GALERIA

Taaaki zalążek.

Ryō Kunieda ( (くに) (えだ) (りょう) , Kunieda Ryō) jest uczennicą Liceum Karakura, która chodzi do klasy z Ichigo Kurosakim. Medalistka w sprintach.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Kunieda ma czarne, długie, lśniące włosy i ciemne oczy. Pod lewym okiem ma charakterystyczny pieprzyk. Ma długą szyję i pociągłą twarz. Jej nogi są długie, a strojem jest standardowy szkolny mundurek uczennicy liceum Karakura.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Z charakteru wydaje się cicha, spokojna i opanowana. Odzywa się zazwyczaj tylko w obecności przyjaciółek.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Agent Shinigami[edytuj | edytuj kod]

Po raz pierwszy widzimy ją na przerwie śniadaniowej wraz z resztą koleżanek z klasy.Następnie gdy idąc wraz z Michiru Ogawa spostrzegają maszerującego sobie rześko Kona w postaci pluszowej zabawki , natychmiast zdejmując torbę postanawia go gonić ; wtedy dowiadujemy się o tym , że odniosła sukces w biegu na 100 m ,więc Kon tym bardziej przestraszony zaczyna uciekać.

Bestialskie miecze (tylko anime)[edytuj | edytuj kod]

Podczas spaceru do domu ze szkoły z Michiru, Orihime i Tatsuki, Ryō słucha jak Michiru wspomina Misato Ochi mówiła jej, że nowa studentka jest bardzo inteligentna i dobra w sporcie. Tatsuki pyta dlaczego ona przeniosła się do ich szkoły, jednak Michiru mówi, że Misato nie wie.

Odniesienia[edytuj | edytuj kod]

  1. 1,0 1,1 1,2 Zbiór ilustracji Bleach JET

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]