FANDOM

Rangiku Matsumoto kontra Izuru Kira jest jedną z walk podczas Inwazji Ryoka.

Prolog Edytuj

Ep60HitsugayaChasesIzuru

Hitsugaya goni Kirę

Tōshirō Hitsugaya udaje się wraz z Rangiku Matsumoto do zamordowanej przez Sōsuke Aizena Najwyższej Komnaty 46. Spotykają tam Izuru Kirę i ruszają za nim w pościg. Kira mówi, że Hitsugaya powinien chronić Hinamori ponieważ ta wydostała się z baraków 10. Oddziału. Tōshirō rusza do Momo, a Izuru zostawia Matsumoto.[2]

Bitwa Edytuj

Wabisuke shikai

Shikai Kiry

Kira zatrzymuje się i mówi, że jego zadaniem jest zatrzymać tutaj Matsumoto. Nie chce jednak odpowiedzieć kto mu to kazał. Dobywa miecza i uwalnia Shikai - Wabisuke.[3]

Izuru stwierdza, że Rangiku chyba nie zna zdolności jego Zanpakutō. Wicekapitan przytakuje i mówi, że chyba nikt o nim nie wie. Kira odpowiada, że wiedzą o tym Hinamori i Renji i nagle rusza do ataku. Matsumoto blokuje ataki i w pewnym momencie nie jest w stanie utrzymać miecza. Izuru tłumaczy, że jego miecz zwiększa dwukrotnie wagę wszystkiego czego dotknie, więc kiedy przeciwnik nie jest w stanie utrzymać miecza, pada na ziemię i podnosi głowę jakby chciał przeprosić. Ku jego zaskoczeniu, Rangiku uwalnia Shikai - Haineko. Jej miecz zmienia się w popiół i ruszają do walki.[4]

Następstwa Edytuj

Po wyjściu na jaw spisku Aizena, Matsumoto rozważa o porażce kapitana Hitsugayi. Kira cierpi z powodu śmiertelnych ran Hinamori, chociaż Gin obiecał, że nie będzie poszkodowana.

Odniesienia Edytuj

  1. Bleach Official Character Book Souls, strona 262

Nawigacja Edytuj