FANDOM

Taaaki zalążek.

Seele Schneider (魂を切り裂くもの (ゼーレシュナイダー) , zēreshunaidā; po niemiecku „Krawiec Dusz”, a japońsku „Przecinający Dusze”) to rodzaj strzał znajdujących się w asortymencie bojowym Quincy. Według Uryū Ishidy, to jedyna używana przez Quincy broń posiadająca ostrze.[1]

Wygląd Edytuj

Seele Schneider przypominają wąskie, srebrne tuby. Uruchomione, generują ostrze błękitnego światła.[2]

Działanie Edytuj

Anhäufer

Seele Schneider absorbuje Reishi przeciwnika

Anhäufer (アンホイファ, anhoifā; po niemiecku "Gromadzący"): Drugą zdolnością Seele Schneider jest absorbowanie duchowych cząsteczek od przeciwnika podczas walki. Im większa ilość zgromadzonych cząsteczek, tym silniejszy staje się Quincy.

Seele Schneider episode 269

Uryū Ishida używający Seele Schneider jako strzały

Funkcjonalność jako miecz i strzała: Ponieważ fizyczne oddziaływanie dużych prędkości może być zniszczone przez wpływ duchowych prędkości, Seele Schneider może zrobić więcej szkód fizycznych, kiedy atak jest oparty na cząsteczkach duszy.

Techniki Gintō Edytuj

Sprenger attack

Uryū używający ataku Sprenger

Sprenger (破芒陣, shupurenga; po niemiecku „Wybuch”, a japońsku „Zgrywanie Formacji Trawy”): Ta technika wykorzystuje 5 Seele Schneider, aby utworzyć pięciokąt, który po aktywowaniu powoduje ogromny wybuch w jej granicach. Seele Schneider działają jak akumulatory, magazynują niezbędne cząsteczki duchowe, które powodują eksplozję, którą uruchamia Gintō działając jak spust.

Istnieje również wada tej techniki. Odpowiednie ustawienie Seele Schneider zajmuje bardzo dużo czasu, więc stosowanie go w walce jest trudne, chyba że ma się partnera, który może zająć przeciwnika w tym czasie. Jak dotąd najsilniejsza technika Quincy.

Znani użytkownicy Seele Schneider Edytuj

Występy w innych mediach Edytuj

Zobacz też Edytuj

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Seele Schneider

  • Seele

    6 wiadomości
    • któryś z Vanów(mylę ich imiona,chodzi o tego z HM) powiedział,że Ishida jako uczeń swojego dziadka używa przestarzałych technik(jaki...
    • Dla jasności, członek Wandenreich, o którym mówi kolega/koleżanka wyżej to '''Quilge Opie''' ;)