FANDOM

Przyjaciółka Kaname Tōsena pojawia się tylko w jego wspomnieniach. Stanowiła powód, dla którego Tōsen został Shinigami.

Wygląd Edytuj

Była szczupła i dość wysoka. Miała ciemne, długie włosy sięgające pleców, na lewym policzku miała bliznę. Jej twarz na ogół ukryta była w cieniu. Nosila zwykłe kimono w pastelowym kolorze.

Osobowość Edytuj

Przyjaciółka Kaname była spokojna i pełna ideałów. Chciała oczyścić świat z całego zła. Nie wahała się zwrócić uwagi mężowi, że się źle zachowuje, co niestety skończyło się dla niej śmiercią. W stosunku do Tōsena była bardzo troskliwa. Nie patrzyła na niego z góry, przez fakt, że jest niewidomy, lecz tolerancyjnie starała się mu pomóc.

Historia Edytuj

Ponad 110 lat przed rozpoczęciem fabuły Bleacha, Tōsen i jego późniejsza przyjaciółka poznali się i zaczęli spędzać wspólnie czas. Dziewczyna zwierzała się Kaname z swoich marzeń o zaprowadzeniu na świecie sprawiedliwości. Po pewnym czasie oświadczyła Tōsenowi, że wychodzi za mąż, że zdała egzaminy w Akademii Shinō i zostaje Shinigami.[1]

Youngtosen

Tōsen nad zmarłą przyjaciółką

Pewien okres czasu później, jej mąż upił się i pokłócił z przyjacielem. W trakcie szarpaniny i bójki, która wynikła z kłótni, mąż dziewczyny zabił ich przyjaciela. Przyjaciółka Kaname potępiła go i miała pretensje, co spowodowało u niego wybuch agresji, w którego wyniku zaatakował ją, a w konsekwencji zabił. Załamany Tōsen wziął jej miecz i sam postanowił zaprowadzić sprawiedliwość, tak jak tego pragnęła ona.[2]

Jakiś czas potem razem z Komamurą odwiedza jej grób, gdzie rozmawiają o powodach przystąpienia do Gotei 13.[3]

Fabuła Edytuj

Soul Society Edytuj

Tōsen wspomina ją przy okazji walki z Zarakim. Zastanawia się, jak on może przegrywać, skoro walczy dla ideałów, w które jego przyjaciółka wierzyła.[4]

Jest również wspomniana przez Komamurę, gdy okazuje się, że Kaname zdradził Soul Society i razem z Aizenem i Ginem udają się do Hueco Mundo.[5]

Sztuczna Karakura Edytuj

Jest przelotnie wspomniana, gdy Komamura i Tōsen walczą ze sobą w Sztucznej Karakurze.[6]

Znajomość walki mieczem: Jej umiejętności w walce mieczem były wystarczające, aby została przyjęta do Gotei 13.

Znajomość Kidō: Jej umiejętności w Kidō były wystarczające, aby zdać egzaminy końcowe w Akademii Shinō.

Wysoka moc duchowa: Jej moc duchowa, była na tyle duża, że zdołała ukończyć Akademię Shinō i zostać Shinigami.

Zanpakutō Edytuj

Zanpakutō Przyjaciółki Tōsena wygląda jak zwykła katana. Tsuba jest w kształcie rozdartej kropli. Nie posiada uwolnienia. To, że jego początkową właścicielką była Przyjaciółka Kaname, nie wywarło na ostrze żadnego wpływu, dzięki czemu później Zanpakutō mogło należeć do Tōsena.

Cytaty Edytuj

Wiesz, Kaname… Uwielbiam patrzeć nocą na niebo… Czasem wydaje mi się, że odbija się w nim cały świat. Jest pogrążone w mroku. Pełno na nim malutkich światełek, ale i chmur, które chcą je wszystkie zakryć, nie uważasz, Kaname? Wiesz, chciałabym zostać kimś, kto mógłby przegonić wszystkie te chmury, tak, żeby żadne światełko nie musiało już gasnąć. Zrobię to… Zobaczysz, Kaname

— Do Kaname o swoich planach

Ja także będę Shinigami. Będę walczyć z Hollowami, by wreszcie zapanował pokój. Nikomu o tym nie mówiłam, Kaname. Chciałam, żebyś to ty jako pierwszy o tym usłyszał

— Przyjaciółka Kaname oświadcza mu, o tym, że zostaje Shinigami

Pamiętaj, obietnica to obietnica

— Ostatnie słowa, wypowiedziane do Tōsena

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Bleach, rozdział 148, strony 1-3
  2. Manga Bleach, rozdział 148, strony 4-5
  3. Manga Bleach, rozdział 176, strony 2-5
  4. Manga Bleach, rozdział 148, strony 1-3
  5. Manga Bleach, rozdział 178, strona 12
  6. Manga Bleach, rozdział 386, strona 16