FANDOM

Taaaki zalążek.

Płacz duszy? jest dwieście dwudziestym dziewiątym odcinkiem anime Bleach.

Opis Edytuj

Ikkaku i Yumichika siedzą na ławce w parku. Madarame żali się na zachowanie Mizuho. Nagle telefon w kieszeni mężczyzny dzwoni. Okazuje się, że to alarm. Wtem zza ławki wyskakuje radosna Mizuho oświadczając, iż pora na drugie śniadanie. Później, w domu rodziny Asano, dziewczyna nie odstępuje Shinigami na krok, co go bardzo drażni. Kiedy rozmawia na ten temat z Yumichiką, ten wpada na pomysł. Następnego dnia wchodzą do sklepu z perukami. Po wielu przymiarkach, Ayasegawa postanawia podstępnie przykleić którąś perukę do jego głowy. W drodze powrotnej natykają się na Ichigo, Rukię, Sado i Orihime. Ichigo jest tak rozbawiony nowym wyglądem, że wybucha śmiechem. Kiedy Shinigami odchodzą, Orihime dopiero sobie uświadamia, że mężczyzną w peruce jest Madarame.

Mizuho zauważa włosy na głowie Ikkaku. Zrozpaczona przestaje zwracać na mężczyzn jakąkolwiek uwagę. Po jakimś czasie Madarame i Ayasegawa opuszczają mieszkanie. Jakiś czas później rodzeństwo wychodzi, by kupić sok. Po drodze jednak napotykają Hollowa. Shinigami ruszają im na pomoc, lecz okazuje się, że Ikkaku nie może opuścić Gigai, ponieważ klej, którego użył Yumichika, skleja duszę z ciałem. Madarame postanawia wyjść siłą. Gdy Hollow już ma zjeść Mizuho, mężczyzna ratuje ją. Po wszystkim, dziewczyna budzi się w swoim mieszkaniu. Wygląda przez okno i widzi odchodzących Shinigamich. Woła za nimi, zachęcając do ponownego zobaczenia. Ikkaku przełamuje się i odwzajemnia pożegnanie. Na odchodne zrzuca perukę, jednak wystający z jego łysiny pojedynczy włos niszczy cały efekt. Wszyscy śmieją się z niczego nieświadomego Madarame.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Nawigacja Edytuj