Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
Taaaki zalążek.

Super bohaterowie Karakury

Super bohaterowie Karakury to zespół Dona Kanonjiego, który usiłuje zwiększyć spadającą oglądalność jego telewizyjnego show. Zespół składa się z sióstr Ichigo: Karin Kurosaki i Yuzu Kurosaki, dzieci: Ururu Tsumugiya i Jinta Hanakari ze Sklepu Urahary i Kona jako maskotki. Ich celem jest zabijanie Hollowów i ochrona miasta Karakura podczas nieobecności Shinigami. Super bohaterowie Karakury mają formę zespołu Super Sentai, w której "czerwony" tradycyjnie działa jako lider grupy.

Członkowie[]

Vlcsnap-1979205.png Vlcsnap-1979244.png Vlcsnap-1979282.png Karakura King Kon.JPG
Karakura Różowa:
Ururu Tsumugiya
Karakura Czerwona:
Karin Kurosaki
Karakura Czerwony:
Jinta Hanakari
Karakura Złoty:
Don Kanonji
Karakura Żółta:
Yuzu Kurosaki
Karakura Król:
Kon

Ururu Tsumugiya - Karakura Różowa[]

Ururu Tsumugiya jest członkiem Super bohaterów Karakury i człowiekiem żyjącym w Karakurze. Jest dziewczynką o fioletowych oczach i długich czarnych włosach z fioletowymi odcieniami. Ururu pracuje w sklepie Urahary wraz z Kisuke Uraharą, Tessaiem Tsukabishi i Jintą Hanakiri. Dziwnie reaguje na obecność duchową, np. Arrancara. W takich chwilach uważa, że ci którzy powodują szkody (w stosunku do niej) muszą zostać wyeliminowani. Mimo iż jest starsza niż Jinta, jest cicha i nieśmiała. Zrobi wszystko na życzenie Jinty i Kisuke, który twierdzi, że jej umiejętności są "anty-Shinigami" poziomie, podczas gdy Ichigo Kurosaki traktuje ją jak zwykłego dzieciaka. Ururu ma niesamowite umiejętności. Jest niewiarygodnie silna i szybka. Potrafi sprawnie walczyć wręcz. Używa Senren Bakusatsu Taiho, multi-lufę armaty, która może być używana jako wyrzutnia rakiet.

Karin Kurosaki - Karakura Czerwona[]

Karin Kurosaki jest Karakura Czerwoną w Super bohaterach Karakury, ale często kłóci się o to z Jintą Hanakari. Jest córką Ishhina Kurosaki i Masaki Kurosaki oraz siostrą Ichigo oraz siostrą bliźniaczką Yuzu Kurosaki. Jest cyniczna i sarkastyczna, lecz ma poczucie humoru, ale to z powodu śmierci matki, ponieważ nie była przydatna w pracach domowych i obiecała sobie, że nigdy nie będzie płakać, aby nie przysparzać problemów innym. Podobnie jak jej brat, Karin widzi duchy i Shinigami, a także wie, że Ichigo jest Bogiem Śmierci oraz wyczuwa duchową obecność z odległości, co objawia się bólem głowy. Była pierwszą, która zobaczyła, że "papuga" Sado to duch chłopca, który umarł i był ścigany przez Pustego. Ma wielką ilość duchowej energii, ponieważ może zobaczyć kapitana 10 Oddziału, Tōshirō Hitsugayę w postaci Shinigami. Poprzez granie w piłkę nożną ma mocne kopniaki, które są w stanie rozbić maskę Hollowa.

Jinta Hanakari - Karakura Czerwony[]

Jinta Hanakari jest Karakura Czerwonym, wraz z Karin Kurosaki w Super bohaterach Karakury. Jest to mały, rudy chłopiec, ale dość poinformowany mimo młodego wieku.

Ciekawostki[]

  • Zarówno Karin i Jinta są Karakura Red, ponieważ Don najpierw obiecał to stanowisko Jintcie, a następnie oddał je Karin.

Nawigacja[]

Advertisement