FANDOM

Ten artykuł jest edytowany przez Sccq98.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 1861 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Ryūzaburō ( (りゅう) (さぶ) (ろう) , Ryūzaburō) jest jedną z dusz zamieszkujących Rukongai.[1]

Wygląd Edytuj

Ryūzaburō jest młodym, niewysokim chłopcem o ciemnobrązowych, sięgających ramion włosach i dużych, grafitowych oczach. Zazwyczaj nosi proste, modre kimono z krótkim rękawem.[1]

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

O312 Hollow dogania Ryūzaburō

Hollow dogania Ryūzaburō

Po tym jak Ryūzaburō zakrada się do jaskini, w której ukrywał się Hollow i kradnie fragment jego ogona, potwór rusza w pogoń za chłopcem. Kiedy zapędzona w ślepy zaułek dusza ma już zostać pożarta, dziecko zostaje nieświadomie uratowane przez Marechiyo Ōmaedę, na widok którego osłabiony Hollow rezygnuje z polowania i wycofuje się.[1]

Shinigami zamierza ruszyć w kierunku niebezpiecznego stworzenia, zostaje jednak zatrzymany przez chłopca, który dziękuje mu za pomoc i prosi, aby ten mu się przedstawił. Ōmaeda po chwili pauzy oznajmia, że jest kapitanem 2. Oddziału, zaskarbiając sobie tym samym natychmiastowy podziw i głęboki szacunek Ryūzaburō.[1]

Tego samego dnia, wieczorem, uratowany przez Marechiyo chłopak chwali się przed kolegami skradzioną Hollowowi z ogona obręczą. Koledzy młodzika powątpiewają, czy mogą uznać rzucone mu wyzwanie za wykonane, biorąc pod uwagę interwencję Shinigami, Ryūzaburō broni się jednak, mówiąc, że nikt nie powiedział, że nikt nie może mu pomóc. W tym samym momencie, kiedy Ōmaeda ponownie pojawia się w zasięgu wzroku dzieci, cała trójka podbiega do niego i dziękując za jego protekcję, proszą, aby ten jeszcze kiedyś ich odwiedził.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Anime Bleach; Odcinek 312

Nawigacja Edytuj