FANDOM

Taaaki zalążek.

„Sekret ślicznej sekretarki” jest trzysta czternastym odcinkiem anime Bleach.

Podczas kiedy Karakura nękana jest atakami tajemniczego Hollowa, Kon angażuje się w historię porzuconej kobiety.

Opis Edytuj

O314 Ichigo zaniepokojony słowami Kona

Ichigo przejęty tym, co Kon wyczyniał w jego ciele

Pewnego słonecznego dnia w Klinice Kurosaki, Kon uparcie i zajadle domaga się wypuszczenia z domu. Ichigo natychmiast nakazuje mu się zamknąć, niemniej pluszowy miś nie zamierza tak łatwo odpuścić głośnego narzekania na swój los. W akcie bezsilności sztucznie modyfikowana dusza powraca wspomnieniami do czasów, kiedy rudowłosy Shinigami tkwił w Hueco Mundo, dzięki czemu mógł do woli oddawać się podrywaniu, napastowaniu oraz stalkingowi w jego ciele. Zaniepokojony Kurosaki zaczyna wówczas rozumieć, skąd w okolicy wzięło się tyle plotek na temat jego wysoce niepoprawnego zachowania.

O314 Kon zauważa za oknem Haruko

Maskotka zauważa za oknem przepiękną nieznajomą

Wtedy maskotka z okna dostrzega nieznajomą kobietą, która zatrzymała się pod kliniką. Zahipnotyzowany jej kształtem jej pełnego biustu, pozwala sobie otworzyć okno i rzucić się w jej kierunku, wykrzykując dwuznaczne teksty o arbuzach. Ichigo natychmiast przechwytuje pełną zbereźnych myśli pluszową zabawkę, jednak ostatecznie powstałe zamieszanie ściąga uwagę nieznajomej.

Dźwigająca ze sobą bagaż z zakupami spożywczymi Haruko zwraca się w kierunku licealisty z pytaniem, czy w okolicy nie znajduje się Karakura Mart. Ichigo bez większego trudu wskazuje jej drogę z okna. Kobieta uprzejmie dziękuje, po czym ku szczeremu rozczarowaniu Kona rusza w swoją stronę.

O314 Ichigo wrzuca Gikongan do swojego ciała

Kurosaki korzysta z Gikongan

Praktycznie w tym samym czasie odzywa się Odznaka Przedstawiciela Shinigami - na terenie miasta pojawił się Hollow. Bez zbędnej chwili zwłoki, Ichigo natychmiast opuszcza swoje fizyczne ciało, po czym wrzucając do niego Gikongan oddaje je pod "opiekę" Kona. Wyruszając z pokoju, rudowłosy chłopak zakazuje mu jakichkolwiek szaleństw, co spotyka się z mało entuzjastycznym przytaknięciem ze strony rezydującej tymczasowo w ciele licealisty duszy.

Parę chwil później, kiedy Kurosaki przemierza niebo nad Karakurą w poszukiwaniu polującego na dusze potwora, Haruko kończy zakupy. Wychodząc z całodobowego marketu, sekretarka dostrzega na niebie postać w czarnym kimonie, po czym z westchnięciem komentuje sama przed sobą, że znowu widzi "dziwne rzeczy".

Jak nie trudno było się domyślić, w międzyczasie zdolny do czerpania ze wszystkich cielesnych uciech Kon opuszcza klinikę. Z niesłychaną radością brnie przed siebie, kiedy nagle zauważa stojącą na krawędzi mostu kobietę. Rozpoznając w niej nieznajomą z wcześniej, praktycznie natychmiast rzuca się w jej kierunku, chcąc przeszkodzić jej w samobójstwie.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Wszechkapitan Genryūsai Shigekuni Yamamoto na kilku barwnych przykładach prezentuje trzy reguły obowiązujące w zbiorze Zasad Prowadzenia Generalnych Porządków w Stylu Gotei 13 (護廷十三隊流掃除心得, Gotei Jūsantai-ryū Sōjikokoroe), mianowicie;

1. Jeśli chcesz przenieść ciężki mebel, nie wolno ci używać Bankai!
2. Jeśli odnaleziony został jakiś zawstydzający cię klamot, nie wolno ci używać Bankai!
3. Nawet, jeśli chcesz zbesztać obijających się podwładnych, nie wolno ci używać Bankai!

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Techniki

Pozostałe moce

Nawigacja Edytuj