożony popiół uwalnia się ze ściany, tworzą wielowarstwową lodową barierę wypełnioną próżnią.[3]

Bazz-B przebity

Bazz-B zostaje zraniony przez Hitsugayę

Hitsugaya stwierdza, że jest jednym z tych kapitanów, którego poziom mocy między Shikai i Bankai jest najmniej zauważalny, a jedyną zasadniczą różnicą jest ilość lodu, który może wytworzyć. Mając mniej lodu do dyspozycji, musi nauczyć się wygrywać tworząc cieńsze warstwy barier. Po chwili dodaje, że taka ilość wystarczy, żeby pokonać Quincego. Wściekły Bazz-B atakuje, jednak bez rezultatu. Ostatecznie Hitsugaya przebija przeciwnika próżniowym lodowym ostrzem na wylot.[4]

R550 Hitsugaya przebity

Tōshirō przebity przez Bazz-B

Po zwycięstwie kapitana Hitsugayi, żołnierzom podnoszą się morale, dzięki czemu zyskują nadzieję na wygranie kolejnych walk.[5] Rangiku i Tōshirō wyczuwają Reiatsu walczącej Suì-Fēng i zastanawiają się czy nie powinni pomóc w walce innym kapitanom. Na twarzy Shinigami pojawia się przerażenie, gdy okazuje się, że dwaj Sternritterzy - Bazz-B i BG9 - nadal nie zostali pokonani.[6]

Bazz-B podnosi się po ataku Hitsugayi i jedyną szkodą jaką doznał jest zniszczony płaszcz, który zastępuje nowym wyciągniętym z cienia.[7] Bazz-B opowiada, że Sternritterzy, którzy zostali zaatakowani przez Bankai Yamamoto wciąż żyją. Wcale nie ominęły ich płomienie, wręcz przeciwnie - to Bazz-B zrównoważył płomienie wszechkapitana swoimi. Sternritter żałuje, że Tōshirō nie ma już swojego Bankai, ponieważ wtedy pokazałby mu, że jest w stanie pokonać go jednym palcem. Hitsugaya zmienia formację i próbuje zablokować przeciwnika barierą z drobnego lodu, jednakże ten stwierdza, że wystarczy jego jeden palec. Używa ataku Burner Finger 1 i przebija klatkę piersiową młodego kapitana.[8]

Hitsugaya ucieka przed goniącym go Bazz-B. Młody kapitan szybko zdaje sobie sprawę, iż zwykłe ataki oparte na lodzie zostają od razu negowane przez płomienie Sternrittera. Kiedy odwraca się i wysyła zimną falę w stronę przeciwnika, ten od razu ją topi, wpadając w pułapkę Shinigami w postaci mgły. Dywersja szybko zostaje rozwiana przez Burning Stomp członka Wandenreich, odsłaniając tym położenie Tōshirō. Kapitan przyznaje, że nie miał czasu na obmyślenie strategii, jednak zastawienie pułapki nie sprawiło mu kłopotów. Sternrittera otacza pięć lodowych płomyków, które zamieniają się w ogromną lodową falę skierowaną do góry, Rokui Hyōketsujin.[9]

Następstwa Edytuj

R551 Przybycie Canga

Cāng Dū przerywa walkę

Po zamarznięciu fali, powstały słup lodu zostaje zniszczony przez Bazz-B, który wyśmiewa poziom umiejętności przeciwnika. Następnie Sternritter używa tym razem dwóch palców do zaatakowania, korzystając z techniki Burner Finger 2. Uderzenie tworzy ogromną eksplozję, która poważnie rani młodego kapitana. Tōshirō upada na ziemię, a gdy członek Wandenreich przymierza się do wykończenia go, na miejsce przybywa Cāng Dū. Sternritter upomina towarzysza, mówiąc, że przed wyruszeniem na wojnę przyrzekali, iż zostawią kapitanów z ukradzionymi Bankai tym, którzy te umiejętności odebrali. Dodaje, że tym, który powinien zadań ostateczny jest nie kto inny jak on sam.[10]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj