Taaaki zalążek.
GALERIA

Sentarō Kotsubaki (小椿 仙太郎, Kotsubaki Sentarō) jest żołnierzem trzeciej rangi w 13. Oddziale. Często kłóci się z Kiyone Kotetsu o to, kto jest bardziej oddany kapitanowi Ukitake.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Sentarō ma czarne włosy i kozią bródkę. Nosi dostosowaną wersję standardowego shihakushō Shinigami, na czole ma białą opaskę i białe paski wokół ramion, które przymocowane są do koła na jego plecach.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Sentarō, tak jak Kiyone, darzy swojego kapitana wielkim szacunkiem i stara się mu przypodobać w każdej możliwej sytuacji. Często kłócą się z Kotetsu, by pokazać kapitanowi, kto jest mu bardziej oddany i lepszy. Zazwyczaj mówi bardzo głośno lub nawet krzyczy.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Krótko po dołączeniu Rukii Kuchiki do 13. Oddziału, pijani Kiyone i Sentarō podsłuchiwali jej rozmowę z Kaienem. Wygłupiali się przed tym, kiedy Shiba zapytał się, czy znów się upili. Sentarō powiedział Rukii, że również jest z Rukongai i żeby się nie martwiła, bo o nim też ludzie mówili za plecami. Następnie Kaien kazał im wrócić na stanowiska. [1]

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Soul Society[edytuj | edytuj kod]

Bount (tylko anime)[edytuj | edytuj kod]

Sztuczna Karakura[edytuj | edytuj kod]

Sentarō o Ukitake podsłuchują Yamamoto

Po tym jak bunt Aizena kończy się fiaskiem, a sam zbrodniarz zostaje zapieczętowany i pojmany, Sentarō, Kiyone i Jūshirō pozwalają sobie podsłuchać treść reprymendy Wszechkapitana, jaka to spadła na Byakuyę, Zarakiego i Kyōraku. Podczas gdy trójka kapitanów otrzymuje burę za ich nonszalancki, pozbawiony szacunku stosunek do symbolu, jakim według Yamamoto były kapitańskie haori, Ukitake komentuje, iż na dziesięć dni po tym, jak Genryūsai stracił rękę, wydaje się, że wszystkie jego siły powróciły. Kapitan 13. Oddziału puentuję, iż teraz wszyscy mogą odetchnąć z ulgą, a Soul Society nigdy nie doczeka się drugiego tak znamienitego, silnego dowódcy.[2]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[edytuj | edytuj kod]

Inwazja armii Gotei 13 (tylko anime)[edytuj | edytuj kod]

Zaginiony Przedstawiciel Shinigami[edytuj | edytuj kod]

Po wygranej walce Ichigo z Ginjō, Sentarō zdaje raport Ukitake.[3]

Tysiącletnia Krwawa Wojna[edytuj | edytuj kod]

Sentarō wraz z Kiyone przyglądają się z przerażeniem na filary. Stwierdza, że są z bardzo gęstego Reishi. Gdy usłyszał od swojego wicekapitana, że kieruje się w stronę tych filarów, aby sprawdzić siły przeciwnika, on z Kiyone najprawdopodobniej ruszają za nim.[4]

Kiedy jakiś czas później dochodzi do ponownego najazdu nieprzyjaciela, Sentarō wraz z Kiyone Kotetsu biegną do domku kapitana Ukitake, aby pokazać mu, co stało się z Seireitei.[5]

Moce i umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Shunpo: Sentarō jest w stanie używać Shunpo w wystarczającym tempie, aby jak najszybciej odpowiedzieć na wezwanie kapitana, któremu nie chce kazać na siebie czekać.

Zanpakutō[edytuj | edytuj kod]

Odniesienia[edytuj | edytuj kod]

  1. Manga Bleach; rozdział 134, strony 13

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]