FANDOM

Shūhei Hisagi kontra Findorr Calius to walka mająca miejsce w Sztucznej Karakurze, jest trzecią z serii bitew, które się tam odbędą. Walka dotyczy obrony filarów podtrzymujących prawdziwą Karakurę w Soul Society. Uczestniczy w niej wicekapitan 9. Oddziału, Shūhei Hisagi oraz jeden z sześciu Fracción Baraggana, Findorr Calius.

Prolog Edytuj

Do Shūheia Hisagiego chroniącego jeden z filarów przybywa Findorr Calius, jeden z Fracción 2. Espady. Gdy Arrancar dowiedział się jakie stanowisko piastuje obrońca, stwierdził, że będzie walczył na poziomie wicekapitana.[1]

Bitwa Edytuj

Pinza Aguda

Findorr w formie Resurrección

Hisagi zauważa, że poziom przeciwnika wcale nie odpowiada jego sile, lecz mocy żołnierza piątej rangi. Findorr pochwalił go, że tak szybko zrozumiał to i niszczy część maski oznajmiając, iż jest teraz na poziomie żołnierza czwartej rangi. Jego ataki stały się silniejsze, ale szybko zniszczył maskę do poziomu wicekapitana.[2] Dzięki nagłemu wzrostowi siły, Fracción lekko rani Shūheia. Po chwili wyjawia swoje imię i mówi, że czas zakończyć walkę tak jak robią to Shinigami, czyli ma zamiar rozpłatać go by zabić. Po tych słowach Findorr uwalnia swoją formę Resurrección - Pinza Aguda.[3]

O219 Hisagi uwalnia swoje Shikai - Kazeshini

Shikai Hisagiego - Kazeshini

Calius zaatakował Hisagiego, rozcinając budynek, gdyż Shūhei wyskoczył w górę używając Shunpo. Arrancar po raz kolejny pochwalił, że był w stanie podążyć za nim przy takiej prędkości. Lekko poddenerwowany Shinigami mówi, by skończył powtarzać słowo "Exacta" co znaczy "dobrze, poprawnie", po czym zdejmuje jeden z pasków, który ma na ramieniu, rzuca w Findorra i tam eksploduje. Następnie używa Bakudō 62. Hyapporankan by przygwoździć przeciwnika do ściany budynku. Hisagi oznajmia, że to już koniec, jednak Fracción uwalnia się i używa Tijeras Neptunea, stwierdzając, że to Shinigami przegrał. Następnie więzi wicekapitana w wirze wodnym, z którego Shūhei szybko ucieka dzięki uwolnieniu Zanpakutō - Kazeshini.[4]

Hisagi ku zdumieniu Findorra mówi, że nie lubi kształtu swojego miecza, gdyż wygląda jak coś przeznaczone do odbierania życia, po czym rzuca jedną częścią, raniąc wroga. Później Calius przechwytuje lecącą część, a wicekapitan spada w dół, jednak dzięki łańcuchowi przyciąga do siebie ostrze ponownie zadając ranę Arrancarowi. Gdy zapytany o strach Findorr zaprzecza, Hisagi oznajmia, że on się boi, co Fracción odbiera jako przerażenie wielką mocą. Niszczy jeszcze bardziej maskę, dzięki czemu jego siła jest na poziomie kapitańskim. Shinigami zaczął manipulować Zanpakutō tak, że przeciął wpół szczypce Caliusa. Powiedział, że ten kto nie boi się swego własnego miecza, nie jest godzien go dzierżyć. Findorr chciał się oddalić, a Hisagi stwierdził, że skoro w końcu zaczął się bać jest wreszcie mu równy. Rzucił Kazeshini w stronę Arrancara, zabijając go, gdy nagle spostrzegł, że jeden z filarów runął.[5]

Następstwa Edytuj

Hisagi stwierdza, że to niemożliwe, by Ikkaku przegrał. Po chwili łapie Yumichikę, który mknął na pomoc przyjacielowi. Spytał się, co Ayasegawa chce zrobić przeciwnikowi, który pokonał Madarame. Zapytany, krzyknął, że nie wie i żeby go puścił. Nagle żołnierz piątej rangi 11. Oddziału padł na ziemię, a przy nim pojawił się wicekapitan 3. Oddziału, Izuru Kira. Hisagi spostrzegł, że przez zniszczoną kolumnę, transfer zaczął się odwracać i Karakura powracała na dawne miejsce.[6]

Odniesienia Edytuj

  6. Bleach;; manga; Rozdział 326, strony 2-8

Nawigacja Edytuj