Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki
Taaaki zalążek.

Ruri'iro Kujaku (村正, Lazurowy Paw) jest Zanpakutō Yumichiki Ayasegawy. Został zmaterializowany w serii „Nieznane opowieści Zanpakutō”.

Wygląd[]

Z wyglądu przypomina człowieka-pawia. Ma fioletowe włosy splecione w warkocz. Po bokach głowy są widoczne dwa kosmyki. Na głowie nosi bandaż koloru ecri, a na owym bandażu widać pomarańczowe stojące włosy z tyłu. Na ramionach widać czarne porosty, a z przedramienia zwisają długie pawie pióra. Owe pióra tworzą także coś w stylu szaty. Z tyłu, tak jak każdy paw, znajdują się najdłuższe pióra. Nosi ecrilowe buty, wyglądem zbliżone do łap ptaka.

Osobowość[]

Ruri'iro Kujaku jest bardzo dumny ze swojego wyglądu podobnie do swojego mistrza. Kocha wszystko to, co jest piękne, często krytykuje wygląd innych, niekiedy robi to dość szyderczo. Bardzo dba o swoją urodę. Jego powodem porzucenia Yumichiki jest to, aby zapłacić za swój znienawidzony pseudonim "Fuji Kujaku".

Fabuła[]

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime)[]

Ruri'iro Kujaku jest widziany, wraz z resztą Dusz Zanpakutō, kiedy pojawiają się przed Shinigami, którzy zostali zebrani na wzgórzu Sōkyoku.[1] Później jest widziany wraz z Senbonzakurą i Hōzukimaru kiedy patrzą na wzgórze Sōkyoku z twierdzy. Kiedy Muramasa mówi, że chce, aby Ichigo został schwytany, Kujaku wraz z Wabisuke jest gotów do wykonania zadania.

Moce i umiejętności[]

Zanpakutō[]

W normalnej formie wygląda jak normalna katana z turkusową osłoną na rękojeści.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest Rozdziel i zegnij się (裂き狂え, sakikurue). Przybiera formę czterech zaokrąglonych sierpów ułożonych jak wachlarz.

Specjalne zdolności Shikai: W rzeczywistości jego prawdziwą zdolnością jest wysysanie Reiatsu przeciwnika. Wyglądają jak macki rośliny w formie pawich piór, a kiedy oplotą przeciwnika, wysysają miarowo jego energię duchową, która powoduje, że kwiaty na jego pnączach zakwitają, a jak zakwitną do końca, to przeciwnik umiera.

Cytaty[]

Jak to jest być zaatakowanym przez moc, której tak bardzo nienawidzisz?

— Do Yumichiki

Odniesienia[]

  1. Anime Bleach; Odcinek 230

Nawigacja[]

Advertisement