FANDOM

Pradziadek Sajina Komamury jest olbrzymim, zdolnym do ludzkiej mowy wilkiem zamieszkującym jaskinię, gdzieś w Rukongai.

Wygląd Edytuj

Jest olbrzymim, przypominającym wilka potworem o siwym, gęstym, bujnym futrze, długich oraz długich, czarnych pazurach. Znad prawej skroni, aż za tył jego głowy biegnie blada blizna. Ma również ścięte lewe ucho.[1]

Osobowość Edytuj

Pradziadek Sajina Komamury wydaje się być apatyczny i negatywnie nastawiony do innych. Dba jedynie o dobro swojego klanu i jego przetrwanie stawia wyżej, niż ocalenie reszty świata. Jak stwierdza, nie obchodzi go, kto rządzi światem, bo władza jest nietrwała oraz zmienna i dlatego nie chce ingerować w sprawy niedotyczące bezpośrednio jego rodziny.[2]

Historia Edytuj

Nie wiadomo o jego przeszłości nic pewnego poza tym, że jest pradziadkiem Sajina Komamury. Zachowanie Sajina w stosunku do niego wskazuje, że jego pradziadek stoi wysoko w hierarchii klanu i prawdopodobnie jest jego przywódcą.[2]

Fabuła Edytuj

Tysiącletnia Krwawa Wojna Edytuj

Po najeździe Wandenreich na Soul Society, Komamura przybywa do jego jaskini, a ten stwierdza, że Sajin ma tupet, aby się tu pokazywać.[1] Kapitan 7. Oddziału nazywa swojego rozmówcę pradziadkiem i oświadcza mu, że chce poznać sekretne techniki swojego klanu. W odpowiedzi jego pradziadek z pogardą wyrzuca mu ukrywanie swej twarzy pod hełmem, na co kapitan stwierdza, że już tego zaprzestał, bo na lepsze zmienił się świat. Dodaje, że teraz nad tym światem wisi widmo zagłady. Pradziadek przerywa Sajinowi i stwierdza, że świat nie przestanie istnieć, a zmienią się jedynie jego władcy, zaś ich klan to wszystko przeczeka i przetrwa. Komamura nie daje za wygraną i próbuje dalej przekonywać pradziadka, ostatecznie doprowadzając go do wściekłości. W końcu obaj decydują rozstrzygnąć sprawę w walce.[2]

W pewnym momencie pradziadek opowiada Sajinowi historię ich klanu. Tłumaczy także sposób działania techniki ludzkiej metamorfozy, a spytany przez prawnuka o sposób opanowania tej umiejętności odpowiada, iż jeśli wyrwie swoje serce i położy je w naczyniu stojącym przed nim, on w zamian podzieli się z nim tymi informacjami. Z góry zakłada, iż Komamura nie podoła temu zadaniu i stwierdza, iż to normalne, stwierdzając, że poświęcenie swojego życia dla Shinigami nie jest jego obowiązkiem. Sajin wyprowadza go jednak z błędu, tłumacząc, iż dzięki pokonaniu Quincy będzie mógł w stanie spłacić dług wobec osoby, która mu pomogła i poległa z rąk Wandenreich, Genryūsaia Shigekuniego Yamamoto. Pradziadek ze spokojem spogląda na prawnuka wyrywającego sobie serce.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Manga Bleach; Rozdział 538, strony 15-16
  2. 2,0 2,1 2,2 Manga Bleach; Rozdział 539, strony 8-14

Nawigacja Edytuj