FANDOM

Kiedy rozdziały Bleacha zostaną zebrane w tomy, nowe rozdziały zawsze rozpoczynają się po lewej stronie. Tym samym prawa strona pozostaje pusta. Tite Kubo często wykorzystuje tę stronę do zamieszczenia szkiców, które dzielimy na cztery rodzaje.

Pierwszy rodzaj Edytuj

Plik:Volume sketch chapter 1.jpg

Pierwszy rodzaj szkiców przedstawia scenę mającą miejsce zaraz po wydarzeniach z poprzedniego rozdziału. Przykładem tego jest szkic zamieszczony po 1. rozdziale. Do rannego Ichigo i Rukii zbliża się (nieznany jeszcze) Kisuke Urahara.

Drugi rodzaj Edytuj

Plik:Volume sketch chapter 4.jpg

Drugi rodzaj szkiców zawiera dodatkowe informacje, które uzupełniają właśnie trwającą akcję. Przykładem tego jest szkic po 4. rozdziale, który przedstawia układ domu, w którym mieszka Orihime Inoue.

Trzeci rodzaj Edytuj

Plik:BLEACH38 page 071.jpg

Trzeci rodzaj szkiców zawiera symboliczne obrazy, które odnoszą się do wydarzeń rozegranych w poprzednim rozdziale. Te szkice zazwyczaj mają ciemne barwy. Przykładem tego jest mroczna postać trzymająca uwolniony Zanpakutō Hisagiego (38. tom).

Czwarty rodzaj Edytuj

Ostatni rodzaj szkiców zawiera historie niezwiązane z aktualnymi wydarzeniami. Szkice te mogą służyć jako prolog do specjalnego rozdziału omake. Takie szkice są zamieszczone w tomach 22. i 23. Opowiadają o próbie romantycznego podbicia Soul Society przez Kona, później kilka szkiców jest wstępem do omake o Stowarzyszeniu Kobiet Shinigami.

Nawigacja Edytuj