Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
GALERIA

Taaaki zalążek.

Suzumebachi (雀蜂, Szerszeń) jest Zanpakutō Suì-Fēng, została zmaterializowana w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō” i w „Bestialskie miecze”.

Wygląd[]

Plik:Suzumebachi (spirit).png

Wygląd Suzumebachi

Suzumebachi jest bardzo małą dziewczynką. Ma brązowe długie włosy, związane w dwa długie kuce. Ma różowe oczy. Ubrana jest w pasiasty strój, który ledwie zakrywa jej piersi. Ma ochraniacze na ramionach i na łydkach. Nosi złote spodnie do kolan w czarne paski. Zamiast prawej ręki ma długie żądło. Na nadgarstku lewej ręki oraz na kostkach ma małe puchowe bransoletki. Nosi czarne buty podobne do tych, które nosi jej właścicielka.

Osobowość[]

Suzumebachi jest bardzo zadziorna. Jest często bardzo hałaśliwa i walczy o swoje. Zobaczyć ją możemy w towarzystwie Tobiume. Jest złośliwa. Interesuje się modą.

Fabuła[]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[]

Pokonana Suzumebachi

Podczas walki Suì-Fēng z Gonryōmaru oraz Tenkenem atakuje kapitana w plecy, po czym się naśmiewa z jej stroju i stylu życia. Po zawierusze wywołanej przez Zarakiego, zaczynają pojedynek w osobnym miejscu. Wielokrotnie rani

Suì-Fēng i Suzumebachi w Karakurze

Suì-Fēng, lecz zawsze w inne miejsce. Kiedy szykuje się do zadania śmiertelnego ciosu, kapitan skupia Reiatsu w jednym punkcie (Suzumebachi powiedziała, gdzie zamierza zaatakować) dzięki czemu zdołała oprzeć atak. Zaskoczona Suzumebachi szybko zostaje pokonana.

Bestialskie miecze (tylko anime)[]

Haineko, Tobiume i Suzumebachi

Suzumebachi jest widziana wraz z Tobiume, które widzą przechodzącą Haineko. Witają ją, ale ona po prostu je ignoruje. Później Haineko przechodzi obok nich ponownie i zderza się głową z Tobiume. Potem wychodzi, a one rozmyślają dlaczego ona zachowuje się w ten sposób.[1]

Moce i umiejętności[]

Zwiększona szybkość: Suzumebachi z powodu swoich niewielkich rozmiarów jest bardzo szybka. Jej mistrzyni w walce nie mogła za nią nadążyć wzrokiem.

Mistrz podstępu: Podobnie jak jej mistrz, Suzumebachi wykazała zdolność używania podstępu w walce.

Zanpakutō[]

Shikai

  • Nigeki Kessatsu (弐撃決殺, Śmierć w dwóch krokach): Pierwszym krokiem jest zaatakowanie Suzumebachi swoim żądłem. Zostawia wtedy ślad w kształcie motyla zwany Hōmonką (蜂紋華, Herb Szerszeni). Znak staje się celem kolejnego ataku. Jeżeli przeciwnik zostanie trafiony dwa razy w to samo miejsce, umiera. Suzumebachi może również zaatakować dwa razy ten sam narząd, co również spowoduje śmierć ofiary.

Cytaty[]

Wyglądasz naprawdę głupio, gdy biegasz i gadasz w kółko Yoruichi-sama to, Yoruichi-sama tamto. Jeśli masz czas na takie pierdoły, to powinnaś również mieć czas na zakup lepszych ubrań i zdobycie faceta!

— Do Suì-Fēng

Odniesienia[]

  1. Anime Bleach; Odcinek 262

Nawigacja[]

Advertisement