FANDOM

Pícaro jest postacią występującą wyłącznie w nowelkach autorstwa Ryōgo Narity, przy współpracy z Tite Kubo. Informacje zawarte poniżej mogą pochodzić z niekanonicznych źródeł.

Pícaro (ピカロ, Pikaro; po hiszpańsku „Huncwot”) to grupa przeszło dwustu Arrancarów oznaczonych numerem 102. w armii Sōsuke Aizena.[1]

Wygląd Edytuj

Dzieci różnią się płcią, wzrostem i wyglądem. Wszystkie przypominają dzieci w podartych szatach. Grupą wydaje się przewodzić chłopiec o jasnych włosach, pozostałości po masce przypominającej słuchawki oraz znudzonym wyrazie twarzy.

Osobowość Edytuj

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Spirits Are Forever With You Edytuj

Can't Fear Your Own World Edytuj

Po tym jak pałac Tokinady zostaje pochłonięty przez Gargantę, jego ruiny spoczywają w Hueco Mundo. Kiedy po otrzymaniu pomocy medycznej ze strony Roki Aura odzyskuje przytomność, dostrzega gromadę dzieci, które pod czujnym okiem Tier Harribel buszują po zniszczonej replice siedziby Króla Dusz, strzelając w ferworze zabawy Balami i Cero.[2]

Współdzielenie energii życiowej (命の共有, inochi no kyōyū; po japońsku dosłownie „Współdzielenie życia”); W sytuacji, kiedy jeden z Pícaro słabnie lub jest bliski śmierci, pozostałe dzieci znajdujące się w grupie są w stanie uleczyć osłabioną jednostkę poprzez dzielenie się swoją energią życiową, wydając z siebie „Dźwięki” (音, oto). Dzięki tej umiejętności, walka z chmarą wydaje się niemalże niemożliwa.[3]

Cero:[1][2]

Bala: W trakcie wspólnej zabawy, dzieci wykazały się umiejętnością wystrzeliwania Bali.[2]

Zanpakutō Edytuj

Locusta Migratoria (戯擬軍翅 (ランゴスタ・ミグラトリア) , Rangosuta miguratoria; po hiszpańsku „Szarańcza wędrowna”, a po japońsku „Zabawa w Skrzydlatą Armię”):

SAFWY Resurreccion Picaro

Pícaro po uwolnieniu Locusty Migratorii

  • Resurrección: Komendą uwalniającą jest Baw się (遊べ, asobe). W tej formie, z pleców gromady Arrancarów wyrastają przezroczyste, przypominające owadzie skrzydła.[3]
  • Ostrza wiatru (風の刃, kaze no yaiba): Po przyjęciu formy Resurrección, gromada dzieci zaczyna całą grupą wymieniać się „dźwiękami”. Generuje to podmuch wiatru, który jest w stanie zranić przeciwnika. Im więcej Arrancarów gromadzi się w jednym miejscu, tym niebezpieczniejsza dla nieprzyjaciela staje się ta technika.[3]
  • Chuchería (菓菓楽土 (チュッチェリア) , chutcheria; po hiszpańsku „Słodycze”, po japońsku „Raj cukierków”): Otoczywszy oponenta, Pícaro rozpoczynają masowo wydawać z siebie „dźwięki”. W efekcie, wewnątrz stworzonego przez dzieci kręgu tworzy się próżnia, która zasysa Reishi z otoczenia i karmi nimi Arrancara.[4]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Nowelka Bleach: Spirits Are Forever With You; Tom 1, Rozdział 3.
  2. 2,0 2,1 2,2 Nowelka Bleach: Can't Fear You Own World; Rozdział 25.
  3. 3,0 3,1 3,2 Nowelka Bleach: Spirits Are Forever With You; Tom 2, Rozdział 16.
  4. Nowelka Bleach: Spirits Are Forever With You; Tom 2, Rozdział 17.

Nawigacja Edytuj