FANDOM

Rozpoczęcie wojny, Visoredzi i Arrancarzy jest sto dwunastym odcinkiem anime Bleach.

Zostają ujawnione informacje na temat Arrancarów i Visoredów.

Opis Edytuj

Plik:Kisuke-003.jpg

Isshin Kurosaki stoi obok znikającego ciała pokonanego Hollowa, kiedy pojawia się Kisuke Urahara i pyta go, czy pomścił jej śmierć. Chce też wiedzieć, jak Kurosaki czuje się używając znów, po dwudziestu latach swoich mocy Shinigami. Ten odpowiada, że właściwie nie żywił urazy do tego konkretnego Hollowa, a jedyne, czego żałował przez dwadzieścia lat, to że nie był w stanie uratować Masaki w noc, gdy zginęła. Urahara zmienia temat i zaczyna mówić o jego synu, na co Isshin stwierdza, że wie, iż Visoredzi się z nim skontaktowali. Kurosaki wie, że są oni Shinigami, którzy sięgnęli po moce Hollowów. Urahara stwierdza, że skoro Visoredzi wykazali aktywność, to przygotowują się, podobnie jak oni, do ostatecznej bitwy.

Plik:Captains meeting called.jpg

Następnie Isshin zauważa, że Grand Fisher, którego przed chwilą pokonał, różnił się znacząco od Pół-Arrancarów, o których słyszał wcześniej. Ewolucja Pół-Arrancarów przebiegała powoli pzez całe dekady, a nawet stanęła w miejscu, ale wygląd i siła Grand Fishera świadczą o tym, że jest w to zamieszany Sōsuke Aizena. Były kapitan przy pomocy Hōgyoku prawdopodobnie próbuje stworzyć kompletnego Arrancara, a wysłanie tego niepełnego służyło tylko zebraniu danych, koniecznych Aizenowi do kontynuowania eksperymentu, zaś jego prawdziwym celem jest zbudowanie armii Menosów, prowadzonej przez Arrancarów. Urahara komentuje, że teraz, gdy wszystkie siły są w ruchu wydarzy się coś ważnego. Nagle obaj wyczuwają Reiatsu Ichigo i Kisuke stwierdza, że w obecnej sytuacji lepiej byłoby uniknąć spotkania z nim, po czym każe wszystkim zbierać się do domu. W tym samym czasie w Soul Society wszechkapitan Genryūsai Shigekuni Yamamoto zwołuje spotkanie kapitanów Gotei 13.

Następnego ranka, w szkole Ichigo zastanawia się, do kogo należało Reiatsu z poprzedniej nocy, bo nie udało mu się tego ustalić, a także rozmyśla nad propozycją Shinjego. Tuż obok Uryū Ishida rozważa propozycję swojego ojca. Do klasy wchodzi Orihime Inoue, a za nią Hirako, który ściska dziewczynę na powitanie. Kurosaki, zaskoczony jego widokiem, wywleka go z sali na rozmowę i na zewnątrz ostrzega, że nie zmienił zdania i nie jest zainteresowany dołączeniem do Visoredów. Shinji oświadcza, że nie da się tak szybko zniechęcić i będzie go przekonywał do skutku. Dodaje, że Ichigo już jest jednym z nich, czy tego chce, czy nie, a wewnętrzny Hollow będzie go pochłaniał od środka i zniszczy jego samego oraz wszystko dookoła, jeśli nie skorzysta z ich pomocy.

Hiyori and Shinji

Hiyori znęca się nad Shinjim

Shinjiego, wracającego ze szkoły, atakuje niska dziewczyna w czerwonym dresie z mieczem, którą tamten rozpoznaje. Hiyori, jak ją nazwał Visored, uderza go klapkiem i zaczyna się na niego wydzierać, narzekając, że nie zwerbował Kurosakiego. Po pojawieniu się Inoue i Chada, Hiyori ponownie uderza Shinjego za to, że był śledzony. Orihime pyta Hirako, kim jest i czego chce od Ichigo. Odzywa się jasnowłosa dziewczyna, która przedstawia się jako Hiyori Sarugaki, po czym z kolei poznaje tożsamość Inoue i Chada. Chwilę rozwodzi się nad znaczeniem ich imion, po czym wyciąga miecz, przygotowując się do zabicia ich. W ostatniej chwili powstrzymuje ją Shinji i chwtając, ucieka jak najdalej od dwójki ludzi. Inoue chce ich ścigać, ale Sado ją powstrzymuje, mówiąc, że nie są w stanie dogonić uciekających, a nawet jeśli ich znajdą, to skończy się to dla nich śmiercią. Shinji dalej biegnie, teraz w powietrzu nad Karakurą, trzymając wyrywającą się i krzyczącą Hiyori. Kiedy dziewczyna się uspokaja, mówi, że nienawidzi zarówno Shinigami, jak i ludzi, na co Hirako stwierdza, że wie o tym, a teraz mogą tylko cierpliwie czekać. Wieczorem Uryū pojawia się w szpitalu u swojego ojca i składa mu przysięgę, że zerwie kontakty z Shinigami, o ile tamten pomoże mu odzyskać jego własne moce Quincy.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

Shūhei Hisagi, Izuru Kira i Renji Abarai idą korytarzem. Hisagi zauważa, że ostatnio stał się rozpoznawalny i wszyscy się z nim witają. Po chwili jakiś Shinigami wita Hisagiego i zainteresowany Renji pyta, kto to był. Hisagi informuje, że to Shinigami z 7. Oddziału i że stali się przyjaciółmi od czasu inwazji Bount. Na to Kira mówi Hisagiemu, że Iba stara się go obserwować i brać z niego przykład, bo członkowie jego oddziału nie traktują go z należytym szacunkiem. Renji jest zdziwiony, że Iba w ogóle o to zabiega, a Kira odpowiada mu, że czasami mówi okrutne rzeczy.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Brak.

Użyte moce i techniki Edytuj

Brak.

Nawigacja Edytuj