FANDOM

ARTYKUŁ GŁÓWNY
GALERIA

Seinosuke Yamada ( (やま) () (せい) () (すけ) , Yamada Seinosuke) jest byłym wicekapitanem 4. Oddziału Gotei 13 pod dowództwem Retsu Unohany.[3] Obecnie pracuje jako medyk w Centralnym Instytucie Medycznym (真央施薬院, shin'ō seyakuin), gdzie stoi na czele specjalnej jednostki skupiającej się na pomocy członkom Czterech Wielkich Rodów Szlacheckich.[2]

Wygląd Edytuj

Charakter Edytuj

Historia Edytuj

Na kilka dekad przed pierwszym spotkaniem Rukii i Ichigo, Seinosuke otrzymał propozycję posady w Centralnym Instytucie Medycznym. Ustąpił wówczas ze stanowiska wicekapitana 4. Oddziału, pozostawiając pozycję swojej następczyni, Isane Kotetsu.[2][4]

Fabuła Edytuj

Can't Fear Your Own World Edytuj

Tego samego dnia, gdy Shūhei dowiaduje się, iż Tokinada ma stanąć na czele Rodu Tsunayashiro, Seinosuke odwiedza baraki 4. Oddziału, w których spotyka się ze swoim młodszym bratem, Hanatarō. Na chwilę po tym, jak starszy z Yamadów daje pokaz swojego cynicznego, wisielczego poczucia humoru, proponuje bratu, aby ten wziął sobie kilka dni wolnego od pracy. Przyznaje tajemniczo, iż jego uszu dobiegły pewne słuchy, według których chociaż zagrożenie ze strony Quincy zniknęło, na Seireitei lada moment może spać kolejny kryzys.[2]

Wysoka energia duchowa: Jako wicekapitan 4. Oddziału, Seinosuke mógł pochwalić się wysokim poziomem energii duchowej. Gdy po objęciu stanowiska 8. Oddziału Lisa Yadōmaru rozważała, kto powinien zostać jej bezpośrednim zastępcą, samo pokrewieństwo z Yamadą sprawiło, aby wzięła pod uwagę wybór Hanatarō.[4]

Mistrz Kidō:

  • Kaidō (回道, Droga Odwrócenia):

Rozległa wiedza:

Poprzednie moce i umiejętności Edytuj

Zanpakutō Edytuj

Po ustąpieniu ze stanowiska wicekapitana 4. Oddziału i opuszczeniu szeregów Gotei 13, Seinosuke zmuszony był oddać swoje Zanpakutō. Obecnie znajduje się ono w siedzibie jego dawnej jednostki.[2]

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Nieznany
Dyrektor Centralnego Instytutu Medycznego
Obecnie
Następca:
Brak
Poprzednik:
Nieznany
Wicekapitan 4. Oddziału
? - ?
Następca:
Isane Kotetsu

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Bleach Official Character book 2 MASKED
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Nowelka Bleach; Can't Fear Your Own World; Rozdział 3.
  3. 3,0 3,1 Manga Bleach; Tom 36, szkice między rozdziałami
  4. 4,0 4,1 Nowela Bleach: WE DO knot ALWAYS LOVE YOU

Nawigacja Edytuj