FANDOM

GALERIA

Rikichi Yuki ( () () () (きち) , Yuki Rikichi)[1] jest żołnierzem 6. Oddziału Gotei 13.

Wygląd Edytuj

Rikichi jest mężczyzną niskiego wzrostu i chudej postawy. Jego włosy i oczy są czarne. Nosi standardowy strój Shinigami. Przy lewym uchu ma wisiorek z kolorowymi koralikami, a nad lewym okiem widnieje tatuaż, w podziwie dla Renjiego.

Osobowość Edytuj

Jedynym powodem dołączenia Rikichi do 6. Oddziału był Renji Abarai, który był jego autorytetem. Podziw dla Renjiego był tak duży, że uwolnił Hanatarō Yamadę, aby ten mógł go uratować.

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

O18 Renji kopie Rikichiego

Renji i Rikichi

Kiedy widzimy go po raz pierwszy, próbuje on sterować Piekielnym motylem, aczkolwiek źle to robi.[2] Po walce Renjiego z Ichigo i jego przegranej, Byakuya Kuchiki nakazuje zamknąć go w więzieniu. Gdy Renji ucieka z koszar 6. Oddziału, Rikichi jest jednym z Shinigami, którzy zostali wysłani, aby go schwytać, jednak nie radzi sobie z nim.

Renji szukając zemsty walczy z kapitanem, jednak przegrywa z jego Bankai. Następnie Rikichi uwalnia Hanatarō Yamade z więzienia, by mógł wyleczyć Renjiego.[3] Chociaż nie był zadowolony z działań Renjiego przeciwko jego Oddziałowi, jednak mówi mu, aby kontynuował walkę, w którą wierzy.

Bount (tylko anime) Edytuj

W serii o Bount, Rikichi otrzymuje list od wszechkapitana Genryūsai Shigekuni Yamamoto, który jest adresowany do Byakuyi. Pismo mówi Byakuyi o zbadaniu Bount i pilnowaniu Mayuri Kurotsuchiego.

Nieznane opowieści Zanpakutō (tylko anime) Edytuj

Jest on krótko widziany, gdy jest nieprzytomny wraz z innymi Shinigami w koszarach 6. Oddziału. Zakłada się, że Byakuya jest za to odpowiedzialny.[4]

Zanpakutō Edytuj

Zanpakutō Rikichiego nigdy nie został pokazany.

Odniesienia Edytuj

  1. Fanbook Bleach: 13 BLADEs; strona 84
  2. Manga Bleach; Rozdział 59
  3. Manga Bleach; Rozdział 149
  4. Anime Bleach; Odcinek 241