FANDOM

Sōjun Kuchiki (朽木蒼純, Kuchiki Sōjun) to były wicekapitan 6. Oddziału w Gotei 13 pod dowództwem Ginreia Kuchiki 100 lat temu. Był ojcem Byakuyi.

Wygląd Edytuj

MASKED2 Szkic Sojuna

Sōjun Kuchiki

Podczas gdy piastował stanowisko wicekapitan 6. Oddziału około stu lat temu, Sōjun wyglądał jak młody, szczupły, średniego wzrostu mężczyzna o lawendowych oczach i cienkich, ciemnych brwiach. Jego długie, czarne, starannie zaczesane włosy sięgały do ramion i spięte były przy pomocy wyrażających jego szlacheckie pochodzenie Kenseikanów. Nosił typowe dla większości Shinigami Shihakushō bez żadnych wyraźnie rzucających się w oczy dodatków.[1] Jego syn, Byakuya, odziedziczył wiele cech aparycji po ojcu.

Osobowość Edytuj

Sōjun został opisany jako ciepła, uprzejma osoba, nieposiadająca ducha walki pomimo swojego talentu. Miał także problemy zdrowotne.[1]

Historia Edytuj

Ponad 100 lat temu, Sōjun służył jako wicekapitan 6. Oddziału. Jego ojciec, Ginrei, był zaniepokojony zdrowiem Sōjuna i zastanawiał się czy go awansować, jednak w końcu został wybrany.[1] Został zabity podczas misji i pochowany obok swojej żony.[2]

Zanpakutō Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Bleach Official Character book 2 MASKED

Tytuły Edytuj

Poprzednik:
Nieznany
Wicekapitan 6. Oddziału
?
Następca:
Ginjirō Shirogane

Nawigacja Edytuj