Bleach Wiki
Advertisement
Bleach Wiki

Raku ( (ラク) , Raku) jest kotem, który został raz nakarmiony przez Yuzu Kurosaki. Pojawia się jedynie w anime.

Wygląd[]

Raku to kot z krótkim blond futrem, białym podbrzuszem, z długimi wąsami i dużymi uszami. Ma duże, zielone oczy. Posiada zdolność do przekształcenia w coś, co wydaje się być dużym, chińskim lwem - strażnikiem z ognistą grzywą i pałąkiem.

Historia[]

Yuzu Kurosaki spotkała Raku w chłodny, deszczowy dzień. Był on bezpańskim, zabłąkanym kotem, który wzbudził współczucie u Yuzu. Dała mu do zjedzenia ciastko, które miała w kieszeni. Raku, przywiązując się w ten sposób do dziewczyny, ruszył za nią, gdy poszła do domu. Niestety, został potrącony przez samochód. Od tego czasu jego duch, nadal przywiązany do Yuzu, błąka się po Świecie Ludzi.

Fabuła[]

Soul Society[]

Ep33RakuSaves

Raku jako "Karakura Lion Jet"

Raku powrócił kiedyś jako duch z niezwykle wysokim Reiatsu, przyciągającym Hollowy. Kiedy istoty te zaczynają zagrażać Yuzu, Raku przekształca się w lwa by ją chronić. Don Kanonji, który widzi Raku w czasie gdy prowadzi program Super bohaterowie Karakury w celu ochrony obszaru, nazywa Raku "Karakura Lion Jet".

Gdy Hollow zostaje pokonany, Raku po spełnieniu swego celu, powraca do swojej formy. Nikt inny niż Yuzu nie wie, że Raku jest rzeczywiście "Lion Jet". Yuzu i jej siostra Karin Kurosaki porównują Raku do ich brata, Ichigo Kurosakiego. [1]

Moce i umiejętności[]

Plik:KarakuraLionJetRaku.png

Karakura Lion Jet

Karakura Lion Jet (カラクラ・ライオン・ジェット, karakura raion jetto[2]): Po transformacji Raku wykazuje się szybkością, siłą i może otoczyć się ogniem.

Jego moc jest na poziomie przeciętnego oficera Shinigami, bo potrafi samodzielnie, bez wysiłku zabić ogromnego Hollowa.

Odniesienia[]

  1. Anime Bleach; Odcinek 33
  2. Bleach Official Animation Book Vibes, page 229
Advertisement