FANDOM

Taaaki zalążek.

Powrót do wydarzeń z Hueco Mundo jest sto dziewięćdziesiątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

O190 Grimmjow zaatakowany

Grimmjow przecięty przez Nnoitre

Główną część tego odcinka stanowi przypomnienie ostatnich wydarzeń. Zostaje dokładnie wytłumaczone kim jest Aizen, co to Ōken, w jakim celu Kurosaki przybył do Hueco Mundo i wydarzenia które miały tam miejsce. Po tym następuje wznowienie akcji. Ichigo po pokonaniu Grimmjowa postanawia ruszyć wraz z Inoue i Nel po pozostałych przyjaciół jednak na drodze staje im… Grimmjow. Resztkami sił atakuje głównego bohatera jednak on z łatwością zatrzymuje atak i mówi Jaegerjaquezowi by dał sobie spokój ponieważ to on wygrał ten pojedynek . Nagle zostaje cięty przez dziwne okrągłe  ostrze, które okazuje się należeć do kolejnego Espady – Nnoitory. Nnoitra przybył na miejsce wraz ze swoim Fraccion – Teslą, by walczyć z Ichigo. Okazuje się że jest piątym Espadą. Tymczasem Ishida, Renji, Pesshe i Dondochakka wykorzystują nieobecność swojego wroga by uciec z pomieszczenia w którym nie mogą używać swoich mocy. Jednak gdy przed nimi pokazuje się wyjście ponownie stają przed Szayelem Apporo Grantzem, ósmym Espadą. Który, jak się okazuje manipulował korytarzami tak by dotarli w to samo miejsce.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Uwolnione Zanpakutō:
Bankai

  • Tensa Zangetsu (天鎖斬月, Niebiański Łańcuch Tnącego Księżyca)

Uwolnione Resurrección:

Pozostałe moce:

Nawigacja Edytuj