Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki

Shin'etsu Kisaragi (如月 秦戉, Kisaragi Shin'etsu) był Shinigami i członkiem 1. Oddziału oraz ojcem Shūsuke Amagaia.

Wygląd[]

Jest bardzo podobny do syna. Miał włosy w ciemnobrązowym kolorze o podobnym uczesaniu i nosił krótką brodę. Chodził ubrany w typowy strój Shinigami, jednak w retrospekcjach było on postrzępiony.

Historia[]

Kisaragi zostaje schwytany

Kiedy Ród Kasumiōji zaczął produkować Bakkōtō, Najwyższa Komnata Czterdziestu Sześciu, mając na uwadze pozycję rodziny, zakazała prowadzenia śledztwa w tej sprawie. Pomimo to, Kisaragi proponuje Wszechkapitanowi Yamamoto, iż wkradnie się do kuźni, gdzie prawdopodobnie były one produkowane. Niestety, w trakcie wykonywania zadania, Shin'etsu zostaje złapany. Kumoi nakazuje dać schwytanemu Shinigami Bakkōtō, który wkrótce przejmuje nad nim kontrolę. Wtedy też Gyōkaku każe nieszczęśnikowi zabić człowieka, który go wysłał. Kisaragi udaje się wówczas do Yamamoto i atakuje go, jednak Genryūsai zabija go w obronie własnej. Umierającego już mężczyznę znajduje jego syn, Shūsuke. Shin'etsu nakazuje Amagaiowi, aby ten strzegł się Bakkōtō, po czym umiera.

Moce i umiejętności[]

Zanpakutō[]

Pomimo że posiadał Zanpakutō, nigdy nie zostało pokazane by mógł używać Shikai.

Bakkōtō[]

Bakkōtō Shin'etsu

Po schwytaniu przez Kumoia, siłą został królikiem doświadczalnym na Bakkōtō. Posiada dwa wygięte rozszerzenia na obu końcach ostrza, które mają wygląd haka. Umiejętności tej broni nie są nam znane, jeśli w ogóle takowe istnieją.

Nawigacja[]

Advertisement