FANDOM

Renji Abarai kontra Jackie Tristan jest walką pomiędzy wicekapitanem 6. Oddziału, Renjim a Fullbringerem, Jackie.

Prolog Edytuj

Po tym jak Ichigo stracił Fullbring i zyskał moce Shinigami, zjawili się pozostali członkowie Xcution, którzy chcieli mocy Kurosakiego. Po otrzymaniu mocy, Yukio przy pomocy swojego Fullbringu rozdzielił wrogów z sojusznikami. Renji trafił na Jackie.[1]

Bitwa Edytuj

Ep363 Brudno

Brud wydobywający się z silnika

Jackie pyta Renjiego czemu nie zaatakuje. Mężczyzna odpowiada, że nie zaatakuje pierwszy kobiety. Tristan stwierdza, że jest dżentelmenem i pyta się czy kiedykolwiek widział kobietę silniejszą od siebie. Abarai odpowiada, że tu nie chodzi o siłę. Shinigami pyta się kobiety do czego służą te silniki od motoru. Jackie jest zdziwiona, że Renji wie co to motor i mówi by dobył miecza, póki nie jest za późno.[2]

Ep363 Kontra

Renji kontratakuje

Nagle z silników zaczyna wyciekać brudna ciecz pokrywająca ciało Jackie. Następnie tłumaczy, że brud zwiększa siłę jej Dirty Boots i mówi by Abarai wyciągnął swój miecz. Kobieta atakuje go od tyłu, ale porucznik bez problemu robi unik. Po chwili kopie go w brzuch i stwierdza, że to już koniec. Kiedy jednak zauważa, że Renji stoi bez ran, jest zaskoczona, że zdołała go tylko przesunąć. Abarai mówi, że napatrzył się już wystarczająco i prosi ją by pokazała swój najsilniejszy atak. Jackie atakuje, ale atak nie działa na Renjiego. Ten wyjmuje Zanpakutō i uderza ją w brzuch rękojeścią. Następnie mówi, że ciężko trenował przez ostatnie 17 miesięcy, by móc walczyć z Aizenem.[3]

Ep363 Ucieczka

Abarai szuka wyjścia

Abarai rozgląda się i szuka wyjścia, ale nie może go znaleźć. Widząc, że kobieta odzyskała przytomność, stwierdza, że jest twarda. Jackie mówi mu, by ją zabił póki ma okazję. Renji stwierdza, że musi być jakieś inne rozwiązanie. Nagle niebo zaczyna się zapadać. Tristan stwierdza, że Yukio ich szpieguje i zamierza usunąć wymiar wraz z nimi. Rozkazuje Renjiemu się zabić, ale ten odpowiada, że "śmieciem jest ten, kto podnosi rękę na kobietę. Jeśli mam być śmieciem, wolę umrzeć" i postanawia wyjść stąd siłą. Jackie stwierdza, że jego uczucia do niej nie docierają i próbuje popełnić samobójstwo.[4]

Następstwa Edytuj

Renjiemu udaje się wydostać z wymiaru i dociera ranny do miejsca, gdzie znajduje się Zaraki i Ikkaku, który pyta go co z przeciwnikiem. Abarai odpowiada, że wyszedł przed wybuchem, ale nie mógł się ruszać.[5]

Jackie przeżyła próbę samobójczą, ale straciła swój Fullbring. Znalazła ciało Giriko i je pochowała. Następnie spotkała Yukio i chciała odejść razem z nim. Chłopak powiedział aby dała mu trzy lata, a w tym czasie rozkręci biznes i da jej zatrudnienie. Jackie odpowiada, że będzie czekać.[6]

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj