FANDOM

Aparat GALERIA

Ryūnosuke Yuki (行木 竜ノ介, Yuki Ryūnosuke) jest jednym z Shinigami, który zastępuje Zennosuke Kurumadaniego jako strażnik na obszarze miasta Karakura.

Wygląd Edytuj

Ryūnosuke ma ciemne włosy i srebrno-zielone oczy. Nosi typowe dla Shinigami Shihakushō. Włosy spina kilkoma okrągłymi spinkami; trzema po lewej stronie głowy i dwoma po prawej.

Osobowość Edytuj

Ryūnosuke jest miękką i nieśmiałą osobą. Okazał się również być nerwowy i łatwo się przestraszył, gdy 4 Hollowów przygotowuje się do ataku na niego.

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

C480p7

Yuki uderzony przez Shino

W dniu kiedy planowane jest przejęcie opieki nad miastem Karakura za Zennosuke Kurumadaniego, Yuki zostaje pozbawiony przez niego snu. Shinigami jest zły na niego, że jeszcze śpi. Ryūnosuke wyjaśnia, że przez całą noc był zbyt zdenerwowany misją, aby spać, dlatego jest bardzo zmęczony. Następnie przychodzi Shino, która każe chłopakowi przygotować się do misji. Mówi jej, że jest przerażony pilnowaniem miasta o tak dużym zagęszczeniu Hollowów. Kobieta beszta go za jego postawę i pyta, dlaczego nie jest dumnie przygotowany na misję z uniesioną klatką piersiową. Yuki komentuje następnie, że ona nie ma czego unosić, przez co zostaje uderzony w twarz. Tego wieczoru Yuki i Shino trafiają do Świata Ludzi przez Zennosuke, który następnie ich opuszcza, dodając otuchy. Kobieta proponuje, aby się rozdzielili, na co Ryūnosuke niechętnie się zgadza.[1]

R480 Yuki dostrzega Shino w łapach Huge Hollowa

Ryūnosuke znajduje ranną Shino

Yuki szybko odnajduje jednego Hollowa i ucieka wołając Shino. Znajduje ją jednak w szponach jednego z Hollowów. Wyciąga swój miecz i postanawia ją uratować, jednak zostaje atakowany i leży ciężko ranny na dachu jednego z budynków. Zostaje ocalony przez Ichigo, który zabija Hollowa i się przedstawia.[2] Wkrótce potem przybywa Orihime, która leczy jego i Shino.

Dwa dni potem Yuki budzi się w łóżku Kurosakiego, który mówi mu, że już może się stąd wynosić. Niespodziewanie przychodzi Inoue z chlebem, którego nie udało jej się sprzedać oraz Chad i Uryū. Po jakimś czasie Ryūnosuke uświadamia sobie, że Ichigo jest tym, który go uratował. Chłopak stwierdza, że Przedstawiciel Shinigami jest silniejszy niż przypuszczał.

C481p13

Ryūnosuke "przywitany" przez Shino

Kurosaki podaje mu jedzenie i mówi, że musi wejść w Gigai żeby je zjeść. Yuki pyta, czy wszystko w porządku z Shino, ale dziewczyna w tym samym czasie wchodzi do pokoju i uderza go. Następnie mówi, że jest beznadziejny, bo spadł cały dzień mimo uleczonych ran. Ichigo mówi do Yukiego, że nadal nie wie jak on się nazywa. Niespodziewanie pojawia się tajemniczy mężczyzna, który przedstawia się jako Asguiaro Ebern.[3] Yuki trzęsie się ze strachu i pyta Inoue kto to był. Dziewczyna odpowiada, że sama się nad tym zastanawia.[4]

Yuki niepokoi się, że Ichigo jeszcze nie wraca. Uryū uspokaja go, że Reiatsu przeciwnika zniknęło, a poza tym nie było szans by Kurosaki mógł przegrać. Chwilę potem wraca Ichigo, a Yukiemu zaczyna dzwonić Denreishinki. Przeprasza za głupi dzwonek i odbiera. Po zakończonej rozmowie mówi, że przeprasza, ale musi wrócić na pogrzeb wicekapitana 1. Oddziału - Chōjirō Tadaoki Sasakibe.[5]

Roz492 Shino iYuki lecą na spotkanie

Yuki i Shino lecą na spotkanie z Hidetomą

Kiedy trwają przygotowania do wojny z Wandenreich, Yuki i Shino pędzą ma spotkanie z żołnierzem szóstej rangi. W czasie biegu, Ryūnosuke pyta dlaczego tak naprawdę muszą walczyć z Quincy. Zirytowana odpowiada mu, że przecież wypowiedzieli wojnę. Chłopak wyjaśnia, że nie o to mu chodziło - dlaczego Quincy i Shinigami od lat walczą ze sobą, chociaż mają jeden wspólny cel - niszczenie Hollowów. Do rozmowy wtrąca się Hidetomo. Dwójka Shinigami przeprasza go za spóźnienie, ale oficer mówi, że to nie ma znaczenia i chce kontynuować rozmowę. Wyjaśnia im różnice pomiędzy zabijaniem Hollowów a całkowitym wymazywaniem ich egzystencji i tłumaczy, że to doprowadziło do wybuchu wojen między nimi, a w ostateczności - do wymordowania rasy Quincy. Yuki pyta Hidetomo czy Shinigami walczą dla słusznej sprawy. Oficer wyjaśnia, że jeśli tylko jedna strona walczy o sprawiedliwość, wtedy nazywa się to "obroną" lub "podbojem", lecz to jest wojna, gdzie dwie strony walczą w słusznej sprawie.[6] Chłopak denerwuje się sytuacją, ale Hidetomo uspokaja go, że jeśli wrogowie zaczęliby atakować, musieli dostać się do jednej z czterech bram, a wtedy wszcząłby się alarm. Pojawia się jeden z wrogów i mówi, że ma to sens. Wybucha zamieszanie, ale jeden z Shinigami uspokaja, że znajduje się on za barierą. Yuki ze strachem zauważa, że jest on wewnątrz bariery.[7]

Roz497 Shino i Yuki

Przerażony Yuki

Gdy rozpoczęła się inwazja Wandenreich, Yuki jest wraz z pozostałymi członkami 13. Oddziału, gdy atakuje ich jeden ze Sternritter.[8] Kiedy Hidetomo zostaje pokonany, Yuki stoi nad jego ciałem.[9]

Zanpakutō Edytuj

Cytaty Edytuj

Shino-san…! Muszę… Jest tu tylko nasza dwójka… Muszę ją uratować… Eh… Jej ręka nie rusza się, jak całe jej ciało. Nie ma mowy… Czemu… Jak jedno uderzenie mogło zrobić coś takiego… Ja też umrę od jednego ciosu? Tak wiele krwi… Nie! Nie chcę umierać! Nawet jeszcze nie uratowałem Shino-san…

[10]

Odniesienia Edytuj