FANDOM

Starcie! Osoba, która chroni kontra osoba, która cierpi jest sto dwudziestym pierwszym odcinkiem anime Bleach.

Hitsugaya, Matsumoto i Renji pokonują swoich przeciwników. Ichigo walczy z Grimmjowem.

Opis Edytuj

Tōshirō Hitsugaya, Renji Abarai i Rangiku Matsumoto zaskakują przeciwników nagłym wzrostem swojej siły. Wyjaśniają im, jakie ograniczenie nakładane są na kapitanów i wicekapitanów w Świecie Ludzi, a zdjęcie pieczęci uwalnia ich pełną moc, zwiększając ją pięciokrotnie w stosunku do tej, jaką mają z nałożonym ograniczeniem. Shawlong Koufang, zdając sobie sprawę ze zmiany sytuacji, każe pozostałym się wycofać, ale Shinigami się z nimi rozprawiają. Hitsugaya, chociaż zwycięża, jest ciężko ranny, podobnie pozostali. Renji w duchu przyznaje, że miał szczęście i jego przeciwnik się przed nim odsłonił, bo Arrancar był dużo silniejszy, niż wicekapitan przypuszczał. Abarai dodaje, że Ichigo może mieć problem ze swoim przeciwnikiem. Z kolei Matsumoto zabiera Orihime Inoue, by wyleczyła obrażenia kapitana 10. Oddziału, a w innej części miasta Keigo Asano przyprowadza Ikkaku Madarame i Yumichikę Ayasegawę do domu, gdzie jego siostra, ku zdziwieniu chłopaka, wita Ikkaku z otwartymi ramionami.

Plik:121Grimmjow catches.png

W tym czasie Ichigo, walczący z Grimmjowem, nie jest w stanie nic mu zrobić, nawet będąc w Bankai. Espada natomiast daje wycisk Kurosakiemu, używając jedynie pięści i blokując jego miecz gołą dłonią, po czym stwierdza, że jest zawiedziony jego Bankai. Ichigo w odpowiedzi odpala czarną wersję Getsugi Tenshō, czego efektem jest jedynie lekkie zranienie przedramion Arrancara. Lekko zaskoczony Grimmjow stwierdza, że Ulquiorra nie wspominał nic o tej technice, po czym ze śmiechem stwierdza, że teraz ma powód, by wykończyć Kurosakiego. Ichigo zdaje sobie sprawę, że czarna Getsuga jest techniką jego Hollowa, który powoli zaczyna przejmować nad nim kontrolę. Ze strachem przyznaje w duchu, że może uda mu się jeszcze dwa czy trzy razy zaatakować, zanim całkowicie straci kontrolę. Nie jest świadomy tego, że jego starcie z Grimmjowem obserwuje Tatsuki Arisawa, ukryta za rogiem ulicy.

Plik:TosenGarganta.jpg

Niespodziewanie, na niebie nad miastem, otwiera się Garganta, a z niej wychodzi Kaname Tōsen. Były kapitan nakazuje Grimmjowowi, który ma zamiar wreszcie użyć miecza, schować Zanpakutō. Tōsen stwierdza, że 6. Espada złamał rozkaz, samowolnie atakując Karakurę i zabierając ze sobą pięciu innych Arrancarów, tracąc ich przy tym. Dodaje, że Sōsuke Aizen jest wściekły i dlatego natychmiast wracają do Hueco Mundo, gdzie Aizen zdecyduje o karze dla Grimmjowa. Ichigo jest zaskoczony, że Arrancar tak po prostu ma zamiar odejść i chce go zatrzymać, by dokończyć walkę. Grimmjow w odpowiedzi stwierdza, że Kurosaki powinien się cieszyć, bo taki obrót spraw ratuje mu skórę. Mówi, że jest świadomy, jak czarna Getsuga Tenshō osłabiła samego Kurosakiego i że Shinigami może jej zapewne zaatakować jeszcze dwa czy trzy razy, zanim osiągnie limit możliwości. Espada dodaje, że nawet gdyby Ichigo mógł go atakować bez końca, to nie ma szans z uwolnioną formą Arrancara. Na koniec Grimmjow przedstawia się Kurosakiemu swoim pełnym nazwiskiem i mówi, że następnym razem, kiedy chłopak usłyszy jego imię, będzie to moment jego śmierci. Po zniknięciu Garganty pojawia się Renji i stwierdza, że Arrancar wrócił do Hueco Mundo. Ichigo jednak, na jego pytanie o wynik pojedynku, przyznaje, że przegrał z Espadą i nie był w stanie nikogo ochronić. Następnie obaj udają się w miejsce, gdzie Inoue leczy Rukię i pozostałych Shinigami. Orihime dostrzega dziwne spojrzenie Ichigo, gdy ten patrzy na ranną Rukię. Z kolei Ururu jest leczona w Sklepie Urahary. Do Hueco Mundo powraca Tōsen z Grimmjowem, a Aizen z uśmiechem wita Arrancara z powrotem "w domu".

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Kon w ciele Hanatarō staje się celem grupy Shinigami. Broni się, uderzając ich Zanpakutō Yamady, ale zamiast ich ranić, leczy ich obrażenia. Gdy w końcu ostrze Zanpakutō staje się zupełnie czerwone, ma miejsce potężna eksplozja, która odrzuca do tyłu atakujących Shinigami. Są oni w szoku, a sam Hanatarō wyjaśnia, że jego Zanpakutō leczy każdego, kogo dotknie, a gdy osiągnie limit, wyrzuca całą zgromadzoną w czasie leczenia energię w formie eksplozji. Kon, orientując się w sytuacji, mówi sobie z satysfakcją, że teraz jego kolei.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki Hollowów:

Techniki Shinigami:

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Uwolnione Resurrección:

  • Tijereta (五鋏蟲, Tihereta; Skorek o Pięciu Szczypcach)
  • Del Toro (蒼角王子, Derutoro; Bladorogi Książę)

Pozostałe moce:

Nawigacja Edytuj