FANDOM

Renji Abarai kontra Byakuya Kuchiki jest jedną z walk w czasie Inwazji Ryoka.

Prolog Edytuj

Renji ucieka ze swojej celi i rani kilkunastu napotkanych Shinigami. Chce za wszelką cenę uratować Rukię od stracenia, lecz niespodziewanie wyczuwa Reiatsu swojego kapitana - Byakuyi. Kuchiki pyta Renjiego dokąd idzie. Abarai odpowiada, że zamierza uratować Rukię, ale kapitan mówi, że nie ma mowy.[2]

Bitwa Edytuj

Walka Renjiego i Byakuyi

Renji postanawia walczyć z Byakuyą

Byakuya używa Shunpo, pojawia się za nim i próbuje zaatakować, jednak Renji blokuje jego miecz. Mówi, że ta technika to Senka, która polega na podejściu przeciwnika od tyłu i bezpośrednim ataku jego punktów witalnych. Stwierdza, że to ulubiona technika kapitana, ale widział ją już wiele razy, ale teraz dostrzega jego ruchy i dorównuje mu prędkością, a jego miecz nie może go zabić. Kuchiki pyta go czemu jest taki pewny siebie, jakby już wygrał. Próbuje uwolnić swój Zanpakutō - Senbonzakurę, ale Abarai zatrzymuje uwolnienie swoim Shikai. Wicekapitan mówi, że ten miecz nie jest w stanie go zabić dlatego, że od bardzo dawna Byakuya był jedyną osobą, którą chciał prześcignąć. Kapitan jest zaskoczony uwolnieniem Zanpakutō bez wypowiedzenia imienia, ale Renji przygotowuje się do aktywowania Bankai.[3]

Renji x

Bankai Renjiego, Hihiō Zabimaru

Z dymu wyłania się Abarai z wielkim szkieletem węża w ręku. Byakuya pyta od kiedy niby on może używać Bankai, na co podwładny odpowiada, że kapitana zawsze nie obchodzili podwładni, więc tego nie zrozumie. Powtarza, że uratuje Rukię, nawet jeśli będzie to musiał zrobić siłą. Kuchiki mówi, że z takimi umiejętnościami, nie będzie w stanie sprawić by dotknął ziemi. Renji przystępuje do ataku, ale Byakuya łatwo go unika przy pomocy Shunpo. Kapitan jest zmuszony do uwolnienia Shikai i powoduje, że szkielet rozpada się na kawałki. Segmenty łączą się w poprzednią postać, a Abarai komentuje, że zdolności Senbonzakury ma w małym palcu. Znowu atakuje, przez co Byakuya pada na kolano.[4]

Renjihitby6rodsprison

Renji uwięziony za pomocą Rikujōkōrō

Renji szykuje się do kolejnego ataku, ale Kuchiki używa Hadō 33. Sōkatsui i niszczy przy okazji kilka budynków. Abarai jest zaskoczony pominięciem inkantacji i tak potężną mocą. Krzyczy do Byakuyi, że nie ukryje się za pomocą takich środków. Podczas ataku traci kontrolę nad Bankai, po czym kapitan mówi, że to on jest głupcem, ponieważ nie użył Kidō by go oślepić, ale zaburzyć rytm Bankai, bo jego największą wadą jest nieokiełznana moc jaką wytwarza, a aby ją opanować, potrzeba kilkunastu lat ciężkiego treningu. Renji próbuje nadal atakować, ale zostaje zatrzymany przez Bakudō 61. Rikujōkōrō. Byakuya mówi by odłożył miecz, a zachowa życie. Później pyta czy zapomniał, że on także ma Bankai. Wypuszcza miecz w ziemię i aktywuje Senbonzakurę Kageyoshi. Abarai zostaje zaatakowany ostrzami i poważnie zraniony. Kuchiki wyjaśnia, że różnica między nimi to jak historia o małpie, która próbowała dosięgnąć księżyca oraz stwierdza, że pazury Renjiego nigdy go nie dosięgną.[5]

Byakuya pokonuje Renjiego

Byakuya pokonuje Renjiego

Byakuya tłumaczy umiejętność swojego Bankai i mówi do Abarai, że może być dumny, że po starciu z taką mocą nadal wygląda jak człowiek. Widzi, że wicekapitan poruszył się i mówi by się nie ruszał, bo tylko ukróci swój żywot. Renji krzyczy, że wciąż może walczyć, ale spada na niego kilka ostrzy i pada na ziemię. Byakuya gratuluje mu przeżycia kolejnego ataku, jednak ostrzega by już się powstrzymał, ponieważ będzie zmuszony posiekać go na kawałki. Pyta go czy nawet teraz marzy o uratowaniu Rukii. Abarai mimo wielkich ran odpowiada, że tak, ponieważ złożył przysięgę swojej duszy.[6] Jednak pada na ziemię, ale ostatnimi siłami próbuje wbić Byakuyi połamany miecz w klatkę piersiową. Kuchiki rzuca na niego swój szalik i gratuluje, że jego pazur jednak go dosięgnął.[7]

Następstwa Edytuj

HanataroHealingRenji

Hanatarō leczy Renjiego

Byakuya zostawia ledwo żywego Abarai i udaje się na egzekucje Rukii. Renji zostaje uleczony przez żołnierza siódmej rangi 4. Oddziału, Hanatarō Yamadę, którego przyprowadził Rikichi. Yamada prosi Renjiego by uratował Rukię.[8]

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262
  4. Manga Bleach; Rozdział 141
  6. Manga Bleach; Rozdział 143

Nawigacja Edytuj