FANDOM

Taaaki zalążek.

„Shinigami wyciągają asa z rękawa! Ichigo, nadchodzi decydujące starcie” jest dwieście osiemdziesiątym ósmym odcinkiem anime Bleach.

Podczas kiedy Retsu i Ichigo ruszają do Sztucznej Karakury, Kenpachi zyskuje wyraźną przewagę nad Yammym. W międzyczasie, rośnie napięcie między Zarakim a Byakuyą.

Opis Edytuj

Dowództwo 12. Oddziału otwiera przez Retsu Unohaną i Ichigo Kurosakim Gargantę, która poprowadzić ma ich do Świata Ludzi. Mayuri Kurotsuchi, zgodnie ze swoją obietnicą, powściąga komentarza na temat samego portalu, niemniej instruuje podróżników, aby w trakcie drogi pomiędzy wymiarami uważali, gdzie stawiają kroki, gdyż może ich to kosztować pogrzebanie pomiędzy Hueco Mundo a ich ostatecznym celem.

O288 Ichigo wskakuje do Garganty

Ichigo rusza do Świata Ludzi

Kurosaki przygląda się Kurotsuchiemu. Po krótkiej pauzie przyznaje, że podobny wywód usłyszał wcześniej od Kisuke Urahary, kiedy ten wysyłał go do Hueco Mundo. Rudowłosy chłopak porównuje naukowców, po czym ostatecznie uznaje Mayuriego za dawnego ucznia i podopiecznego Kisuke, czym wyprowadza go kompletnie z równowagi. Kapitan 12. Oddziału gotów jest w najlepszym wypadku zasypać Ichigo inwektywami, ten jednak bez chwili ustanku wskakuje do Garganty. Zaraz za nim rusza także Unohana. Wówczas Kurotsuchi orzeka, iż Kurosaki jest wyjątkowo ciekawym potencjalnym obiektem badawczym, w związku z czym z miłą chęcią zajmie się dogłębną analizą jego ciała po jego śmierci. Nemu w typowy dla siebie, beznamiętny sposób wtóruje ojcu, obiecując, iż wymyśli na tę okazję odpowiedni, niecny plan, który mógłby wspomóc działania naukowca.

O288 Zaraki staje na ręce Yammy'ego

Zaraki staje na ręce Llargo

Nieco dalej, Zaraki kontynuuje walkę z Yammym. Gigantyczny Arrancar ślepo atakuje pięściami swojego przeciwnika, jednak ostatecznie przypłaca tego typu postępowania dwoma palcami. Nim kończy zawodzić nad swoim losem, Kenpachi wskakuje na jego rękę. Shinigami szarżuje ku ramieniu Llargo, aż w końcu zeskakuje z niego i zbliżając się do jego głowy, tnie go z wystarczającą siłą, aby gigant runął na plecy, wzbijając w powietrze olbrzymie połacie pyłu.

Zajadłemu pojedynkowi między Zarakim a monstrualnym Yammym z dystansu przyglądają się Mayuri Kurotsuchi i Byakuya Kuchiki. W pewnym momencie, nie zwracając się nawet w jego kierunku, szlachcic pyta Mayuriego, dlaczego ten pozostał w Hueco Mundo, podczas gdy na terenie Sztucznej Karakury miałby szansę znaleźć więcej interesujących eksponatów. Domaga się, aby naukowiec wyjaśnił mu, co knuje, ten jednak zarzuca mu paranoję, po czym zapewnia, że nie planuje nic, co kolidowałoby z interesem Byakuyi. Kuchiki posyła mu chłodne spojrzenie, podczas gdy kapitan 12. Oddziału wyjaśnia szerzej powody swojej decyzji o pozostaniu w Hueco Mundo.

Według Mayuriego, nim pojedynek w Świecie Ludzi dobiegnie końca, będzie miał szansę zebrać parę ciał, które będą stanowić dla niego interesujący materiał badawczy, natomiast kiedy Sōsuke Aizen zostanie unieszkodliwiony, ktoś z pewnością otworzy im drogę do powojennego pobojowiska w Sztucznej Karakurze, gdzie ostatecznie również będzie mógł zebrać próbki.

O288 Mayuri poirytowany zachowaniem rozmówcy

Kurotsuchi zirytowany zachowaniem Byakuyi

Byakuya nie spuszcza spojrzenia z naukowca, ku jego olbrzymiej irytacji. Ostatecznie wyprowadzony z równowagi przyglądającym mu się Kuchikim wstaje, żądając od szlachcica wyjaśnień, czemu wertuje go w ten sposób wzrokiem. Kapitan 6. Oddziału tłumaczy wówczas, iż słowa jego rozmówcy wydały mu się jasno wskazywać, iż Kurotsuchi wierzy, że obecność Kurosakiego podczas walki z Aizenem ma szansę przechylić szalę zwycięstwa na korzyść Gotei 13. Naukowiec milczy przez chwilę, po czym ponownie siada. Krytykuje podobne pomysły, nazywając je szczerym nonsensem, wyrzucając przy tym, iż w życiu nie spodziewałby się podobnych uwag ze strony Byakuyi. Słysząc do, szlachcic uśmiecha się pod nosem.

