FANDOM

Taaaki zalążek.

„Odrażające przyjęcie, teatr Szayelaporro” jest sto dziewięćdziesiątym pierwszym odcinkiem anime Bleach.

Podczas gdy Szayelaporro uwalnia swoje Zanpakutō, Nnoitra wyjawia tajemnicę dotyczącą tożsamości Nel.

Opis Edytuj

O191 Abarai na ekranie monitoringu

Abarai na ekranie monitoringu

Po tym jak po chwili trudności Pesche udaje się przepchać zaklinowanego w wejściu Dondochakkę, dwójka Arrancarów wpada do pomieszczenia, które nie tylko okazuje się być salą, z której rozpoczęli wędrówkę - wewnątrz, naprzeciw Uryū i Renjiego staje gotowy do dalszej walki Szayelaporro Granz. Octavo widząc szok na twarzach swoich gości tłumaczy, iż jest w stanie z łatwością dowolnie modyfikować kształtem pomieszczeń i korytarzy. Przypomniawszy swoim przeciwnikom, co stało się, gdy pierwszy raz podjęli atak, Arrancar dodaje również, iż ściany naszpikowane są niewidocznymi kamerami, które pozwoliły mu monitorować poczynania przyjaciół Ichigo w trakcie przebierania się. Świadom, iż jego oponenci mogą próbować ucieczki, Granz celowo poprowadził korytarze w taki sposób, aby ostatecznie poprowadziły ich z powrotem do tego samego miejsca.

O191 Granz wypuszcza z siebie strumień ciemnej substancji

Octavo wyrzuca z siebie strumień ciemnej cieczy

Szayelaporro unosi swoje Zanpakutō, po czym umieściwszy ostrze wewnątrz swoich ust, uwalnia je. Przybierając zupełnie nową formę, Arrancar zapowiada początek, oraz rychły koniec drugiego aktu ich wspólnego przedstawienia, po czym wypuszcza zza swoich pleców strumień ciemnej, tajemniczej cieczy. Fala odbiwszy się od sufitu pomieszczenia poczęła rozchlapywać substancję dookoła. Ishida nakazuje swoim kompanom unikania kontaktu z nią, jednak na próżno. Jak się okazuje, po wejściu w kontakt fizyczny z cieczą, nieszczęśnik zostaje powielony - stworzona zostaje jego dokładna kopia, posłuszna rozmazom Granza.

O191 Ishida szarpie Pesche

Uryū traci cierpliwość do Pesche

Kiedy okazuje się, że wyłącznie Pesche udało się uniknąć ochlapania, blondwłosy Arrancar natychmiast celowo pozwala się nią trafić. Spotyka się to z natychmiastowym napadem furii i krytyki ze strony Ishidy, który w odpowiedzi słyszy od Guatiche, iż ten byłby smutny, gdyby tylko on nie został sklonowany. Quincy od słownych ataków powoli zaczyna przechodzić do rękoczynów, kiedy Renji wtrąca się w ich dyskusję i nakazuje obu skupić się na sytuacji na polu walki.

O191 Uryu wyciąga krzyż Quincy

Quincy przygotowuje się do walki

Gdy sobowtóry otaczają swoje oryginały, Szayelaporro wybucha śmiechem. Naukowiec zapowiada, iż klony posiadają identyczne umiejętności co ich pierwowzory, dlatego nierozsądna walka może szybko kosztować pobratymców Kurosakiego ich życia. Po chwili Arrancar dodaje jednak, iż ma także pozytywne wieści - przyznaje się wówczas do usunięcia wszelkich pieczęci blokujących techniki nieprzyjaciół, dzięki czemu mogą pozwolić sobie na prawdziwą walkę na śmierć i życie.

Ilustrowany Przewodnik Shinigami Edytuj

O191 Renji zastanawia się czy kwiaty są jadalne

Renji zastanawia się nad jadalnością kwiatów

Wicekapitan Abarai bierze udział w prowadzonych przez Retsu Unohane zajęciach Klubu Ikebana. Renji czuje się na nich nieswojo; z westchnięciem pyta w duchu sam siebie, co właściwie w ogóle tam robi, kiedy w pomieszczeniu zjawia się Yachiru Kusajishi, która przyszła po słodycze. Unohana z uśmiechem na twarzy wskazuje jej przygotowany przez siebie bukiet, pozwalając dziewczynce zjeść część kwiatów. Kiedy Kusajishi odchodzi, zdezorientowany Abarai zastanawia się, czy układane przez niego rośliny są jadalne.

Występujące postacie Edytuj

Walki Edytuj

Użyte moce i techniki Edytuj

Kidō:

  • Hadō 31. Shakkahō (赤火砲, Działo Czerwonego Ognia) (wspomnienie)

Techniki:

  • Sprenger (破芒陣 (シュプレンガ) , shupurenga; po niemiecku „Wybuch”, a japońsku „Krąg Trawy Zniszczenia”) (wspomnienie)
  • Shunpo (瞬歩, Błyskrok)
  • Hirenkyaku (飛廉脚, Nogi Boga Wiatru)
  • Zanjutsu (斬術, Szermierka)

Techniki Arrancarów:

  • Kopie
  • Cero Córnea (視虚閃 (セロ・コルネア) , sero korunea; po hiszpańsku "Zero Rogówki", a japońsku "Spoglądający Błysk Pustego")

Techniki Zanpakutō:

Uwolnione Zanpakutō:
Shikai:

Bankai:

Uwolnione Resurrección:

  • Fornicarás (邪淫妃 (フォルニカラス) , Forunikarasu; po hiszpańsku "Będziesz Cudzołożyć", a japońsku "Lubieżna Kochanka")

Inne techniki:

  • Seele Schneider (魂を切り裂くもの (ゼーレシュナイダー) , zēreshunaidā; po niemiecku „Krawiec Dusz”, a japońsku „Przecinający Dusze”)
  • Ginrei Kojaku (银岭弧雀, Samotny Wróbel na Srebrnym Szczycie)

Nawigacja Edytuj