FANDOM

GALERIA

NOWELKI

Roka Paramia (ロカ・パラミア) jest Arrancarem w armii Sōsuke Aizena wykonującym obowiązki medyka.

Wygląd Edytuj

Roka zdaje się być szczupłą, wysoką kobietą o średniej długości, prostych, ciemnych włosach i szarych oczach. Prawą stronę jej głowy pokrywa równo przepołowiona maska Hollowa przypominająca kształtem ludzką czaszkę. Nosi długą, prostą, ciemnozieloną suknię w proste pasy, z typowym dla golfu kołnierzem oraz czarne buty.[1][2]

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

O127 Roka pyta o Yammy'ego o przyszyte ramię

Roka pyta Yammy'ego o stan przyszytego ramienia

Jakiś czas przed tym, jak Sōsuke Aizen zmienia Wonderweissa w Arrancara, Ulquiorra zastaje Yammy'ego w trakcie operacji ponownego przyszycia ramienia Décimo. Podczas kiedy Llargo narzeka na powolne tempo zabiegu i dyskutuje z Ciferem na temat tego, jaki los mógłby go spotkać, gdyby jego ścięta kończyna została zniszczona, tak jak w przypadku Grimmjowa, Roka usuwa szwy z ciała Yammy'ego. Kobieta pyta, czy jej pacjent jest w stanie sprawnie poruszać ramieniem, jednak na chwilę po tym, jak ten przytakuje jej, Llargo miażdży głowę Paramii. Śmiertelnie ranna osuwa się na ziemię, podczas gdy Décimo rzuca jedynie w przestrzeń, iż będąc w pełni sił, zadając taki cios zgniótłby jej ciało przynajmniej do pasa.[1]

Występy w innych mediach Edytuj

Main Osobny artykuł: Występy w nowelkach

Jej losy, historia i umiejętności zostają szerzej omówione w noweli „Bleach: Spirits Are Forever With You”.

Cenzura Edytuj

R229 Yammy miażdży głowę Roki

Oryginalna scena ataku Yammy'ego

  • W anime scena domniemanej śmierci Roki zostaje zmieniona. W tej wersji, po tym, jak Paramia ściąga szwy Yammy'emu, ten uderza ją, a gdy jej ciało rozbija się na ścianie, Llargo rzuca, że będąc w pełni sił przebiłby nią mur.[2] W mandze, Décimo miażdży głowę kobiety wbijając ją w bark, po czym narzeka, iż w normalnych okolicznościach powinien być w stanie zgnieść ją aż do pasa.[3]

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko tej postaci nie pada ani razu w anime, mandze ani żadnym z databooków. Nazwisko Roka Paramia pojawia się wyłącznie w noweli „Bleach: Spirits Are Forever With You” autorstwa Ryōgo Narity.

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 229, strony 2-5
  2. 2,0 2,1 Anime Bleach; Odcinek 127

Nawigacja Edytuj