O288 Unohana rozmawia z Ichigo

Unohana rozmawia z Ichigo

W tym czasie, Unohana i Ichigo wciąż znajdują się wewnątrz Garganty. Retsu wykorzystuje tę chwilę i dopytuje Kurosakiego o jego poprzedni pojedynek z Aizenem. Potwierdza w ten sposób, iż rudowłosy chłopak nie widział, jak Sōsuke uwalnia swoje Zanpakutō, dzięki czemu, w przeciwieństwie do kapitanów Gotei 13 i Visoredów, nie znajduje się pod działaniem Kanzen Saimin. Zgodnie z jej słowami, czyni to Ichigo ostatnią osobą, która posiada potencjał bojowy mogący jakkolwiek zagrozić renegatowi oraz możliwość utrzymania pełni świadomości w trakcie walki z nim.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

O288 Rukia zaszokowana okularami Isane

Rukia zaszokowana widokiem Wicekapitan Kotetsu w zabawnych okularach

W trakcie leczenia ran Abaraia i Yasutory, Wicekapitan Isane Kotetsu dochodzi do wniosku, że zapomniała o czymś, o czym zdecydowanie powinna była pamiętać. Wraz z towarzyszącą jej Rukią Kuchiki starają się zgadnąć, o co dokładnie mogło chodzić, podążając za tropem, iż z pewnością zaczynało się to na Hana-. W miarę jak porzucony i zapomniany przez wszystkich Hanatarō Yamada błąka się samotnie po Las Noches, Isane dochodzi ostatecznie do wniosku, że musiało chodzić o zabawne okulary (鼻眼鏡, hanamegane). Przekonana, iż dzięki nim będzie mogła lepiej skupić się na niesieniu pomocy rannym Shinigami, zatknąwszy je na nos natychmiast wraca do pracy, podczas gdy zgubiony, zalany łzami Yamada wznosi ku niebu okrzyk o pomoc.

Występujące postacie Edytuj

  1. Retsu Unohana
  2. Ichigo Kurosaki
  3. Isane Kotetsu
  4. Rukia Kuchiki
  5. Yasutora Sado
  6. Renji Abarai
  7. Nemu Kurotsuchi
  8. Mayuri Kurotsuchi
  9. Kisuke Urahara (wspomnienie)
  10. Uryū Ishida (wspomnienie)
  11. Kenpachi Zaraki
  12. Yammy Llargo
  13. Byakuya Kuchiki
  14. Sōsuke Aizen (wspomnienie)
  15. Tōshirō Hitsugaya (wspomnienie)
  16. Gin Ichimaru (wspomnienie)
  17. Hiyori Sarugaki (wspomnienie)
  18. Hachigen Ushōda (wspomnienie)
  19. Rōjūrō Ōtoribashi (wspomnienie)
  20. Kensei Muguruma (wspomnienie)
  21. Lisa Yadōmaru (wspomnienie)
  22. Love Aikawa (wspomnienie)
  23. Shinji Hirako (wspomnienie)
  24. Mashiro Kuna (wspomnienie)
  25. Coyote Starrk (wspomnienie)
  26. Aaroniero Arruruerie (wspomnienie)
  27. Nnoitra Gilga (wspomnienie)
  28. Ulquiorra Cifer (wspomnienie)
  29. Grimmjow Jaegerjaquez (wspomnienie)
  30. Szayelaporro Granz (wspomnienie)
  31. Baraggan Luisenbarn (wspomnienie)
  32. Zommari Rureaux (wspomnienie)
  33. Tia Harribel (wspomnienie)
  34. Orihime Inoue (wspomnienie)

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Użyte Kidō:

  • Kaidō (回道, Droga Odwrócenia)

Techniki Hollowów:

  • Garganta (黒腔 (ガルガンタ) , garuganta; po hiszpańsku „Gardło”, a japońsku „Czarna Jama”)
  • Cero (虚閃 (セロ) , Sero; po hiszpańsku „Zero”, a japońsku „Błysk Pustego”)

Użyte techniki:

Uwolnione Zanpakutō: Shikai:

Bankai:

Użyte Resurrección:

  • Ira (憤獣 (イーラ) , Īra; po hiszpańsku „Gniew”, a japońsku „Wściekła Bestia”)

Nawigacja Edytuj