Bleach Wiki
Bleach Wiki

Powrót do wydarzeń z Hueco Mundo jest sto dziewięćdziesiątym odcinkiem anime Bleach.

Po tym jak przypomniane zostają wydarzenia mające miejsce po ucieczce Sōsuke Aizena z Soul Society, Ichigo kończy swój pojedynek z Grimmjowem, niespodziewanie jednak na miejscu pojawia się nowy przeciwnik.

Opis[]

Nel karci Kurosakiego za komentarz dotyczący wagi Inoue

Zakończywszy walkę przeciw Grimmjowomi, Ichigo odkłada ciało rannego, nieprzytomnego Arrancara na ziemi, po czym rusza w kierunku Orihime. Dopytuje dziewczyny, czy nic jej się nie stało, na co ta zapewnia go o swojej doskonałej, nienagannej kondycji. Wówczas, kiedy to przerzuca ją przez ramię, tłumacząc, iż w ten sposób łatwiej będzie mu znieść ją na dół, spąsowiała na twarzy licealistka pyta, czy jej waga nie będzie przeszkodą. Kurosaki rzuca od niechcenia, że spodziewał się, że będzie o wiele cięższa niż się okazała, za co zostaje momentalnie skarcony przez Nel. Dziewczynka napomina go, tłumacząc, iż damę trzeba utwierdzać w przekonaniu na temat jej smukłej sylwetki, choćby miała warzyć tyle co wieloryb.

Sexta Espada nie traci woli walki

Ponownie poczuwszy pustynny piasek pod stopami, Przedstawiciel Shinigami zamierza ruszyć w dalszą drogę. Nel dopytuje spanikowana, czy ten zamierza opuścić ją i Orihime, Ichigo stanowczo jednak zaprzecza - uznaje, że miejsce, w którym się znajdują jest zbyt niebezpieczne. Niespodziewanie jednak, nim udaje mu się skończyć zdanie, do jego uszu dociera dźwięk zbliżających się do nich kroków. Jak się okazuje, pomimo swoich głębokich ran, Sexta Espada nadal nie zamierza odpuścić walki.

Wyczerpany Arrancar planuje kolejny atak na Kurosakiego

Jaegerjaquez zdaje się być u kresu swoich możliwości. Pokryty własną krwią i wyczerpany, ponownie pieczętuje swoje Zanpakutō, przysięga jednak Kurosakiemu, że dla niego pojedynek nie dobiegł jeszcze końca. Arrancar rusza w kierunku Ichigo, ten wyrzuca swój miecz i bez najmniejszego problemu blokuje atak łapiąc Grimmjowa za nadgarstek. Kurosaki zapewnia Jaegerjaqueza, że nie zamierza odbierać mu tytułu samozwańczego króla, a jeżeli Grimmjow nie może go znieść aż tak bardzo, w przyszłości będzie walczył z nim tyle, ile tylko będzie chciał, w tym momencie jednak dalsze starcie kompletnie mija się z celem.

Grimmjow zostaje unieszkodliwiony

Sexta w ułamku sekundy zdaje się zwątpić, ostatecznie jednak wyrywa się Ichigo. Zamachuje się, aby ciąć go mieczem, jednak niespodziewanie olbrzymie ostrze rozcina jego bark, odpychając bezwładnego Arrancara z powrotem na ziemię. Odpowiedzialnym za ten atak okazuje się być Nnoitra Gilga, który drwiąco nakazuje Grimmjowowi zostać na ziemi i jak najszybciej skonać.

Ichigo ratuje Jaegerjaqueza przed atakiem Gilgi

Natychmiast gdy ranny Arrancar rozpoznaje nowo przybyłego mężczyznę, ten planuje dokonać na nim egzekucji, niespodziewanie jednak ostrze Nnoitry zostaje zablokowane przez Kurosakiego. Sprowadza to na Jaegerjaqueza kolejną drwinę ze strony członka Espady, ostatecznie jednak ten traci kompletnie zainteresowanie rannym. Skupia się za to na Ichigo, którego pyta o jego imię.

Nnoitra pokazuje nieprzyjacielowi tatuaż ze swoim numerem

Tak szybko jak Przedstawiciel Shinigami udziela odpowiedzi, rozpoczyna się kolejny pojedynek. Nnoitra napiera na na Kurosakiego z niesamowitą siłą, zyskując przy tym przewagę nad rannym i zmęczonym przeciwnikiem. Orihime decyduje się wkroczyć i pomóc przyjacielowi, wtedy jednak zostaje schwytana przez Lindocruza. Ichigo chce natychmiast ruszyć jej na pomoc, jednak jego nowy przeciwnik nie daje mu chwili odpoczynku. Arrancar pokazuje nieprzyjacielowi język z tatuażem świadczącym o jego randze w Espadzie, zapewniając, że jako Quinto, sprawi, że Kurosaki zatęskni za walkami z poprzednimi, słabszymi, niższymi rangą wrogami.

Tymczasem w innej części Las Noches, Ishida i Renji pośpiesznie przemierzają długi, pełen schodów korytarz. Biegnący za nimi Pesche i Dondochakka dopytują, dlaczego ci zdecydowali się na ucieczkę. Uryū tłumaczy im wówczas, iż ich zadaniem jest wyłącznie uratowanie Inoue, nie walka z Espadą.

Abarai i Ishida padają ofiarą pułapki Szayelaporra

Korytarz kończy się, niespodziewanie jednak ku przerażeniu przyjaciół Ichigo, grupa znalazła się w tej samej sali, z której do tej pory uciekała. Co gorsza, w jej wnętrzu czeka na nich już ich przeciwnik - Szayelaporro Granz.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami[]

Do studia, w którym spokojnie drzemie sobie Kon wpada zaaferowany Hanatarō Yamada, przysięgając, że mają kłopoty. Medyk tłumaczy kompletnie niewzruszonej pluszowej maskotce, że powodem wszystkiego jest zmiana godziny emisji Bleacha, po czym dopytuje, czy w związku z nią zabawka nie powinna rozważyć zmiany tytuły swojego segmentu programu.

Yamada słucha skarg Kona

Kon rzuca od niechcenia, iż absolutnie nie ma takiej potrzeby, ponieważ treść prowadzonego przez niego kącika nie ulegnie jakiejkolwiek zmianie. Yamada zastanawia się, co jest powodem gderliwości rozmówcy, nienaturalnej nawet jak na jego standardy. Znudzony pluszak odpowiada, że od dawna nie miał szansy pojawić się w fabularnej części odcinka i nie zapowiada się, aby w najbliższym czasie miało szansę się to zmienić. Dorzuca również, że Hanatarō powinien doskonale to rozumieć.

Yamada, trzymając pod pachą scenariusze do kolejnych odcinków, przytakuje, jednak w duchu przyznaje sam przed sobą, że znajduje się w lepszej sytuacji, ponieważ niedługo będzie mieć szansę wystąpić.

Występujące postacie[]

Walki[]

Użyte moce i techniki[]

Uwolnione Zanpakutō:
Bankai

  • Tensa Zangetsu (天鎖斬月, Niebiański Łańcuch Tnącego Księżyca)

Uwolnione Resurrección:

Pozostałe moce:

Nawigacja[]